[Inschrijftopic] Spelleiding #270 en #271

DeletedUser7072

Guest
Ik had nav die instellingen een discussie met DZ in hetzelfde topic die me erop wees dat het niet eerlijk was om wel een sjamaan te hebben maar geen ziener, toen veranderde ik die instelling en het staat ook zo in het speltopic.
 

DeletedUser7072

Guest
op de manier van Dirk gaat t sowieso mis tui. Gewoon burger claimen mag de rest helemaal niet.

edit: wel een sjamaan en 5 wolven maar geen ziener is op voor slechtjes.

Ja inderdaad, je mag alleen goedje claimen:). Ik vind het een tof idee om weer een niet claim potje te doen. Kunnen we ontdekken wie daadwerkelijk goed is.

Hier lijk je ook op de hoogte te zijn van de discussie die ontstaat.

@dirk-janusIV PlanB heeft hier wel een puntje.. Zou er wel een ziener ingooien als je er een sjamaan in doet. De ziener is sws een stuk minder sterk met non-netwerk, dus kan geen kwaad :) Maar een potje met alleen een ziener of alleen een sjamaan is unbalanced.

Daarnaast moet je max 25% vd spelers 'slechtje' maken bij de rolverdeling, maar dat snap je zelf ook wel denk, dus komt wel goed :)

Heb je het dan ook over mijn alinea over wat derden wel en niet mogen?



Dan zet ik er een ziener in, en omdat het geen claimpotje is is een klaagmuur misschien ook leuk. Dan kan de ziener toch nog iets proberen te doen met zijn waarnemingen.

Als ziener is het zonder klaagmuur ook wel te doen :) Dat maakt het juist wel interessant ook, aangezien iemand dan weet hoe het zit, maar niet letterlijk kan zeggen wat hij weet.

Maar met klaagmuur is ook prima :)

Dat was op dezelfde pagina. Ik dacht dat het toen wel tot de meesten was doorgedrongen die het topic van de spelleiding bekeken. Deze verandering heb ik er al dagen voordat het potje begon ingezet.
 
Bovenaan