Speler van het jaar |2016

Reactiescore
853
Nee die homo die altijd met "L" ondertekent alsof hij in Death Note speelt.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil vooraf alleen even zeggen dat ik nog niet heel lang op deze wereld speel en dus geen kennis heb van de geschiedenis of wat dan ook op deze wereld. Mijn nominaties zullen om die reden vooral gebaseerd zijn op hoe ik er nu naar kijk en de verhalen die ik heb gehoord.

Wie was de beste aanvaller van 2016? Dijkhopper en Holsappeltje, wat ze bij no1rules gedaan hebben is toch gewoon om je vingers bij af te likken.

Wie was dé flopspeler van 2016?
No1Rules? Je cluster zo laten verneuken is nogal wat.

Welke stam was aanvallend het beste? Fide, dit is slechts gebaseerd op no1rules

Welke stam was defensief het beste? Fide, Fide ging niet nat zoals Met Ui bij no1rules

Hier ga ik vanavond met plezier op in ;)
 
Reactiescore
28
SPELERS

Wie was de beste speler van 2016?

Deze geef ik toch aan degene die van mij het meeste respect krijgt deze wereld en dat is Holsappeltje. Staat dik bovenaan als totaal verslagen tegenstander met natuurlijk veel stamdef. Flink aantal massa’s overleeft met zo’n front (ook niet goed doorgedrukt trouwens en zeer fraaie counter van Dijkhopper toen No1 flink in de plus stond op Hols).

Ook het nieuwe team verricht goed verdedigend werk en laat zien wat dit account kan. Heeft samen met Dijkhopper van No1Rules een gatenkaas gemaakt.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?

Pff dat vind ik een lastige. Degene die de zeer fraaie phalanx heeft ontwikkeld binnen Fide. Dit is een zeer sterk wapen gebleken. Alleen begint het nu een rotzooitje te worden aangezien Fide door elkaar heen edelt bij met Ui. Misschien dat er straks dorpen geruild worden. Ik zie veel nominaties voor Age, dan misschien in diplomatiek opzicht. Ze hebben immers veel stammen aan het lijntje gehouden, maar of dit tactisch is.

Wie was de beste aanvaller van 2016?

Geen idee. Ik ben aanvallend nog door niemand geïmponeerd. Het is toch veel 1C aanvallen wat ik zie en mijn account, Toku en Savior hebben ook met veel runners te maken gehad.

Als ik dan iemand moet nomineren dan is het Heisemmberg. Tijdens het vv draaien op Oldskoel een aantal mooie getimede aanvallen gezien en ze sturen ook op ons niet voorspelbare aanvallen.
Weet niet of het huidige team dezelfde nog is als destijds met Oldskoel (zit Douwe nog op dit account?)

Early game wil ik toch een kleine vermelding aan mijn eigen team. Toch als account een complete stam verslagen en alle dorpen van deze overgenomen waar ik nog steeds trots op ben.


Wie was de beste verdediger van 2016?

Zelfde reden als de beste speler: Holsappeltje


Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?

No1Rules. We werken er nauw mee samen en zit een geweldig team erop. Hebben laten zien wat ze verdedigd konden in de beginfase met een onmogelijk cluster. Ik kende de spelers niet en ze hebben laten zien wat ze kunnen. Jammer dat het een paar slechte dagen heeft gehad vanwege RL/tentamens waardoor veel dorpen verlies is geweest.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?

Hierbij nomineer ik Stefan van El Mejor. Een speler die altijd klaar staat, draait echt veel vv’s en maakt veel nachten.

Ook met het zware persoonlijke verlies recent dat hij heeft geleden in RL. Hij is toch alweer zich in aan het zetten voor de stam. Respect.


Wie was je favoriete forumposter dit jaar?

Tymon van TMS voerde echt goede P&P in tijden met Deluxe. Jammer dat deze speler gestopt is op TMS. Leuke strijd op forum om te volgen.


Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?

Vetrix. Correcte P&P met mooie stukken verzorgde stukken om te lezen zonder iemand echt zwart te maken. Alhoewel hij af en toe blijft hameren om dezelfde issues.

Wie was de beste leider van 2016?

Geen idee wie de leider is binnen Fide dus hierbij nomineer ik Dick van Deus / 4 FOAT. Wat een gedrevenheid om toch iets van deze wereld te maken en alle mogelijkheden zoeken om de motivatie te behouden en accounts zo goed mogelijk te bezetten.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?

Dick, zit nu op ons account. Maar ook toen hij nog op Deus speelde kon hij spelers motiveren om door te gaan en erin te blijven geloven. Ook persoonlijk heeft hij mij vaak gemotiveerd om door te blijven gaan.

Wie was dé flopspeler van 2016?

McCaramac. Is al gaan runnen na 4 uur aanvallen van ons.


Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?

Andre van Revenge of the Farmers. Een zeer relaxte speler en laat zien dat TW een spelletje is en ook een leven buiten TW.

Ook Seppe van 4 fOAT zou ik graag terug zien. Een zeer prettige speler om mee samen te spelen.


Wat was het moment van 2016?

Het niet wegspelen van Holsappeltje door met Ui. Hierdoor liggen spelers met Ui niet lekker langs elkaar om tegen Fide op te trekken en is zelfs het account No1Rules een gatenkaas geworden.
Ik denk dat dit bepalend voor de rest van deze wereld (helaas).

Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?

Ik ga niet veel verwachten meer van spelers in 2017 in de huidige situatie. Denk dat het verloop wel duidelijk is de rest van deze wereld. Blijf wel hopen dat iemand me gaat verrassen waardoor er een ommekeer gaat komen en een leuke strijd blijft in 2017.

We hebben op W44 de laatste maanden ook alleen met runners te maken gehad en dat haalt het plezier wel weg in het spelen van een wereld.

Stammen

Wat was dé topstam van 2016?

Duidelijk Fide. Offensief sterk, een mooie phalanx en de kracht om door te blijven drukken offensief op accounts waardoor ze opgeven/runnen.
Activiteit zit goed in elkaar, betere farmgebieden en meer nachters in de stam. Gewoon een completer stam die slimmer gespeelt heeft en vooral een betere lange termijn visie heeft.
Ze hebben wel een dip gehad, maar daar zijn ze overheen zo te zien.

Wel een smet door de bans van illegale scripts en taalgebruik. Ook heb ik persoonlijk twijfels aan timings die ik zie op accounts. Kan ik niet bewijzen, maar hoop dat er wel aan fair play gedaan wordt.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?

Fide, maar dan vooral buren onder elkaar. Als complete stam zie ik meer massa’s door met Ui waarbij ze zelf de DU’s betrekken.

Welke stam was aanvallend het beste?

Fide

Welke stam was defensief het beste?

Fide heeft nog niks hoeven te laten zien, dus hierbij nomineer ik dan met Ui.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016?

Geen commentaar. De slechtste zou ik wel weten ;)

Welke stam is dé flopstam van 2016?

RDR, ik hou niet van hun speelstijl.

Welke stam was dé vijand van 2016?

Fide

Van welke stam verwacht je het meeste in 2017?

Ik hoop dat er binnen met Ui een ommekeer gaat plaatsvinden, maar Fide is duidelijk op ramkoers naar wereldwinst.
 

DeletedUser

Guest
Wie was de beste aanvaller van 2016? Dijkhopper en Holsappeltje, wat ze bij no1rules gedaan hebben is toch gewoon om je vingers bij af te likken.

Wie was dé flopspeler van 2016? No1Rules? Je cluster zo laten verneuken is nogal wat.

Welke stam was aanvallend het beste?
Fide, dit is slechts gebaseerd op no1rules

Welke stam was defensief het beste? Fide, Fide ging niet nat zoals Met Ui bij no1rules

1. De beste aanvallers zou ik ze niet noemen, ze hadden gewoon veel edels waardoor ze het achterland konden vol spammen. Al bleek dit achteraf misschien toch geen meesterzet omdat ze nog niet eens de helft konden behouden.

2. No1Rules kan je echt wel geen flopspeler noemen, wij hebben 2 weken lang de volle lading uit heel Fide gekregen (zo'n 2k edels en 3k clears) en de eerste week amper dorpen verloren.

3. Dat Fide aanvallen het best was ga ik zeker niet ontkennen, dat zagen we idd zeer goed toen ze No1Rules aanvielen.

4. Defensief heeft Fide nog niets betekend, elke massa van Met Ui die ze al gehad hebben hebben ze ook al verliezen gekend. (hier verwijs ik vooral naar Holsappeltje en Dickhopper)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Ik vind No1 rules nochtans defensief een flopspeler. Dus hij heeft gelijk.
 

DeletedUser51467

Guest
1. De beste aanvallers zou ik ze niet noemen, ze hadden gewoon veel edels waardoor ze het achterland konden vol spammen. Al bleek dit achteraf misschien toch geen meesterzet omdat ze nog niet eens de helft konden behouden.

2. No1Rules kan je echt wel geen flopspeler noemen, wij hebben 2 weken lang de volle lading uit heel Fide gekregen (zo'n 2k edels en 3k clears) en de eerste week amper dorpen verloren.

3. Dat Fide aanvallen het best was ga ik zeker niet ontkennen, dat zagen we idd zeer goed toen ze No1Rules aanvielen.

4. Defensief heeft Fide nog niets betekend, elke massa van Met Ui die ze al gehad hebben hebben ze ook al verliezen gekend. (hier verwijs ik vooral naar Holsappeltje en Dickhopper)

1. Waarom was dat geen meesterzet, kijk naar hoeveel dorpen ze hebben veroverd? Dat ze die allemaal zouden behouden was ook niet hun doel en is ingecalculeerd, maar zie hoeveel schade het heeft aangericht aan No1 en Met Ui, hoe kan je dit minimaliseren?

2. Ik ben het er mee eens dat in vergelijking met de voorgaande aanvallen van Fide op Met Ui julie wel degelijk doorzettingsvermogen hebben en er algemeen niet dramatisch gedeffd is. Flopspeler is in dat opzicht lichtelijk overdreven, maar het is niet dat dat jullie opeens een topspeler/verdediger maakt, daar zit nog heel wat tussen.

3. Ben ik met je eens

4. Nog niets betekend? Je hekelt zelf de zogenaamde overdreven woorden zoals flopspeler en begint er dan maar zelf mee? Moet dat je argumentatie voorstellen? Kijk naar Age die perfect standhoudt, Hols die er nog altijd goed staat en op de andere fronten is er ook amper verlies. Dat er af en toe een dorpje verloren gaat, ja dus? Bij ons is het gaat het over enkele dorpen, bij jullie vaak al over de helft van het account. Zie je het verschil?
 

DeletedUser

Guest
1. Waarom was dat geen meesterzet, kijk naar hoeveel dorpen ze hebben veroverd? Dat ze die allemaal zouden behouden was ook niet hun doel en is ingecalculeerd, maar zie hoeveel schade het heeft aangericht aan No1 en Met Ui, hoe kan je dit minimaliseren?

2. Ik ben het er mee eens dat in vergelijking met de voorgaande aanvallen van Fide op Met Ui julie wel degelijk doorzettingsvermogen hebben en er algemeen niet dramatisch gedeffd is. Flopspeler is in dat opzicht lichtelijk overdreven, maar het is niet dat dat jullie opeens een topspeler/verdediger maakt, daar zit nog heel wat tussen.

3. Ben ik met je eens

4. Nog niets betekend? Je hekelt zelf de zogenaamde overdreven woorden zoals flopspeler en begint er dan maar zelf mee? Moet dat je argumentatie voorstellen? Kijk naar Age die perfect standhoudt, Hols die er nog altijd goed staat en op de andere fronten is er ook amper verlies. Dat er af en toe een dorpje verloren gaat, ja dus? Bij ons is het gaat het over enkele dorpen, bij jullie vaak al over de helft van het account. Zie je het verschil?

1. Ik vind de schade aan No1Rules echt nog wel meevallen hoor? En ik denk dat dit juist een goede oefening was voor Met Ui, er zijn een aantal problemen voorgekomen waar we nu aan kunnen werken :)

2. Ik ben blij dat je het met me eens bent op dat vlak.

3. /

4. Holsappeltje heeft evenveel dorpen verloren bij de massa van Met Ui op hem. Het verschil is dat wij geen edels op het achterland strooiden, maar dat wij voor dorpen gingen die we konden behouden. EN toch wordt Holsappeltje aanbeden als topdeffer?
 
Reactiescore
853
1. De beste aanvallers zou ik ze niet noemen, ze hadden gewoon veel edels waardoor ze het achterland konden vol spammen. Al bleek dit achteraf misschien toch geen meesterzet omdat ze nog niet eens de helft konden behouden.

2. No1Rules kan je echt wel geen flopspeler noemen, wij hebben 2 weken lang de volle lading uit heel Fide gekregen (zo'n 2k edels en 3k clears) en de eerste week amper dorpen verloren.

3. Dat Fide aanvallen het best was ga ik zeker niet ontkennen, dat zagen we idd zeer goed toen ze No1Rules aanvielen.

4. Defensief heeft Fide nog niets betekend, elke massa van Met Ui die ze al gehad hebben hebben ze ook al verliezen gekend. (hier verwijs ik vooral naar Holsappeltje en Dickhopper)

1. Dus volgens jou zijn het niet de beste aanvallers, in dat geval, hoe zo'n slechte verdediger ben jij dan wel niet???? Maar oke, ik heb meermaals aangegeven dat ik vrij weinig heb meegemaakt (op deze wereld) en dat heb meegenomen in mijn lijstje. De strategie die Hols en Dijk gebruikt hebben was zeker effectief aangezien je toch een behoorlijk aantal dorpen bent verloren. Om deze reden heb ik hen dus benoemd als beste aanvallers.

2. Ik kan jou geen flopspeler noemen terwijl je 60 dorpen verliest?
spXmunU.png

In de periode waarin ik gespeeld heb is dit de grootste flop.
*Hoewel The Muppet Show ook behoorlijk aan het floppen is geweest de afgelopen dagen :D

3. -

4. In de tijd dat ik aanwezig ben geweest op deze wereld heeft Hols slechts enkele dorpjes verloren tegenover jouw 60.. Als we daarnaast vergelijken hoeveel dorpen Hols (die jij als voorbeeld erbij haalde) heeft verloren in vergelijking met jou zit daar ook een nogal groot verschil in.
nHQVc54.png
sNHbs3r.png
 

DeletedUser65908

Guest
SPELERS

Wie was de beste speler van 2016?
er is veel te zeggen over spelers wat ze de beste maakt, al om al denk ik dat hierbij vooral gaat om het totaal beeld van de speler doet en kan, zowel offensief, deffensief en voor stam belang. Hierdoor heb ik naar mijn weten 2 accounts staan en zal moeten kiezen voor de eerste plaats savior of the north als account heeft dit account opzichzelf al veel laten zien maar ook voor de stam zijn de individuele spelers een enorme aanwinst voor wat ze doen. Wel een eervolle vermelding voor act of divinity zei waren en zijn nog steeds als speler en team ook van onschatbare waarde voor de wereld


Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?
hier zet ik tokugawa ieyasu ze hebben laten zien dat ze hun verschillende vijanden zonder al te veel problemen kunnen wegvegen en hebben voor zichzelf een van de mooiste, al dan niet mooiste, account van de wereld kunnen maken.

Wie was de beste aanvaller van 2016?
tokugawa ieyasu

Wie was de beste verdediger van 2016?
savior of the north

Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?
d.i.a. en tasmanian devil.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
savior, intern doen ze genoeg om 2 stammen te leiden


Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
forum ben ik niet al te veel mee bezig


Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?
forum ben ik niet al te veel mee bezig

Wie was de beste leider van 2016?
-

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
timo, duh....

Wie was dé flopspeler van 2016?
damien, duh...

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
teveel opties

Wat was het moment van 2016?
mijn eerste rover

Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?
qua potentie van spelers verwacht ik het meeste van doctore oenomaus. dit is zeker een team met veel potentiël en als ze ervoor gaan zullen ze een van de meest belangrijke accounts van het komende jaar zijn.
 

DeletedUser

Guest
1. Dus volgens jou zijn het niet de beste aanvallers, in dat geval, hoe zo'n slechte verdediger ben jij dan wel niet???? Maar oke, ik heb meermaals aangegeven dat ik vrij weinig heb meegemaakt (op deze wereld) en dat heb meegenomen in mijn lijstje. De strategie die Hols en Dijk gebruikt hebben was zeker effectief aangezien je toch een behoorlijk aantal dorpen bent verloren. Om deze reden heb ik hen dus benoemd als beste aanvallers.

2. Ik kan jou geen flopspeler noemen terwijl je 60 dorpen verliest?
spXmunU.png

In de periode waarin ik gespeeld heb is dit de grootste flop.
*Hoewel The Muppet Show ook behoorlijk aan het floppen is geweest de afgelopen dagen :D

3. -

4. In de tijd dat ik aanwezig ben geweest op deze wereld heeft Hols slechts enkele dorpjes verloren tegenover jouw 60.. Als we daarnaast vergelijken hoeveel dorpen Hols (die jij als voorbeeld erbij haalde) heeft verloren in vergelijking met jou zit daar ook een nogal groot verschil in.
nHQVc54.png
sNHbs3r.png

Wat maakt dat nu uit dat jij nog maar sinds kort speelt? De wereld is al wel wat langer bezig hoor.
En momenteel staat No1Rules 23 dorpen in de + tegen Hols.

En jij beweert nu net dat iedereen die dorpen verliest tegen een aanvaller die niet de beste aanvaller is een slechte verdediger is. Maar er kan maar 1 beste aanvaller zijn? Dus iedereen die dorpen verliest is volgens jou een slechte verdediger?
 
Reactiescore
853
Wat maakt dat nu uit dat jij nog maar sinds kort speelt? De wereld is al wel wat langer bezig hoor.

Wat maakt het uit? Het punt dat ik probeer duidelijk te maken is dat ik dus geen idee heb wat hiervoor gebeurd is en dat mijn nominaties dus vooral zijn gebaseerd op de afgelopen weken

En jij beweert nu net dat iedereen die dorpen verliest tegen een aanvaller die niet de beste aanvaller is een slechte verdediger is. Maar er kan maar 1 beste aanvaller zijn? Dus iedereen die dorpen verliest is volgens jou een slechte verdediger?

Dit was slechts een grap.

En momenteel staat No1Rules 23 dorpen in de + tegen Hols.

Ik heb niet gekeken naar Hols vs No1 maar na het verloren aantal dorpen (totaal) aan de andere stam.

@Felicitys Hoelang speel je hier

Bijna 2 weken nu :D
 

DeletedUser

Guest
Wat maakt het uit? Het punt dat ik probeer duidelijk te maken is dat ik dus geen idee heb wat hiervoor gebeurd is en dat mijn nominaties dus vooral zijn gebaseerd op de afgelopen weken

Dit was slechts een grap.

Ik heb niet gekeken naar Hols vs No1 maar na het verloren aantal dorpen (totaal) aan de andere stam.

Bijna 2 weken nu :D

1. En waarom precies maak je dan een lijstje?

2. Oh oké - hahaha

3. Waarom zou je dat doen als je het enkel over Hols, Dijk en No1Rules hebt?
 

DeletedUser74404

Guest
Oppassen Guust, je hebt te maken met meesterdetective L aka Ryuzaki :D
 
Reactiescore
853
1. En waarom precies maak je dan een lijstje?

2. Oh oké - hahaha

3. Waarom zou je dat doen als je het enkel over Hols, Dijk en No1Rules hebt?

1. Waarom zou ik geen lijstje maken, er staat nergens dat ik minimaal x maanden gespeeld moet hebben?

2. HAHA

3. We hadden het erover dat jij een flopspeler bent x

Oppassen Guust, je hebt te maken met meesterdetective L aka Ryuzaki :D

Je moet toegeven dat het een geweldige serie is :D
 

DeletedUser74404

Guest
Tot episode 25 is het de op een na beste serie die ik ooit heb gezien. Nummer 1 blijft Code Geass :oops:
 

DeletedUser

Guest
1. Waarom zou ik geen lijstje maken, er staat nergens dat ik minimaal x maanden gespeeld moet hebben?

2. HAHA

3. We hadden het erover dat jij een flopspeler bent x

1. Waarom zou je een lijstje maken als je nog maar 2 weken speelt en dus nog geen goed beeld hebt over deze wereld?

2. Eigenlijk is het echt niet grappig.

3. Ja idd, dus waarom betrek je de stammen erbij?
 
Reactiescore
853
1. Waarom zou je een lijstje maken als je nog maar 2 weken speelt en dus nog geen goed beeld hebt over deze wereld?

2. Eigenlijk is het echt niet grappig.

3. Ja idd, dus waarom betrek je de stammen erbij?

De discussie ging over of jij nou een flopspeler bent of niet. Jij begon over Holsappel, vandaar dat ik jouw statistieken betreft verloren dorpen vergeleek met die van Hols. Om dan te kijken wie het best heeft verdedigd heb ik de verliezen t.o.v. de stammen erbij gepakt om aan te tonen dat je toch behoorlijk veel dorpen verloren bent.


Tot episode 25 is het de op een na beste serie die ik ooit heb gezien. Nummer 1 blijft Code Geass :oops:

heb die serie niet gezien :S
 
Bovenaan