Spelversie 8.5, Meningen?

DeletedUser

Guest
Innogames is een bedrijf het moet alleen maar verdienen en denkt niet meer om de spelers zelf:rolleyes:

Nouja,

Het is logisch dat ze om geld geven alleen.. Technisch gezien krijgen ze zo alleen maar minder geld. De minder goede spelers blijven spelen, maar die kopen vaak geen PA, etc. (De nieuwere spelers) De oudere spelers, die echt PA FA AM nodig hebben etc, stoppen nu heel veel. Zullen ze echt wel merken. Ze moeten staking orginiseren, iedereen koopt 1 maand lang geen PP.
 

DeletedUser60153

Guest
Tuurlijk, iedereen koopt 1 maand geen PA. Dan koop ik stiekem PA en dan heb ik zo'n enorm voordeel op de rest. Denk ff reeel man. Daarbij komt dat de echte grote ervaren spelers vaak gewoon voor 50 euro hebben ingekocht.
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt die update nou uit? Niemand was toch al zo dom om nog te starten op een nieuwe wereld na de vorige updates? :eek:
 

DeletedUser

Guest
misschien moeten we binnenkort voor alles betalen behalve inloggen :O
ik denk dat ik maar 1st een online pokersite ga zoeken, dat kost ook geld, maar verdien ik misschien zelfs wat mee....
 

DeletedUser27645

Guest
misschien moeten we binnenkort voor alles betalen behalve inloggen :O
ik denk dat ik maar 1st een online pokersite ga zoeken, dat kost ook geld, maar verdien ik misschien zelfs wat mee....

Als je het zo bekijkt kun je idd beter gaan pokeren.

Ben 1 jaar weggeweest van TW en ik zie allemaal rommelupdates, dingen die het spel totaal niet leuker maken.
Heb je meer geld, dan kun je meer op TW.

En nu met vlaggen... Yeah, right...

Ik las hier ergens een post van dat je op den duur nog modmachtigingen kunt kopen.
Op TW-masters kun je wel je eigen ronde huren: http://forum.tribalwarsmasters.net/showthread.php?1473-Rent-a-Round
Leuk enzo maar voor €10 even je eigen ronde kopen...

Dit is het einde van TW voor mij. Echt niet meer leuk tegenwoordig.
 

DeletedUser61042

Guest
Het lijkt wel of bij iedere update steeds meer spelers het veld verlaten innogames zou eens moeten nadenken daarover!
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk, iedereen koopt 1 maand geen PA. Dan koop ik stiekem PA en dan heb ik zo'n enorm voordeel op de rest. Denk ff reeel man. Daarbij komt dat de echte grote ervaren spelers vaak gewoon voor 50 euro hebben ingekocht.

Denk zelf reeel, als je dat doet, kan je de maand daarvoor toch PP kopen -,- Ik heb niks gezegd over PP inzetten, alleen over PP kopen.
 

DeletedUser24338

Guest
Wat een fucked up faal idee is dit nu weer.... Dit spel gaat helemaal verneukt worden zo, het is al aan de gang sinds die kerken.
 

DeletedUser

Guest
Ze moeten staking orginiseren, iedereen koopt 1 maand lang geen PP.

Aan zo van die acties doen toch weinig mensen aan mee als puntje bij paaltje komt.
Denk maar aan bijvoorbeeld de actie als W26 (als ik me niet vergis) komt stop ik met tw.
Er waren toen tig mensen met die avatar. Hoeveel zijn uiteindelijk gestopt?
Zo goed als niemand.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik verwacht bij Spelversie 9.0 minimaal een grondstoffen balanceer functie, waarbij je grondstoffen kunt balanceren tussen dorpen of groepen dorpen.

Alle andere shit mag Innogames van mij houden, bouw nu eens zaken in het spel die echt nuttig zijn, en een vlag heb ik zelf wel in de schuur staan, wat een onzin update
 

DeletedUser51009

Guest
ik verwacht bij Spelversie 9.0 minimaal een grondstoffen balanceer functie, waarbij je grondstoffen kunt balanceren tussen dorpen of groepen dorpen.

Alle andere shit mag Innogames van mij houden, bouw nu eens zaken in het spel die echt nuttig zijn, en een vlag heb ik zelf wel in de schuur staan, wat een onzin update

bestaat al lol
 
Reactiescore
1.039
Nja, ze zullen over een tijdje wel weer iets anders verzinnen. Misschien moet ik dan toch maar mijn Engels gaan bijschaven tegen het einde van W18 en 19
 
Bovenaan