Speler van het Jaar | 2015

DeletedUser19832

Guest
Wat wil je nu precies bereiken met deze reactie?

Moeilijk dat lezen, ik zal het nog een keer neerzetten:

Ik probeer niet te verdedigen dat wij (prinsesjoni) beste account zijn, dat interesseert me niet echt.. Ik zie heus ook wel in dat wij lekker safe liggen en het daardoor makkelijker hebben ;)
Wel verdedig ik me tegen onwaarheden :rolleyes:

1) Nuja je begrijpt wat ik bedoel. Drie keer een grote speler geedeld.
2) Gemakkelijke reactie. Lees het eerst maar eens goed. Snap je het dan nog niet stel je vragen.
3) Ik weet niet zeker of die drie .S accounts om interns gingen. Echter heb ik toch wel sterk het vermoeden dat dit is. Omdat er gedurende een langere periode intensief is samengewerkt tussen .S en Babe. Men kan roepen dat er geen BG was, maar toen die stam begon te kraken kwamen de ´sterkere´ .S accounts over naar Babe. Ik heb geen keihard bewijs, maar veronderstel dus dat het wel om interns gingen. Dat zorgt ervoor dat wanneer ik dat in ogenschouw neem het account prinsesjoni geen 100 interns heeft gehad maar ruim 400 dorpen en wat dus meer dan de helft van alle dorpen bedraagt.
4) Zie punt 2.
5) Irrelevant. Is nog steeds te weinig voor het verkrijgen van een beste speler award. Zeker als je kijkt naar welke winsten er zijn.
6) Idiote bewering welke niet klopt. Ikzelf heb het noordelijk deel en het middenstuk gecleard voor de edelaars op .Pablo. Non-stop vernielde ik deffdorpen. Fakes zijn verzonden op het deel wat later door Daap is gepakt. Daar kwamen er vrijwel geen van door. De dorpen die ik daar diende te pakken heb ik ook zelf dienen te clearen. Het lijkt mij niet dat de cospeler in staat was om het allemaal te dodgen als die steeds werd gekickt. Dus in het begin is er weldegelijk oda behaald. Hoe verklaar je anders de clears die ik binnen kreeg op dorpen in het safegebied welke ik had gepakt? Die liepen al toen ik de dorpen pakte..Dat er in een later stadium geen clearwerk nodig was geloof ik zeker, maar in het begin was hier geen sprake van. Dus waarop behaalde je dan wel je odagroei?
7) Geloof je het zelf? Ik val aan met een blitz waarna de stamactie erop kwam. Jerry is toen gaan runnen omdat die het kansloze ervan inzag. In de morgen had ik het hele front met Sjeinen al gecleard. Hij was er zeker tot halverwege de ochtend. Toen hij in de gaten kreeg dat zijn front toch werd weggeslagen is die vermoedelijk gaan lopen om een afgang te besparen. Dus in hoeverre niet door ons uitgeschakeld. Wanneer het account niet aangevallen zou zijn had het nu misschien nog bestaan. Maarja je zou maar eens credits geven aan je vijand.:rolleyes:

1-2-3. Je weet dus eigenlijk niks zeker, maar je speculeert er lekker op los :rolleyes:
Om je uit je droom te halen, alleen de .S-dorpen van empire lord waren interns.. Deze speler ging stoppen en gunde ons de dorpen omdat we eerder wat spelertjes samen met hem hadden weggespeeld ;)

4. Ik heb werkelijkwaar geen idee waar je het over hebt? Heb je via VV gedeffed op een account dat wij aanvielen met fake-edels? Hebben wij op sjeinen ooit edel-aanval gestuurd? En dat zegt wat?

5. Goed dat je zelf aangeeft dat het irrelevant is hoe het account er 3,5 week geleden voorstond ;) Jij vind het niet genoeg, anderen hangen misschien minder waarde aan de hoeveelheid ODA.. Daarom dat die lijstjes per persoon verschillen, als het een wiskunde formule was van de combinaties tussen punten-ODA-ODD (of wat voor cijfers je kan bedenken) was het niet echt interessant :p

6. Wil je nu serieus gaan discussiëren over hoe ik dorpen heb gepakt van Pablo, dat zal ik toch beter weten dan jou:confused:
Als je nu even 1 seconde had gekeken wanneer wij begonnen met edelen van Pablo, had je gezien dat wij later zijn gaan edelen.. Dus zoals je zelf zegt; "Dat er in een later stadium geen clearwerk nodig was geloof ik zeker"
Ik zal het ODA-mysterie even voor je uittekenen, aangezien je dat zelf niet kan uitvogelen via twstats :eek:
8574d24c86913ea6e263d254e7e2f19c.png


7. Hoe kom je nou weer bij credits geven?:confused: Je blitz zou vast wat dorpen hebben opgeleverd, maar het account is niet uitgeschakeld door de blitz.. Wat jij wel zo wilt doen lijken, het account is uitgeschakeld door het stabben van Jerry. Daardoor kon er letterlijk niks gedaan worden ;)

Bewijs of het heeft niet plaatsgevonden en daarnaast is het geen stab te noemen. Alleen vies spel. Eigenaar bepaald wat er met het account gebeurt en hij wilt het op delete zetten. Is gewoon een succesvolle actie en als je niet inziet hoe belachelijk je hier post dan is dat weer een teken van onvermogen en bewijs van het feit dat je het niet eens waard bent om als beste speler van 2015 bestempeld te worden.

Maar kom eens met dat bewijs. Zeiden we toen al, maar tot op heden nog niet te zien gekregen.

Leuk enzo dat de eigenaar bepaald wat er gebeurd, maar dan is het alsnog een stab richting zijn eigen stam.. Wegrennen van incommings kan ik nog inkomen, maar het op delete zetten van je account en daarna het continue verbreken van de VV's zodat er niks gedaan kan worden is gewoon stabben

Ik heb even bewijs voor je gezocht, want ja 'bewijs of het heeft niet plaatsgevonden'.. Iets aannemen van een ander kan natuurlijk niet, je gaat er al vanuit dat ik hierover ga liegen :eek:

106a1691a6bf2564ae52d5eb4e544473.png
Het plaatje dat Bram (co van Pablo) stuurde:
ad64b4c804b2e4bebe2f6799a70f7fcd.png

[9-12-2015 17:43:51] Bram: jerry pmde gisteren nog op whap over pablo
[9-12-2015 17:43:57] Bram: en nu dit zonder iets te zeggen? vreemd
[9-12-2015 17:44:00] Bram: inderdaad
[9-12-2015 17:44:03] Bram: 750+ incs

[10-12-2015 00:22:14] Giedoo // Prinsesjoni W43: stond account weer op delete of niet? :p
[10-12-2015 00:22:18] Bram: nop
[10-12-2015 00:22:23] Bram: gewoon vv afgezegd...
[10-12-2015 00:22:49] Bram: Vakantievervangers Start Einde
.Psycho Killer. gisteren om 18:02 uur gisteren om 18:36 uur

[11-12-2015 21:59:12] Bram: vv nog nodig
[11-12-2015 21:59:15] Bram: zie dat ie weer weg is?

[14-12-2015 22:28:17] Giedoo // Prinsesjoni W43: ik hoorde dat vv weer verbroken was trouwens
[14-12-2015 22:28:24] Bram: ...
[14-12-2015 22:28:26] Bram: zet ik hem terug

[14-12-2015 22:36:42] Bram: zo goed als alles staat leeg
[14-12-2015 22:36:48] Bram: offence is allemaal op sjeinen en bbk aan het lopen

[16-12-2015 21:33:08] Giedoo // Prinsesjoni W43: hee bram, ben je er? (A)
[16-12-2015 22:12:35] Bram: ja?
[16-12-2015 22:12:55] Bram: vv weer weg? :p
[16-12-2015 22:13:09] Giedoo // Prinsesjoni W43: continue ja :S

[16-12-2015 22:27:45] Bram: .... weer iemand ingelogt
[16-12-2015 22:34:44] Bram: inderdaad
[16-12-2015 22:34:47] Bram: en hij blijft loggen he

Hierna geen VV's meer afgegeven maar gewoon met Bram geregeld dat we konden internen.. Zo genoeg bewijs? :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
OOO jij bent ESCALATION? Dan neem ik je al helemaal niet serieus. Wat was jij een noob zeg toen ik een account vvde naast jou.. Tjonge jonge zeg :p
 

DeletedUser54299

Guest
OOO jij bent ESCALATION? Dan neem ik je al helemaal niet serieus. Wat was jij een noob zeg toen ik een account vvde naast jou.. Tjonge jonge zeg :p
Tegen wie heb je het?

Wij hadden het over die andere laurens (dragonfriend723)
 

DeletedUser69389

Guest
Hij is Bijlenman Laurens en Gonish op 34.... Maar een mooie post, maar dan nog kun je discussieren over het feit of het een stab is of niet. Vuil spel is het zeer zeker wel, maar onvoldoende om een nap te geven zoals Irja dat wilde. Maar op het moment dat die co kwam was het account al zo goed als uitgeschakeld hoor. Want grootste deel lag al plat of liep op een kort tijdsbestek. Front was op dat moment al vol met fucks en weggeslagen. Maar frustrerend is het wel geweest voor Daap denk ik ja.
 

DeletedUser19832

Guest
Niet? Dan ben jij dus niet die Jorn in de prints?

Nee, in de screens heb ik zelf ook wat getypt (daar staat geen naam bij :p )
Ik ben Giedo in de quotes eronder in het gesprek met Bram ;)

Jorn speelt ook op joni hoor, maar hij heeft amper op ESCA gespeeld.. alleen op het laatst, maar jij hebt vast op Blacky of Breuzzie VV gedaan tegen ESCA? Toen speelde hij er nog niet volgens mij ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Nee niet op die accounts. Kan me het account iig niet zo goed herinneren, maar kreeg de VV omdat ESCA het account was aan t ownen haha. Toen ik de vv had heb ik dat acc beetje verbeterd en nam die niks meer. Hij ging me zelfs cfen met barbarendorpjes toen :p
 

DeletedUser19832

Guest
Hij is Bijlenman Laurens en Gonish op 34.... Maar een mooie post, maar dan nog kun je discussieren over het feit of het een stab is of niet. Vuil spel is het zeer zeker wel, maar onvoldoende om een nap te geven zoals Irja dat wilde. Maar op het moment dat die co kwam was het account al zo goed als uitgeschakeld hoor. Want grootste deel lag al plat of liep op een kort tijdsbestek. Front was op dat moment al vol met fucks en weggeslagen. Maar frustrerend is het wel geweest voor Daap denk ik ja.

Ja tuurlijk kan je daar over discussiëren, ik vind het een duidelijke stab richting ons (zo voelde iedereen het binnen Daap).. De ene dag ben je nog met elkaar in gesprek en plannen aan het maken, de volgende dag blokkeert hij iedereen en belemmert hij alles wat hij maar kan :mad: Een NAP was ook niet aan de orde wat mij betreft.. Zijn ook geen vragen voor geweest destijds vanuit Daap denk ik?

Toen Bram het account van delete haalde was het account al naar de klote ja, dat was pas 34uur na je blitz..
 

DeletedUser69389

Guest
Ja tuurlijk kan je daar over discussiëren, ik vind het een duidelijke stab richting ons (zo voelde iedereen het binnen Daap).. De ene dag ben je nog met elkaar in gesprek en plannen aan het maken, de volgende dag blokkeert hij iedereen en belemmert hij alles wat hij maar kan :mad: Een NAP was ook niet aan de orde wat mij betreft.. Zijn ook geen vragen voor geweest destijds vanuit Daap denk ik?

Toen Bram het account van delete haalde was het account al naar de klote ja, dat was pas 34uur na je blitz..

Nee de stam als zodanig niet, maar Irja liep dat als verwijt te gebruiken vandaag.

Heel hef acc was na de 2e dag ja, omdat ik in staat was driekwart van mijn off nog te gebruike . Na de eerste dag was het acc 15 a 20 coords diep kapot vanuit BBK gezien.
 

DeletedUser71655

Guest
7. Hoe kom je nou weer bij credits geven?:confused: Je blitz zou vast wat dorpen hebben opgeleverd, maar het account is niet uitgeschakeld door de blitz.. Wat jij wel zo wilt doen lijken, het account is uitgeschakeld door het stabben van Jerry. Daardoor kon er letterlijk niks gedaan worden ;)

Well, door de blitz had hij er waarschijnlijk geen zin meer in en heeft hij jullie dus lopen kloten, dan is het toch door Sjeinen (en BBK?) dat het acc gesloopt is?
Immers zou hij waarschijnlijk niet gaan rennen als er geen blitz was geweest?
 
Reactiescore
661
Well, door de blitz had hij er waarschijnlijk geen zin meer in en heeft hij jullie dus lopen kloten, dan is het toch door Sjeinen (en BBK?) dat het acc gesloopt is?
Immers zou hij waarschijnlijk niet gaan rennen als er geen blitz was geweest?

Hier sluit ik me bij aan. Natuurlijk werd het gemakkelijker zonder iemand op het account. Maar hij is niet zo maar gaan lopen. Het was uitzichtloos, toch zeker die eerste golf.
 

DeletedUser

Guest
Daarnaast werd er helemaal geen nap aangegaan met Finity. Want jullie werden destijds teruggevloten door jullie eigen leiding. Dat heeft hier op het AF gestaan. Pas toen bleek dat het om een spion ging en wij als stam enorm pushden kwamen jullie met een nap, maar die werd zelfs nog gebroken. Tot zover je hypocriete bewering.


...

:p wij namen een NAP en dat werd teruggevloten door de leiding leer eerst is de feiten kennen:p wij boden een NAP aan namen die aan vervolgens was leiding babe boos (willem) omdat wij niet ongevraagd een NAP mochten maken vervolgens hebben wij de NAP aan gehouden dus beter leer je de feiten voor je komt praten over deze dingen.

Wij waren vrij netjes en vrij snel met het aanbieden van een NAP en dat zonder dat er bewijzen waren. Ik nam de NAP omdat ik w40 las en Jan en een Jan zei me al genoeg. Voordeel van de twijfel was die NAP.
 

DeletedUser69389

Guest
:p wij namen een NAP en dat werd teruggevloten door de leiding leer eerst is de feiten kennen:p wij boden een NAP aan namen die aan vervolgens was leiding babe boos (willem) omdat wij niet ongevraagd een NAP mochten maken vervolgens hebben wij de NAP aan gehouden dus beter leer je de feiten voor je komt praten over deze dingen.

Wij waren vrij netjes en vrij snel met het aanbieden van een NAP en dat zonder dat er bewijzen waren. Ik nam de NAP omdat ik w40 las en Jan en een Jan zei me al genoeg. Voordeel van de twijfel was die NAP.

Helaas ga je weer niet in op de rest van de post.:rolleyes:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Dat ik een gave heb om mensen op de kast te jagen was ik al wel achter, maar dat het zo makkelijk gaat... Ach, de tijd zal het uitwijzen of Martijn hier wel wat kan presteren :p

Rot jij eens heel gauw op van het algemeen forum. Eerst Purr compleet belachelijk zwart maken als stabber op W40 en dit zelfs op je profiel en in je sig op AF verkondigen en vervolgens zelf met Error zo ontzettend hard stabben dat bijna iedereen je uitkotst.
Je bent TW niet waardig, dus optiefen en GAUW.

Ik zal ook maar eens een poging wagen :).

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Aan de kant van DAAP vind ik dit Purrperfect. Die heeft toch wat winsten behaald op SjEiNeN behaald + de aanvallen van Purrperfect was best goed.

Ik word genoemd :eek:? Thanks, I guess
 
Bovenaan