Speler van het jaar | 2015

DeletedUser73696

Guest
Helaas noob weer tast je mis.... Ongefundeerde uitspraken zoals we gewend zijn van je. Dat jij nou nooit tegen noemenswaardige partijen dient te spelen of wanneer dat kan dat je dan weer opeens iets belangrijks te doen hebt en daardoor niet kunt deffen....

Hahaha, ja alle noemenswaardige partijen die ik weg speel, zijn opeens niet meer noemenswaardig.
 

DeletedUser

Guest
Helaas noob weer tast je mis.... Ongefundeerde uitspraken zoals we gewend zijn van je. Dat jij nou nooit tegen noemenswaardige partijen dient te spelen of wanneer dat kan dat je dan weer opeens iets belangrijks te doen hebt en daardoor niet kunt deffen....

SWAT was zeker noemenswaardig of misschien wel te hoog gegrepen voor jou?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
De "betere" speler op rawrberry stopte voor de aanvallen, het account Amen runde de ene speler en de andere was inactief. Casi had niet eens spelers dacht ik? :p
 

DeletedUser73696

Guest
De "betere" speler op rawrberry stopte voor de aanvallen, het account Amen runde de ene speler en de andere was inactief. Casi had niet eens spelers dacht ik? :p

Oh sorry, ik was even vergeten dat de beste deffer van NL reageerde op mij. Nee, vergeleken met jou is iedereen slechts een hoopje stront. Je hebt gelijk Laurens, ik was even vergeten dat jij ook nog speelde. Ik heb inderdaad nog nooit iemand kunnen spelen die tot jou enkels kwamen, maar daar bestaan er ook niet veel van.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Nee klopt, tegen mij zou jij ook afgaan als een gieter tbh. Iemand die bij elke massa dat hij op zich krijgt runt en opeens "tentamens" heeft kan niet winnen van betere spelers nee.

Overigens reageerde ik hiervoor al op je dat ik niet meer op pathos speelde halvegare, voor je dat ook op me gaat steken. :D

En wat grappig is, inhoudelijk ga je er niet op in want het is de waarheid. Wat voor een zielig ventje ben jij wel niet :D :D

Er zaten 3 spelers op Amen, waarvan 2 gestopt na mass 2 ;)

Hoeveel dorpen verloren ze toen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Eerste mass een handje, 2de een 30tal. 3de massa account weg, want blijkbaar werd def KP ook teruggetrokken toen.
 
Reactiescore
3.536
@ Deurwaarde, kan me in alles vinden buiten één specifieke naam die je twee keer vermeld. J*nnes een eervolle vermelding geven als leider? You serious? Heb jij WAO wel eens bekeken de laatste tijd?

Je hebt helaas niet veel opties. Je kan kiezen tussen leiders Vitae,Seau, WAO of Fratre.

Vitae benoemde die dus die kunnen we laten weg vallen. Dan kan je een keuze maken tussen Seau en WAO. WAO een kleine stam die er nog altijd staat vanaf te start van de wereld en al vele oorlogen gekend heeft waarin het altijd tegen een overmacht vocht of Seau die de hele rim recruiteren zodat ze kwalitatief het gebrek aan skils kunnen opvangen.

Dan vind ik de geleverde prestaties van WAO van een hoger iets door de moeilijkheidsgraad.

En ja Fratre die leider kan je natuurlijk niet nemen :D:D

Rawberry, Amen en Casi waren geen noobs.

Helaas, waren ze alle 3 spelersloos toen je ze edelde :D
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Voor het gemak vergeet je wel een aantal (beschamende) dingen te vermelden die er mede voor hebben gezorgd dat jouw partij aan het langste eind trok. Daarmee wijs ik jou niet aan als de verantwoordelijke, maar "Geen stijvolle winst" is zacht uitgedrukt. Verder kudos met de wereldwinst, nochtans was jij 1 van de weinigen waar ik wel wat respect voor kon opbrengen.

Vanuit Amen perspectief is de wereld schoon gewonnen, door de latere fusiepartner is er inderdaad sprake van absoluut geen stijlvolle winst. Ik wilde niet in detail treden, omdat dat in deze discussie niet zo relevant was.

Ik merk dat WAO vergeten wordt. Wie weet invite |WAO| wel de helft van Vitae & de helft van Seau. om zo naar een snelle wereldwinst te gaan :confused:

I'm in.

Roald, beter dat je gewoon geen woord rept over W38, aangezien je daar wint door een stab. En nee, het is echt geen grootheidswaanzin, enkel optellen en (robert laten) aftrekken, iedere simpele TW'er kan dat.

En ik vraag me af waar jij langer spelende mensen weg wilt halen daar ik begonnen ben op W1 van .DE

Go home your drunk. Leuk om te zien dat je zo vol bent van de huidige situatie ofwel toekomstige plannen waar jij zelf heil in ziet. Maar wat ik al aanhaalde, en vetrix vervolgens nog eens, zijn er nog zo verschrikkelijk veel externe factoren die het verloop van de wereld kunnen bepalen. Even terugkomende op wereld 38, een paar hacks bij de vijandelijke partij kwam ons bondgenootschap niet ten slechte. Mocht je met vingertjes gaan wijzen, van 2 / 3 hacks is de dader bekend inmiddels, en daar is gewoon correct gehandeld. Amen, de stam welke ik vertegenwoordigde was tezamen met DET uiterst clean. Doordat ik dagelijks contact had met mijn inmiddels co-speler hier, gaven we zelfs wanhopige vv's en clusterfucks terug.

Verder is het leaven van een stam en na een nap periode je oud stamgenoten aanvallen feitelijk niet te definieren als een stab. Maargoed, het is absoluut geen sierrijke wereldwinst, dat zul je me nooit horen beweren. Twee maanden terug nog een jongen met een grote mond de stam uitgekieperd, ookal was de wereldwinst al binnen.

Al bij al geeft de wereldwinst wel voldoening, De vele uren vv'en, de vele uren opvliegende stamspelers kalmeren, randdebielen als Rogier (de sukke) kalm houden e.d., tot zo een hectische stam behoren en dan ook nog als leidinggevende, doe ik nooit meer. Wel een persoonlijke tw-mijlpaal, veel leuker dan een wereld op rang één afsluiten met 15% voorsprong op de nummer 2.. Ik rep dus gerust woorden over w38. Als je de discussie aan wilt gaan, en durft, be me guest.

Ah sorry, wellicht had ik moeten zeggen ''langer spelende mensen welke niet het iq van een walnoot hebben''. Al bij al is een ieder die nu al met zekerheid beweerd de winnende partij te weten een volslagen idioot of noob.
 

DeletedUser74267

Guest
Verder is het leaven van een stam en na een nap periode je oud stamgenoten aanvallen feitelijk niet te definieren als een stab. Maargoed, het is absoluut geen sierrijke wereldwinst, dat zul je me nooit horen beweren. Twee maanden terug nog een jongen met een grote mond de stam uitgekieperd, ookal was de wereldwinst al binnen.

Van Tyron zag ik dat al lang en breed aankomen. Die jongen zoekt en vindt altijd een manier om dwars te liggen.
 

DeletedUser69813

Guest
Lekkere sportieve vijand hebben wij, petje af voor Seau.!

Ik hoop dat de Vitae-spelers iets meer fatsoen hebben.

stellen jullie je eigen niet zo aan man, stel watjes. Jullie stonden achteraan in de rij toen de "ballen" uitgedeeld werden of niet? Gaan jullie maar lekker een cursus brijen volgen.

Dat Aces puntenaftrek heeft is heel vervelend voor hem, ik vind het humor. Simpelweg omdat dit gewoon domme fouten zijn waarvan ik me afvraag hoe dom je wel niet moet zijn om die te maken. De regels staan al jaren lang op deze wijze vast, dus het kan onmogelijk als een "verassing" komen dat Aces nu de consequenties ondervind.
 

DeletedUser76275

Guest
ik vind het humor.

Zou ik ook vinden in jou plaats.

Het is op een visite adres geweest waar ik dus normaal gesproken niet log, x aantal dagen later weer maar toen met aces en totaal niet bij stil gestaan. Op mijn thuis adres gewoon netjes gewacht zoals het hoorde, dus 1 enkele misstap is er geweest die nog geen minuut geduurd heeft. Ff gauw wat doen... Fouten maken is menselijk, ook domme fouten. Als jij dit niet kan relativeren is dit ook erg dom van jou, iedereen loopt wel eens tegen een openstaande deur aan en denkt op dat moment "hoe kun je zo dom zijn" omdat je op dat moment niet goed opgelet hebt, dit is dom maar menselijk.

waarvan ik me afvraag hoe dom je wel niet moet zijn om die te maken..

Dit gezegd te hebben kun je wel stellen dat dit 1 van de domste uitspraken is die iemand kan doen. Al dan ook is het vanaf buitenaf te lezen vrij beledigend maar ik neem het je dan ook niet kwalijk. Dom is het dat zal ik ook zeker niet ontkennen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.367
Vanuit Amen perspectief is de wereld schoon gewonnen, door de latere fusiepartner is er inderdaad sprake van absoluut geen stijlvolle winst. Ik wilde niet in detail treden, omdat dat in deze discussie niet zo relevant was.



I'm in.



Go home your drunk. Leuk om te zien dat je zo vol bent van de huidige situatie ofwel toekomstige plannen waar jij zelf heil in ziet. Maar wat ik al aanhaalde, en vetrix vervolgens nog eens, zijn er nog zo verschrikkelijk veel externe factoren die het verloop van de wereld kunnen bepalen. Even terugkomende op wereld 38, een paar hacks bij de vijandelijke partij kwam ons bondgenootschap niet ten slechte. Mocht je met vingertjes gaan wijzen, van 2 / 3 hacks is de dader bekend inmiddels, en daar is gewoon correct gehandeld. Amen, de stam welke ik vertegenwoordigde was tezamen met DET uiterst clean. Doordat ik dagelijks contact had met mijn inmiddels co-speler hier, gaven we zelfs wanhopige vv's en clusterfucks terug.

Verder is het leaven van een stam en na een nap periode je oud stamgenoten aanvallen feitelijk niet te definieren als een stab. Maargoed, het is absoluut geen sierrijke wereldwinst, dat zul je me nooit horen beweren. Twee maanden terug nog een jongen met een grote mond de stam uitgekieperd, ookal was de wereldwinst al binnen.

Al bij al geeft de wereldwinst wel voldoening, De vele uren vv'en, de vele uren opvliegende stamspelers kalmeren, randdebielen als Rogier (de sukke) kalm houden e.d., tot zo een hectische stam behoren en dan ook nog als leidinggevende, doe ik nooit meer. Wel een persoonlijke tw-mijlpaal, veel leuker dan een wereld op rang één afsluiten met 15% voorsprong op de nummer 2.. Ik rep dus gerust woorden over w38. Als je de discussie aan wilt gaan, en durft, be me guest.

Ah sorry, wellicht had ik moeten zeggen ''langer spelende mensen welke niet het iq van een walnoot hebben''. Al bij al is een ieder die nu al met zekerheid beweerd de winnende partij te weten een volslagen idioot of noob.

Het blijft een stab

En voel je je opvliegers weer? Moet je je weer even luchten? Waarom zou ik nu al niet de winnende partij weten?
Ik ben simpelweg superieur aan jou en heb zoveel ervaring dat ik je al precies kan vertellen wat er gebeurt, als je dat niet wilt geloven is jou probleem en een teken van afgunst.
 

DeletedUser69813

Guest
Het blijft een stab

En voel je je opvliegers weer? Moet je je weer even luchten? Waarom zou ik nu al niet de winnende partij weten?
Ik ben simpelweg superieur aan jou en heb zoveel ervaring dat ik je al precies kan vertellen wat er gebeurt, als je dat niet wilt geloven is jou probleem en een teken van afgunst.

Lol, jij mag ook een keer meespelen met de "grote jongens".

Het feit dat Vetrix je al even uit dromenland haalt zegt eigenlijk al genoeg over hoe belachelijk je jezelf nu maakt.
 
Bovenaan