Met jou een discussie aangaan is toch nutteloos. In elke post vertel je even hoe goed jij jezelf vind, wat je ziet als je in de spiegel kijkt en hoe trots je op je verleden bent. Ik denk dat eigenlijk niemand daar geïnterreseerd in is, misschien je ouders? Ik neem aan dat die het Algemeen Forum niet lezen, dus hoef je het ook niet te vertellen hier. Bespaart jou weer moeite en ons weer irritaties.
Hopelijk besef je nu hoe hypocriet je bent meneer "ik pak howlin wel even aan op de classic". Jij met je arrogante misselijkmakende posts zonder enige gegronde reden is het zieligste wat men hier ooit zal te zien krijgen. Ik vind het best dat je hier goed draait hoor, mooi voor je. Maar je kan niet meteen na nog niet eens 1 volle wereld goed presteren direct 1 van de (momenteel) beste spelers van .NL gaat uitdagen op de classic. (Howlin dus) Jouw ego is je volledig naar het hoofd gestegen en je voelt je veel te goed voor wat je eigenlijk voorstelt. Vergeet niet dat je op W39 5x(?) bent weggespeeld en op classics meerdere malen hebt gefaald terwijl je zegt iemand te ownen (Mij, Bjarne, Howlin,...)
Ik post al lang niet meer met pure arrogantie, nouja al lang, lang genoeg. Soms eens een postje maar dat is voornamelijk tegen spelers zoals jij die zich beter voelen dan ik ben. Ik ben trots op mijn verleden ja, omdat ik iets heb om trots op te zijn. Ik snap dat je ellendig lange lijst van gefaalde accounts niet iets is om trots op te zijn. Ik vind ook dat je het verleden best als weerspiegeling mag gebruiken, zoals Jasey doet, zoals CbC, Zaeres, Vitalise etc allemaal doen. Jij daarentegen hebt op .NL nog niks bewezen. Je hebt zoals Jannes zegt 3 onbemande accounts weggespeeld. Nou wauw, dat kon Gilles zelfs als die er maar was.
Stop met jezelf op te hemelen want er is maar 1 iemand wiens ego zo onterecht is en dat ben jij. Ik haal je even terug uit je rooskleurige zeepbel en ik haal je weer terug naar de realiteit waar
JIJ niets voorstelt, en anderen wel.