Speler van het Jaar | 2015

Reactiescore
1.075
Je vergeet mijn andere werelden destijds.;) Daarnaast heb ik gewoon tot het eind gespeeld ruim een jaar. Daarnaast nog een poos Wolfpack via vv draaiende gehouden.

de andere werelden waar je gestopt/of geownt werd?:d

ruim een jaar heb je allensinds niet gespeeld, zou me verbazen namelijk dat we een jaar zowat in de eindfase hebben gezeten:x
 
Reactiescore
117
de andere werelden waar je gestopt/of geownt werd?:d

ruim een jaar heb je allensinds niet gespeeld, zou me verbazen namelijk dat we een jaar zowat in de eindfase hebben gezeten:x

Zullen we anders opnoemen waar jij geflopt bent? Zijn we volgend jaar nog bezig.
 
Reactiescore
1.075
Zullen we anders opnoemen waar jij geflopt bent? Zijn we volgend jaar nog bezig.

ik heb maar een paar werelden echt serieus gespeeld, en meestal met succes, dus ik zou zeggen, succes ermee :eek:
 
Reactiescore
117
ik heb maar een paar werelden echt serieus gespeeld, en meestal met succes, dus ik zou zeggen, succes ermee :eek:

Welke wereld heb jij ondertussen wel serieus een impact op gehad? None.
 

DeletedUser

Guest
Voeg me maar toe op Skype vraag mijn Skype maar aan tom.

Hij was daar idd goed in w33 doet die helaas hier nietmeer:( maar ja de vlaggen zijn al binnen he

Of je zet het gewoon hier neer? T lijkt me geen geheim he?
 

DeletedUser69389

Guest
damn this guy..

ik heb maar een paar werelden echt serieus gespeeld, en meestal met succes, dus ik zou zeggen, succes ermee :eek:

In mijn post gisteren al gezegd....

W19 Faalde je tegen Control, maar gebruikte je de stab als excuus.
W22 Leuk gedaan
W34 Uitermate wisselvallig en de stam gedupeerd door je domme ban wat de inleiding vormde voor de definitieve val van No Id.
W36 Speelde je weliswaar niet actief en kort, maar er kwamen incs en je was verdwenen.
W37 meermaals van stam gewisseld en amper indruk kunnen maken tot het einde van de wereld toen die gespeeld was. Daarnaast daar paar keer betrokken bij ordinaire zaken.
W40 Speel je samen met Harm en speel je in een gore backstab stam.
W42 Weggespeeld
W43 Wissel je net zo vaak van een stam en account als bepaalde dames in Amsterdam van bedpartner
Classic 11 gewonnen met de stam Fight, maar dat is en was de zwakste classic tot nu toe. Waar geen enkele vaste classicspeler zowat speelde.

Dus nee echt overtuigend kun je het niet noemen.:eek:
 

DeletedUser74005

Guest
Vergeet niet dat Steff ook in w39 een frontacc leavede!

Verder is hij een goeie jongen.
 
Reactiescore
1.075
In mijn post gisteren al gezegd....

W19 Faalde je tegen Control, maar gebruikte je de stab als excuus.
W22 Leuk gedaan
W34 Uitermate wisselvallig en de stam gedupeerd door je domme ban wat de inleiding vormde voor de definitieve val van No Id.
W36 Speelde je weliswaar niet actief en kort, maar er kwamen incs en je was verdwenen.
W37 meermaals van stam gewisseld en amper indruk kunnen maken tot het einde van de wereld toen die gespeeld was. Daarnaast daar paar keer betrokken bij ordinaire zaken.
W40 Speel je samen met Harm en speel je in een gore backstab stam.
W42 Weggespeeld
W43 Wissel je net zo vaak van een stam en account als bepaalde dames in Amsterdam van bedpartner
Classic 11 gewonnen met de stam Fight, maar dat is en was de zwakste classic tot nu toe. Waar geen enkele vaste classicspeler zowat speelde.

Dus nee echt overtuigend kun je het niet noemen.:eek:

w19 faalde ik tegen ctrl. met een vvdd van 26 mio idd, compleet solo en schoolganger zonder enige co, heel slecht natuurlijk.
w34 kwam door die domme ban idd, maar we weten beide dat No ID. uiteindelijk geen schijn van kans meer maakte.
w36 heb ik werkelijk like 2 dagen gespeeld, dat je dat zelfs maar aanhaalt zegt genoeg.
w40 luister je enkel naar de verhalen van de error tegenstanders?
w42 weggespeeld, gelukkig heb ik natuurlijk w42 gespeeld :D
w43 als je maar 4 bedpartners in je hele leven hebt........... :p maar de redenen van mijn leave zijn enkel bij BBK bekend
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Laten we het anders stellen, je ging weggespeeld worden en toen was je foetshi.
 

DeletedUser71655

Guest
w43 als je maar 4 bedpartners in je hele leven hebt........... :p maar de redenen van mijn leave zijn enkel bij BBK bekend

Je haat jegens Martijn is zo groot dat je zelfs bereidt bent om meerdere keren van stam te switchen.
Ik denk niet dat jij als speler sowieso nog serieus genomen wordt als je al zo vaak switcht van stam, verder zijn je prestaties nou ook niet geweldig, van wat ik weet is alleen w22 een redelijk tot goeie wereld van je, ik weet verder niet wat je daar gedaan hebt, maar w22 hoor je sowieso vrij weinig van, dus heel lastig kan het niet geweest zijn.

Anyways, ik denk dat het de laatste stam switch is geweest van jou op w43, en ik hoop maar dat je niet weggaat samen met Sammy:rolleyes:
 

DeletedUser72857

Guest
cl8 weggespeeld

Als account op classic 8 die steff edelde kan ik wel op voorhand zeggen dat steff er al weken niet meer op zat (en dat was geweten lang voor de eerste incs). Hij liet een vuile kata noob op zijn acc (op een boer wereld), willem anker denk ik dat hij hete.

En ja hij had echt een enorm slechte cluster bij elkaar geedeld waardoor die sws nog wel was weg gespeeld.
Dus ik wil hem nu niet perse verdedigen, maar dat is gewoon een non argument.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Je haat jegens Martijn is zo groot dat je zelfs bereidt bent om meerdere keren van stam te switchen.

samenwerken met martijn is idd 1 van de grote redenen, en dat vind ik nog best legit..

Als account op classic 8 die steff edelde kan ik wel op voorhand zeggen dat steff er al weken niet meer op zat (en dat was geweten lang voor de eerste incs). Hij liet een vuile kata noob op zijn acc (op een boer wereld), willem anker denk ik dat hij hete.

En ja hij had echt een enorm slechte cluster bij elkaar geedeld waardoor die sws nog wel was weg gespeeld.
Dus ik wil hem nu niet perse verdedigen, maar dat is gewoon een non argument.

dit dus:p
 
Bovenaan