Speler van het jaar |2016

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Denk dat het een fout is, staat nu inmiddels Revenge. Was toendertijd ook erg vreemd dat Melvin een NAP wilde, gelukkig kwam die er ook niet.

Kan me verder helemaal vinden in de mening van Underground.
Dat zo'n figuur als jij überhaupt Fide in z'n beschrijving durft te zetten rofl.
 
Reactiescore
2.303
[23:24:21] Melvin - aZemmel: Dat die man überhaupt Fide in z'n beschrijving durft te zetten tho
[23:25:15] Emile: amai melvin
[23:25:29] Emile: waarom zou die het niet mogen doen dan? :)
[23:26:04] Melvin - aZemmel: Die gast heeft nooit iets gedaan
[23:26:05] Melvin - aZemmel: Ofja
[23:26:07] Melvin - aZemmel: Iets nuttigs
[23:26:45] Janslut: Over welke Niels gaat t nu weer?
[23:26:52] Emile: hoe weet jij dat melvin?
[23:26:58] Emile: ken jij DiD vanbinnen en vanbuiten?
[23:27:04] Emile: Niels Dialgman
[23:27:12] Melvin - aZemmel: Nee, maar wel hun achterstand
[23:27:16] Emile: oke
[23:27:24] Emile: maar als ik nu stop op ruthless
[23:27:29] Emile: heb ik dna niks gedaan op het account?
[23:27:39] Melvin - aZemmel: Emile
[23:27:41] Emile: Misschien moet je niet altijd zo achterlijk en kortzichtig reageren en zo fel
[23:27:42] Melvin - aZemmel: Stop met discussieren
[23:27:47] Melvin - aZemmel: Je argumenten zijn verschrikkelijk
[23:27:51] Emile: (fail)
[23:27:55] Emile: oke
[23:27:56] Emile: sorry
[23:27:59] Emile: je hebt gelijk
[23:28:04] Melvin - aZemmel: Fijn

Niels ik heb geprobeerd je te beschermen, maar melvin won de discussie xs
 
Reactiescore
1.167
Achja, ik heb langer in Fide gezeten dan Melvin. Hij vergeet nog dat ik op een ander accie heb gespeeld binnen Fide, maar dan maakt ook niet uit.
 

DeletedUser75778

Guest
Melvin heeft weer één van zijn momenten, jammer. Jullie hebben allebei sinds de start in Fide gespeeld en allebei inzet getoond. Maar lekker boeien verder. Ik wil lijstjes zien.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik denk dat als ik niet toevallig Shithappens.. aan het stabben was toen Melvin in Devo kwam we dikke maatjes zouden zijn geweest als ik het zo lees :p
David stomme inactieveling! Elke keer als je vertrekt valt bijna een stam om!

Leuke lijstjes so far :D Was al bang dat mijn onserieuze lijst eenzaam bleef :eek:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Achja, ik heb langer in Fide gezeten dan Melvin. Hij vergeet nog dat ik op een ander accie heb gespeeld binnen Fide, maar dan maakt ook niet uit.

Je weet dat ik vanaf het oprichten van Fide in Fide zit en er nu nogsteeds in zit?
 
Reactiescore
1.167
Je weet dat ik vanaf het oprichten van Fide in Fide zit en er nu nogsteeds in zit?

Ik meende dat ik nog een solli van jou kan herinneren, maar dat zal dan voor W47 (Angels of Fire) zijn geweest?
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik meende dat ik nog een solli van jou kan herinneren, maar dat zal dan voor W47 (Angels of Fire) zijn geweest?
Angels kan wel ;).
Ik speel al vanaf 26 punten op Savior haha.
 

DeletedUser77324

Guest
Ach Aldo en Dick wat verblijdt jullie vernoeming van mij me toch<3
Het komt me nu pas ten gehore anders had ik al veel eerder gereageerd natuurlijk.
 
Reactiescore
2.507
Hierbij de tussenstand van week 1:

s24feh4flxfm5.png

hopelijk zullen er nog vele lijstjes volgen
 

Bijlagen

  • tussenstand.png
    tussenstand.png
    65,2 KB · Weergaven: 12

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik verwacht ook meer lijstjes. Ik zal er zelf 1 in elkaar steken binnekort.
 
Reactiescore
2.303
Ik zal ook eens een maken :)
 
Reactiescore
853
Ik wil vooraf alleen even zeggen dat ik nog niet heel lang op deze wereld speel en dus geen kennis heb van de geschiedenis of wat dan ook op deze wereld. Mijn nominaties zullen om die reden vooral gebaseerd zijn op hoe ik er nu naar kijk en de verhalen die ik heb gehoord.

SPELERS

Wie was de beste speler van 2016? The Age of Nobility. Met zo'n ligging zou je geen kans moeten krijgen, echter is Met Ui er (nog steeds) niet in geslaagd om dit account plat te leggen.


Wie was de meest tactische speler/leider van 2016?
The Age of Nobility om dezelfde reden als hierboven, ze hebben het dus op de een of andere manier heel goed aangepakt. Met de ligging die deze spelers hebben, hebben ze het nog steeds overleefd wat toch al als een prestatie op zich beschouwd zou moeten worden.



Wie was de beste aanvaller van 2016?
Dijkhopper en Holsappeltje, wat ze bij no1rules gedaan hebben is toch gewoon om je vingers bij af te likken.



Wie was de beste verdediger van 2016?
The Age of Nobility voor de hierboven genoemde redens.



Welke speler heeft jou in 2016 het meest verrast? -



Welke speler was volgens jou de beste stamspeler? -


Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Vetrix, heb Michiel op meerdere werelden zien posten en die posts zitten vrijwel altijd goed in elkaar.


Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2016? ^
Vetrix


Wie was de beste leider van 2016? -


Welke speler gaf je de meeste motivatie? -


Wie was dé flopspeler van 2016?
No1Rules? Je cluster zo laten verneuken is nogal wat.


Welke gestopte spelers zou jij terugwillen? -


Wat was het moment van 2016? -


Van welke speler verwacht je het meeste in 2017?

The Muppet Show, voor zover ik weet spelen hier een newbie en een speler die een ego heeft (en dus waarschijnlijk één of meerdere werelden al heeft gespeeld?). Afgelopen "massa/blitz" was nogal een teleurstelling, echter ga ik ervan uit dat deze spelers meer kunnen en zou graag zien wat ze in 2017 kunnen bieden.



Stammen

Wat was dé topstam van 2016? -- Deze laat ik leeg, als ik nu kijk zou ik zeggen Fide, ze pakken met een minderheid (in punten) toch dorpjes van Met Ui, echter heb ik geen idee wat hiervoor allemaal gebeurd is.


Welke stam werkte volgens jou het beste samen? ^^^^^^^^


Welke stam was aanvallend het beste?
Fide, dit is slechts gebaseerd op no1rules


Welke stam was defensief het beste?
Fide, Fide ging niet nat zoals Met Ui bij no1rules


Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2016? --


Welke stam is dé flopstam van 2016? --


Welke stam was dé vijand van 2016?
Met Ui, verdere weerstand is er toch niet op de wereld?


Van welke stam verwacht je het meeste in 2017?
Fide, ik zou niet weten waarom mensen hier Met Ui neer zouden zetten. "Fide deed het in 2016 beter, dus nu moet Met Uit zich bewijzen", als dit zo is waarom hebben ze (voor zover ik weet) in 2016 niks gepresteerd t.o.v. Fide?


Nogmaals ik speel hier nog niet zo lang :D
 
Bovenaan