Spelversie 8.5, Meningen?

DeletedUser64972

Guest
Linkje naar de startpagina vindt je toch zelf wel zeker? :D
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Accountgebonden? Sorry hoor. Voor mij is het starten van een nieuwe wereld, nu echt uit den boze.

Dus als een nieuwe speler, TW ontdenkt rond w35, en hij komt naast wat spelers te liggen die al sinds w29-w31 bezig zijn, ligt hij op basis van vlaggen al zowiezo achter?

Dit kan en mag gewoon niet. Tribalwars is een kutspel aan het worden. Ik blijf lekker bij de oude werelden.
 

DeletedUser59848

Guest
Accountgebonden? Sorry hoor. Voor mij is het starten van een nieuwe wereld, nu echt uit den boze.

Dus als een nieuwe speler, TW ontdenkt rond w35, en hij komt naast wat spelers te liggen die al sinds w29-w31 bezig zijn, ligt hij op basis van vlaggen al zowiezo achter?

Dit kan en mag gewoon niet. Tribalwars is een kutspel aan het worden. Ik blijf lekker bij de oude werelden.

daar vind ik je volkomen gelijk in te hebben. :)

denk nou eens na:

vroeger waren er leuke up dates zoals:
- Boog schutter, en bereden boog.

en nu komen ze met updates, waar niemand wat van wil weten?!
( dan heb ik het over GS productie verhogen, en andere geldklopperij.)

ik begrijp niet dat inno games niet kijkt naar Onze mening:

wij willen andere dingen zoals:

- nieuwe awards!
- stam awards!

niet deze bullshit!

INNOGAMES WANNEER GAAN JULLIE OOK NOG IS IETS DOEN NAAR ONZE MENING?!
( of zetten jullie op het forum of IG een enquete neer om te stemmen?!)
 

DeletedUser

Guest
Innogames geeft niets om hun spelers, alleen maar om geld.
Dit is enerzijds ook logisch omdat het nu eenmaal een commercieel bedrijf is dat winst wil maken.
Tw is nu gewoon eenmaal uitgemolken face it.
Het grotendeels van de updates die nu en in de toekomst zullen komen slagen grotendeels op niets.
Waarom? Het is moeilijk om nieuwe dingen aan dit concept toe te voegen omdat het nu eenmaal al zo oud en uitgewerkt is.

Wat ze inderdaad moeten doen is meer naar hun leden luisteren zoals Popeye al aanhaalde.
Zij moeten beslissen wat wel en niet in de volgende update komt naar mijn mening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64124

Guest
InnoGames luistert niet meer naar zijn 'klanten', maar naar zijn portemonnee... Helaas..

En met deze vlaggen willen ze er weer geld uit halen?
Hoe verdien je vlaggen?

Je kan vlaggen verdienen door:
Eenheden te verslaan (zoals de ridder)
Edelmannen maken
Awards behalen
Bepaalde quests voltooien
Uitbreidingspakketen kopen
Vrienden uitnodigen
 

DeletedUser26555

Guest
innogames gaat denk ik een vlagstrijd leveren tussen geldwolven en de normale mensen
 

DeletedUser

Guest
Ik zie niet eens in wat er zo mis is met die vlaggen :eek:. Het lijkt me best wel grappig :p.
 

DeletedUser

Guest
Wow, ik keek effectief naar de datum of het vandaag toevallig 1 april was :|
 

DeletedUser

Guest
Laten we allemaal op een ander spel gaan spelen tot ze die shit-updates afschaffen --
I mean, ze veranderen zelfs gewoon het concept van Tribal Wars... Eerst geheimen van de macht, nu die vlaggen... Wtf gast :(
 

DeletedUser62889

Guest
Oke oke nu weten we het allemaal wel ga lekker in een hoekje huilen en kom nooit meer terug.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie niet eens in wat er zo mis is met die vlaggen :eek:. Het lijkt me best wel grappig :p.

Met de vlaggen an sich is niets mis.
Als ik het zo zie gaan ze de huidige bonusdorpen vervangen.

Wat wel mis is is met het feit dat deze account-gebonden zijn (in plaats van wereld-gebonden).
Conceived by Communism legt het duidelijk uit.

Mijn TW-maatje en ik hadden het plan om samen een nieuwe wereld te starten als één van onze huidige werelden is afgelopen.
Maar dat is met deze aankondiging praktisch van de baan.
 

DeletedUser26555

Guest
we worden geterroriseerd door dictatuur innogames en dictator duckje:D

mij best maar dan start ik geen werelden meer:)
 

DeletedUser

Guest
Nou nou, account gebonden. Dan ga je toch spelen op 1 account als je daar zoveel om geeft? En ja, misschien krijgen de ervaren spelers wel een voordeel, maar die spelen dit spel toch ook langer? Die hebben toch ook al meer PA betaald? Dan verdien je wel een voordeeltje hoor...
 

DeletedUser

Guest
Vlaggen kopen. Zucht, dit is hopeloos.
Vraag me af wanneer je dorpen kan kopen.
 

DeletedUser

Guest
Eigenlijk is Innogames bezig met discriminatie.
Je moet het maar eens optellen PA, FA, AM, vlaggen,...
Als je al deze optelt kom je toch aan een aanzienlijk bedrag hoor.
Ik ben er zeker van dat er mensen zijn die deze bedragen gewoon niet kunnen missen.
Zij worden dus ook belet om ooit aan de top van dit spel te komen, ze worden dus eigenlijk gediscrimineerd.
 

DeletedUser63648

Guest
voeg daar die grondstoffen-troep maar nog eens aan toe...
 
Bovenaan