- Reactiescore
- 2.439
Beste lezers,
Het nieuwe jaar komt er weer aan, dus het lijkt me tijd voor een evaluatie/terugblik van W49 zoals de traditie zich voordoet. Misschien is dit topic een weekje te vroeg geopend, maar dit forum heeft echt weer leven nodig. De vragenlijst vind je hieronder. Dit weekend zal ik ook een lijstje maken, al is mijn kennis alweer 2 weken verouderd
Verder denk ik dat het geen kwaad kan om weer nieuw leven op dit forum te krijgen. Aangezien het weer dood is de laatste dagen. Doe me wel een plezier niet te veel spam en maak niet enkel lijstjes met jou eigen stam erin.
Michiel kwam met een leuke toevoeging, de credits gaan dus naar hem. Maar aangezien ik niks te doen heb zal ik dit gedeelte wel op me nemen en kijken wie DE speler van het jaar is:
- Je mag jezelf vermelden in de awards, maar dan tel ik je niet mee voor de puntentelling.
- Je mag meerdere personen vermelden in de awards, maar alleen de eerste tel ik mee voor de puntentelling.
Beste stamspeler - 3 punten
Beste speler - 3 punten
Beste verdediger - 2 punten
Beste leider - 2 punten
Beste P&P'er - 2 punten
Beste aanvaller - 1 punt
Meest tactische speler/leider - 1 punt
Favoriete forumposter - 1 punt
Nog even iets persoonlijks, ik had gehoopt dat ik mod kon worden. Aangezien is dat soort zaken echt mijn interesse ligt. Echter is er nog geen ‘werk’ volgens het tw-team. Als jullie mij als modje willen moet je hen ff onderspammen, dat er hier wel een iets actievere/aanwezige mod nodig is. Dan doen jullie mij een plezier en mss maakt het, het forum van W49 ook weer wat overzichtelijker
Zo niet dan ga ik niet zoals Dirk deze wereld tot mijn dood proberen te volgen(alleen maar liefde), maar zal dit 1 van mijn laatste posten zijn.
Het nieuwe jaar komt er weer aan, dus het lijkt me tijd voor een evaluatie/terugblik van W49 zoals de traditie zich voordoet. Misschien is dit topic een weekje te vroeg geopend, maar dit forum heeft echt weer leven nodig. De vragenlijst vind je hieronder. Dit weekend zal ik ook een lijstje maken, al is mijn kennis alweer 2 weken verouderd

Verder denk ik dat het geen kwaad kan om weer nieuw leven op dit forum te krijgen. Aangezien het weer dood is de laatste dagen. Doe me wel een plezier niet te veel spam en maak niet enkel lijstjes met jou eigen stam erin.
PHP:
[SIZE=3][B]SPELERS[/B][/SIZE]
[B]Wie was de beste speler van 2016?
Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?
Wie was de beste aanvaller van 2016?
Wie was de beste verdediger van 2016?
Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast?
Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016?
Wie was de beste leider van 2016?
Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Wie was dé flopspeler van 2016?
Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Wat was het moment van 2016?
Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?[/B]
[SIZE=3][B]Stammen[/B][/SIZE]
[B]Wat was dé topstam van 2016?
Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
Welke stam was aanvallend het beste?
Welke stam was defensief het beste?
Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016?
Welke stam is dé flopstam van 2016?
Welke stam was dé vijand van 2016?
Van welke stam verwacht je het meeste in 2017? [/B]
Michiel kwam met een leuke toevoeging, de credits gaan dus naar hem. Maar aangezien ik niks te doen heb zal ik dit gedeelte wel op me nemen en kijken wie DE speler van het jaar is:
- Je mag jezelf vermelden in de awards, maar dan tel ik je niet mee voor de puntentelling.
- Je mag meerdere personen vermelden in de awards, maar alleen de eerste tel ik mee voor de puntentelling.
Beste stamspeler - 3 punten
Beste speler - 3 punten
Beste verdediger - 2 punten
Beste leider - 2 punten
Beste P&P'er - 2 punten
Beste aanvaller - 1 punt
Meest tactische speler/leider - 1 punt
Favoriete forumposter - 1 punt
Nog even iets persoonlijks, ik had gehoopt dat ik mod kon worden. Aangezien is dat soort zaken echt mijn interesse ligt. Echter is er nog geen ‘werk’ volgens het tw-team. Als jullie mij als modje willen moet je hen ff onderspammen, dat er hier wel een iets actievere/aanwezige mod nodig is. Dan doen jullie mij een plezier en mss maakt het, het forum van W49 ook weer wat overzichtelijker
Zo niet dan ga ik niet zoals Dirk deze wereld tot mijn dood proberen te volgen(alleen maar liefde), maar zal dit 1 van mijn laatste posten zijn.

Bijlagen
Laatst bewerkt: