[Inschrijftopic] Spelleiding #270 en #271

DeletedUser74966

Guest
Inschrijftopic voor spelleiding wvw #270 en #271

Regels

• Inschrijven mag niet als je 1 van de afgelopen 2/3 potjes hebt geleid, tenzij er voor de deadline minder dan 2 inschrijvingen zijn en/of je een onervaren spelleider helpt.
• Inschrijven mag niet als je minder dan 6 potjes hebt meegespeeld.

Onervaren spelleiders (nog nooit een potje geleid) moeten hun eerste potje leiden met een ervaren spelleider! Vaak wordt er niet alleen naar instellingen gekeken maar ook naar de geschiktheid van een spelleiding, dus dit werkt alleen maar in het voordeel van onervaren spelleiders.

Het volgende lijstje is handig om te gebruiken bij je inschrijving/het bedenken van de instellingen. Dan weet je zeker dat je aan alle punten denkt. Ook een verhaal eromheen is natuurlijk leuk, zo maak je meer kans gekozen te worden. Als de inschrijvingen zijn gesloten zal er gestemd worden, er wordt op de volgende manier gestemd:
Code:
:
3 STEMMEN GAAN NAAR
2 STEMMEN GAAN NAAR
1 STEM GAAT NAAR
De leiders met de meeste stemmen (de top 2) zullen gaan leiden.

Code:
Aantal spelers:
Klaagmuur:
Hints:
Jager:
Heks:
Dorpsoudste:
Beschermengel:
Ziener:
Beul:
Priester:
Slet:

Cupido:
Geliefden kennen elkaar:
Geliefden samen winnen:

Wolven:
Welp:
Infectiewolf:
Sjamaan:
Ketter:

Eindtijd stemmen:
Speciale Rollen naar:
Weerwolven Moord naar:
Lynch:

Burgemeester:
Extra rollen:

Netwerken/Claimen:
Extra instellingen:

Inschrijvingen:
 

DeletedUser74966

Guest
Zo. Aangezien deze maar weer eens gemaakt moest worden. 269 is al voor Vic + ?, dus die hoeft er niet meer bij :p
 

DeletedUser

Guest
Aantal spelers: 20 +
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Mogelijk
Heks: Mogelijk
Dorpsoudste: Mogelijk
Beschermengel: Mogelijk
Ziener: Mogelijk
Beul: Mogelijk
Priester: Mogelijk
Slet: Mogelijk

Cupido: Nee
Geliefden kennen elkaar: N/A
Geliefden samen winnen: N/A

Wolven:Ja
Welp: Mogelijk
Infectiewolf: Mogelijk
Sjamaan: Mogelijk
Ketter: Mogelijk

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Yankee60
Weerwolven Moord naar: Yankee60
Lynch: Ik stem op Yankee60 als Lynch (Dikgedrukt en ROOD)
Lynch verwijderen: Ik stem niet meer op Yankee60 als Lynch (Dikgedrukt en ROOD met streep er doorheen)

Burgemeester: Yankee60 (Dikgedrukt en BLAUW)
Extra rollen:

Netwerken/Claimen: Nee/Ja
Extra instellingen: De spelleiding heeft ten alle tijd het recht om deelnemerschap te ontzeggen, maakt niet uit onder welke omstandigheden.[/B]
 

DeletedUser74005

Guest
Aantal spelers: 20 +
Klaagmuur: Ja
Hints: Nee
Jager: Mogelijk
Heks: Mogelijk
Dorpsoudste: Mogelijk
Beschermengel: Mogelijk
Ziener: Mogelijk
Beul: Mogelijk
Priester: Mogelijk
Slet: Mogelijk

Cupido: Nee
Geliefden kennen elkaar: N/A
Geliefden samen winnen: N/A

Wolven:Ja
Welp: Mogelijk
Infectiewolf: Mogelijk
Sjamaan: Mogelijk
Ketter: Mogelijk

Eindtijd stemmen: 22:00
Speciale Rollen naar: Yankee60
Weerwolven Moord naar: Yankee60
Lynch: Ik stem op Yankee60 als Lynch (Dikgedrukt en ROOD)
Lynch verwijderen: Ik stem niet meer op Yankee60 als Lynch (Dikgedrukt en ROOD met streep er doorheen)

Burgemeester: Yankee60 (Dikgedrukt en BLAUW)
Extra rollen:

Netwerken/Claimen: Nee/Ja
Extra instellingen: De spelleiding heeft ten alle tijd het recht om deelnemerschap te ontzeggen, maakt niet uit onder welke omstandigheden.[/B]

Lekker basic :) Goed om het leiden mee te leren.

Ik schrijf me in met een verrassingspotje!! Zal een semi-netwerkronde worden met rollen van de afgelopen speeds die ik geleid heb :)
 

DeletedUser

Guest
ah dus niet van ik mag je niet dus bye.

Dan geen aanmerkingen :)

Haha ;P Nee, maar puur wat wij zien onder spelbederf, en als we besluiten iemand dood te laten vallen, dat we daar t recht toe hebben. Dus ja, @duncan valt gelijk dood natuurlijk
 

Deleted User - 2075062

Guest
Lekker basic :) Goed om het leiden mee te leren.

Ik schrijf me in met een verrassingspotje!! Zal een semi-netwerkronde worden met rollen van de afgelopen speeds die ik geleid heb :)

Ho ho wacht even ... Ik wil eerst nog even paar potjes spelen. En als ik een themapotje doe wil ik dit wel goed uitwerken ^^
 

DeletedUser74966

Guest
Ik heb een idee voor een potje ook. Ik heb nu als het goed is de rolverdeling klaar. Instellingen volgen dus later. Graag hoor ik of er animo is voor een potje met een uiterlijk zoals hieronder. Dan laat ik de rest namelijk binnenkort wel weten ^^
25g5c21.jpg


Welkom! Kom binnen! Aangenaam kennis te maken. Mijn naam is Cintheyra. Hier, neem een sweet roll en maak het jezelf gemakkelijk.

Je had gezegd at je mijn verhaal wilde horen? Juist. Ga er maar eens goed voor zitten. Dan zal ik beginnen met vertellen.

55 era’s geleden was er een keizer die vreedzaam regeerde over Tamriël en goed zorgde voor zijn onderdanen. Er was rust, en de verschillende rassen leefden vredig naast elkaar. Dit tijdperk eindigde nadat de dwergen mysterieus verdwenen. En niemand, tot op heden, die weet hoe dat gekomen is…


2igeno7.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan