Vanuit Amen perspectief is de wereld schoon gewonnen, door de latere fusiepartner is er inderdaad sprake van absoluut geen stijlvolle winst. Ik wilde niet in detail treden, omdat dat in deze discussie niet zo relevant was.
I'm in.
Go home your drunk. Leuk om te zien dat je zo vol bent van de huidige situatie ofwel toekomstige plannen waar jij zelf heil in ziet. Maar wat ik al aanhaalde, en vetrix vervolgens nog eens, zijn er nog zo verschrikkelijk veel externe factoren die het verloop van de wereld kunnen bepalen. Even terugkomende op wereld 38, een paar hacks bij de vijandelijke partij kwam ons bondgenootschap niet ten slechte. Mocht je met vingertjes gaan wijzen, van 2 / 3 hacks is de dader bekend inmiddels, en daar is gewoon correct gehandeld. Amen, de stam welke ik vertegenwoordigde was tezamen met DET uiterst clean. Doordat ik dagelijks contact had met mijn inmiddels co-speler hier, gaven we zelfs wanhopige vv's en clusterfucks terug.
Verder is het leaven van een stam en na een nap periode je oud stamgenoten aanvallen feitelijk niet te definieren als een stab. Maargoed, het is absoluut geen sierrijke wereldwinst, dat zul je me nooit horen beweren. Twee maanden terug nog een jongen met een grote mond
de stam uitgekieperd, ookal was de wereldwinst al binnen.
Al bij al geeft de wereldwinst wel voldoening, De vele uren vv'en, de vele uren opvliegende stamspelers kalmeren, randdebielen als Rogier (de sukke) kalm houden e.d., tot zo een hectische stam behoren en dan ook nog als leidinggevende, doe ik nooit meer. Wel een persoonlijke tw-mijlpaal, veel leuker dan een wereld op rang één afsluiten met 15% voorsprong op de nummer 2.. Ik rep dus gerust woorden over w38. Als je de discussie aan wilt gaan, en durft, be me guest.
Ah sorry, wellicht had ik moeten zeggen ''langer spelende mensen welke niet het iq van een walnoot hebben''. Al bij al is een ieder die nu al met zekerheid beweerd de winnende partij te weten een volslagen idioot of noob.