Spelversie 8.5, Meningen?

DeletedUser61042

Guest
Goed het vlaggen systeem lijkt mij intressants als het niet wereld gebonden was.
Overgings als ik het goed snap kan je dus vlaggen kopen?
Ook dat vind ik niet wat als je ze nou moest verdienen was het anders geweest.
En is er ook bekend hoeveel vlaggen je totaal kunt krijgen want anders word het spel wel heel erg simpel.
 

DeletedUser26555

Guest
de enigste waardevolle update die er was VOOR am pa fa bouwtijd

was legerkampen

en dat hebben ze nog weggedaan ook...:(
 

DeletedUser

Guest
Het idee van innogames is vrij simpel,

De boel is acountsgebonden, de manieren om ze te krijgen:

Hoe verdien je vlaggen?

Je kan vlaggen verdienen door:
Eenheden te verslaan (zoals de ridder)
Edelmannen maken
Awards behalen
Bepaalde quests voltooien
Uitbreidingspakketen kopen
Vrienden uitnodigen

Dus simpelweg, als je elke nieuwe wereld bespeelt dan krijg je meer en meer vlaggen die je uiteindelijk allemaal naar 1 wereld kan gaan overstorten.
Meerdere werelden betekent simpelweg: meer geld binnenhalen.
Vervolgens worden de latere werelden alleen maar oneerlijk door mensen die straks vlaggen hebben in elk dorp.
Ik ben blij dat de oude werelden er niet de dupe van zijn, de momentele werelden is toch al weinig eerlijks aan.
Maar dan nog, het stelt me teleur dat het weer zo moet.

En dan dit:

Beste spelers,

Met trots kondigen we je de changelog aan voor de volgende update. Met deze update introduceren we het concept "Vlaggen"!

Trots Duckje? Trots? Ben jij hier trots op?
 

DeletedUser64136

Guest
Schaam je innogames.
KUTupdate.
ik dacht dat jullie al niet meer over de GS-productie update konden gaan , maar je doet het toch :rolleyes:


het zou enkel doorgevoerd mogen worden bij

-WERELDgebonden
-Niet koopbaar , enkel met verdienste.
 

DeletedUser858

Guest
Account gebonden & koopbaar = Je koopt elke vlag 1x
Wereld gebonden & koopbaar = Je koopt elke vlag misschien wel 3x

ik snap echt niet waarom ze niet wereld gebonden doen :p Zelfs vanuit hun denkwijze zou het ideaal zijn ><
 

DeletedUser64531

Guest
Waar gaat dit naar toe?
geld geld geld geld,
in het begin wou ik nog een PA account betalen maar tegenwoordig komen er zoveel dingen bij dat je makkelijk aan 10 euro de maand komt
Ik ga nog op de oude werelden spelen maar de nieuwe werelden zullen vervangen worden door mijn playstation.
Ze zullen dringend iets aan het spel moeten doen, anders zullen ze snel een slechte naam krijgen maar ook veel minder leden en na tijd zal dan ook de inkomst dalen.
Ik hoop dat ze snel hun verstand terugvinden en denken aan het spelplezier maar niet alleen aan hun portomenee.
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
icon13.gif
 

DeletedUser

Guest
Weeral bevestiging waarom ik bezig ben met mijn laatste wereld op .nl :)
 

DeletedUser

Guest
ik vindt het account gebonden systeem ook waardeloos en zeker niet eerlijk voor startende spelers die hierdoor veel nadelen zullen ondervinden.

Kortom spelers die al tijdje meedoen en ervaring hebben krijgen nog eens extra voordeel door dit systeem vooral het ruilen gaat grote spelers extra helpen want die hebben meer grote vrienden om dan nogmeer voordeel te halen
 

DeletedUser858

Guest
Ik denk eigenlijk dat dit nog meer invloed op het spel kan hebben dan de +20% grondstof functie ... ..
 

DeletedUser

Guest
Bij het ideeen forum komen tering veel goede ideeen voor, kijken ze niet naar! En dan dit.. Jesus!
 

DeletedUser

Guest
haha geweldig wat een update weer...word steeds leuker hier met TW...dacht dat het niet gekker kon met betalen voor GS maar toch overtreffen ze iedereen weer :)
 

DeletedUser26555

Guest
innogames gaat dus de richting op

the richest and strongest will survive all the rest will die:D

vergeef me voor spelfouten
 

DeletedUser58848

Guest
vlaggen = premiumpunten, premium punten = geld ..
is er ook iets dat niet om het geld draait ? innogames maakt geloof ik al genoeg geld door de vele accounts met PA & AM..

als de vlaggen niet koopbaar waren leek het me wel leuk ..
 

DeletedUser61042

Guest
vlaggen = premiumpunten, premium punten = geld ..
is er ook iets dat niet om het geld draait ? innogames maakt geloof ik al genoeg geld door de vele accounts met PA & AM..

als de vlaggen niet koopbaar waren leek het me wel leuk ..

Innogames is een bedrijf het moet alleen maar verdienen en denkt niet meer om de spelers zelf:rolleyes:
 
Bovenaan