Speler van het Jaar | 2015

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
:p wij namen een NAP en dat werd teruggevloten door de leiding leer eerst is de feiten kennen:p wij boden een NAP aan namen die aan vervolgens was leiding babe boos (willem) omdat wij niet ongevraagd een NAP mochten maken vervolgens hebben wij de NAP aan gehouden dus beter leer je de feiten voor je komt praten over deze dingen.

Wij waren vrij netjes en vrij snel met het aanbieden van een NAP en dat zonder dat er bewijzen waren. Ik nam de NAP omdat ik w40 las en Jan en een Jan zei me al genoeg. Voordeel van de twijfel was die NAP.

Nu heb ik een verhaaltje gehoord "meneer ik doe aan fairplay". Jij hebt een account (Marwoleath ofzo) op delete gezet voor echt geld? En jij durft over fairplay te praten? Zielige noob.:D
 

DeletedUser

Guest
Nu heb ik een verhaaltje gehoord "meneer ik doe aan fairplay". Jij hebt een account (Marwoleath ofzo) op delete gezet voor echt geld? En jij durft over fairplay te praten? Zielige noob.:D

weer geen feiten:p maar, dat verhaal ga ik hier ook niet weer uitleggen heb ik 1 maand terug al is gedaan geloof ik jullie geloven toch alleen wat jullie willen:eek:

overigens is het wel een hele simpele manier van p&p dit dingen van 2 jaar terug halen en van andere werelden:)

toch maar even het ''zogenaamde barbaar zetten voor geld''

dat was met Arjan de hoofdspeler op het acc waar ik nu speel.(killb) maar de reden dat ik het acc barbaar zette was het totaal niet. de redenen hiervoor waren :
robin(roboro) is een volslagen idioot, drive was een erg inactieve stam die maar niet de noodzaak wilde zien om acc's te redden.

(ze lieten eiland noord stikken in dit geval)
en de meeste spelers van drive snappen ook dat ik dit heb gedaan het was idd niet zo netjes maar was genoeg reden toe:)


maar dit stuk slaat meneer sjeinen natuurlijk over aangezien die liever over 99% bullshit praat en 1% feiten die hem dan goed uitkomen wel op in gaat:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Trouwens iets zeggen over de stacks op killb ondertussen ieder dorp die we pakken krijgen minstens 10deff inc:eek:

En de tactische inbreng van Zswader noemen jullie noob maar ondertussen krijgen jullie os van stamloze spelers:p beetje dubbel he
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
weer geen feiten:p maar, dat verhaal ga ik hier ook niet weer uitleggen heb ik 1 maand terug al is gedaan geloof ik jullie geloven toch alleen wat jullie willen:eek:

overigens is het wel een hele simpele manier van p&p dit dingen van 2 jaar terug halen en van andere werelden:)

toch maar even het ''zogenaamde barbaar zetten voor geld''

dat was met Arjan de hoofdspeler op het acc waar ik nu speel.(killb) maar de reden dat ik het acc barbaar zette was het totaal niet. de redenen hiervoor waren :
robin(roboro) is een volslagen idioot, drive was een erg inactieve stam die maar niet de noodzaak wilde zien om acc's te redden.

(ze lieten eiland noord stikken in dit geval)
en de meeste spelers van drive snappen ook dat ik dit heb gedaan het was idd niet zo netjes maar was genoeg reden toe:)


maar dit stuk slaat meneer sjeinen natuurlijk over aangezien die liever over 99% bullshit praat en 1% feiten die hem dan goed uitkomen wel op in gaat:)

Dit is mij ter oren gekomen, en trouwens. 99% bullshit? Mijn bronnen zeggen nochtans dat dit wel de waarheid is en mijn prints tonen aan dat jij wel degelijk zo diep gestacked staat/stond. Dus wil je even je drogargumenten achterwege laten? Thank you!
Trouwens iets zeggen over de stacks op killb ondertussen ieder dorp die we pakken krijgen minstens 10deff inc:eek:

En de tactische inbreng van Zswader noemen jullie noob maar ondertussen krijgen jullie os van stamloze spelers:p beetje dubbel he

Zwsader cft ons, geen enkel van die accounts cft jullie. Zouden we eens moeten proberen hoor, dan is het drama. :D
 

DeletedUser72857

Guest
Trouwens iets zeggen over de stacks op killb ondertussen ieder dorp die we pakken krijgen minstens 10deff inc:eek:

En de tactische inbreng van Zswader noemen jullie noob maar ondertussen krijgen jullie os van stamloze spelers:p beetje dubbel he

Jullie gebruiken wel erg graag cf's he, ondanks dat langs deze kant dat helemaal niet gebeurt.
 

DeletedUser72922

Guest
Waar gebruik ik cf's :p

Deze?

eda49158fb.png


042d2388d4.png
 
Reactiescore
1.075
sjees, hoe kan je dat nou een cf noemen als we met zswader samenwerken?:s
 

DeletedUser72922

Guest
sjees, hoe kan je dat nou een cf noemen als we met zswader samenwerken?:s

Omdat deceived die dorpen erom heen al eerder had en zswader dus gewoon bob de barbarenbouwer speelt in de cluster van deceived voor jullie?
 

DeletedUser34772

Guest
sjees, hoe kan je dat nou een cf noemen als we met zswader samenwerken?:s

Aan de ene kant moet rovi zich niet aan kataregels houden ondanks jullie samenwerking ermee, maar aan de andere kant zijn dorpen van iemand waarmee jullie samenwerken, in het cluster van de vijand, geen cfs?

Ik denk dat ik even een samenwerking aanga met barbarendorpen.
 
Reactiescore
1.167
Blijkt maar weer dat Daap het spelletje ook smerig speelt :eek:
 
Reactiescore
1.075
ik heb geen idee of dbtd daar al lag toen, maar 't is ondertussen wel al zo'n halfjaar geleden dat zswader dat dorp nam, niet genoeg tijd om terug te nemen?
 

DeletedUser74658

Guest
Ik zal ook maar eens een poging wagen :).

SPELERS
Wie was de beste speler van 2015?
Aan de kant van DAAP vind ik dit Purrperfect. Die heeft toch wat winsten behaald op SjEiNeN behaald + de aanvallen van Purrperfect was best goed.

Aan de Finity kant vind ik San Holo de beste. Edelen van de vijand is nu eenmaal een van de belangrijkste dingen in het spel als je wil presteren. Debitum Naturae, Eviction, Cerebral-Assassin, calvin.b, Shadow Warrior, Towely, Durante A en 'Generaal Bonaparte' zijn toch slachtoffers geworden van de edelmachine van Finity. De laatste heb ik tussen haakjes staan, omdat deze op delete is gegaan. Ik zeg voor nu dat San Holo goed geanticipeerd heeft op het vervelende verlies voor cruise. toentertijd. Ik weet dat het nog steeds niet bekend is wat er gebeurd is, maar ik hoop dat Finity er niets mee te maken blijkt te hebben. Hopelijk komt het antwoord nog daarop.

Wie was de meest tactische speler/leider van 2015?
Het plan om de spion te pakken in Finity vond ik zelf wel tactisch gedaan. Niet echt heel moeilijk, maarja het zorgt er wel voor dat het lek weg was. daardoor kwam ook de nachtblitz van Calvin B. er goed uit.

Ook was ik wel te spreken van het dagenlang faken van Deceived By The Devil een tijdje terug en het daarna aanvallen met echte clears. Simpel maar effectief.

Wie was de beste aanvaller van 2015?
Squirtle The Turtle, Sjondeertrekker, Ithyphallophobia hebben voor veel geclearde dorpen gezorgd voor San Holo en de accounts ernaast (Sjondeer en Ithyphallo zelf). Ze hebben hiermee toch veel accounts mee weggedeld. Vooral Cruise. en ROVI accounts.

Bij DAAP Dragonforce en Nighthunterz. Voor een RIM account heeft Nighthunterz een redelijke ODA. Ik heb op VV's vaker zijn aanvallen voorbij zijn komen :p. Dragonforce omdat die een hoge ODA heeft.

Wie was de beste verdediger van 2015?
Laurens & Jeremy bij Finity. Ze hebben SjEiNeN toch redelijk hersteld na de aftrek. Daarbij hebben ze meerdere blitzes/massa's noem hoe je het wil noemen verdedigd.

De beste deffer bij DAAP weet ik zo niet :p. Ik ken niet zoveel mensen in die stam en ze hebben nog niet echt veel te doen gehad qua deffen. Ik weet ook niet wie de vv's enzo daar pakken (ik ben zelf vrij inactief geweest :$).

Wel wil ik zeggen dat Lineweaver goede deffers op het account heeft zitten. De bespelers ervan weten wel wie ik bedoel ;).

Welke speler heeft jou in 2015 het meest verrast?
Voor mij persoonlijk zelf Davey van Fietsventiel. Hijs mijn buurman en heeft het account: Legendary meerdere malen geholpen. Verder vind ik het te prijzen dat hij zoveel geduld met mij heeft, omdat ik inactief was. Dit geldt overigens voor heel Finity ;).

Voor de wereld Calvin B. en dat niet in een positieve zin. De originele bespelers herken ik van W41 en die zijn niet slecht, maar wat hadden die nieuwe spelers het verneukt :(.

Welke speler was volgens jou de beste stamspeler?
De beste stamspeler voor Finity was Jessey. Jessey heeft talloze VV's gedraaid en heeft voor belangrijke dingen intern gezorgd.

Bij BBK is Robin heel belangrijk. Deze man gebruikt zijn sociale skills toch om een stam/stammetje succesvol te leiden. De stamleden van BBK zijn heel loyaal richting hem toe en dat leidt in 99 van de 100 gevallen tot succes.

Bij DAAP zal Twan (Blueknife) wel belangrijk zijn. Hij heeft hetzelfde een beetje als Robin. Een speler met een leuke babbel en daar bereik je veel mee.

Wie was je favoriete forumposter dit jaar?
Ik hou van leuke oorlogstopic dus Maick daarmee :p. Wel vind ik de laatste maanden bijna iedereen op het AF reageren als personen zonder hersenen xD. Moddergooien en beschuldigingen zonder goed gegronde argumenten. Dan kun je naar mijn mening beter je kop in het zand steken en weggaan :D.

Wie heeft de beste P&P gevoerd in 2015?
Niemand. Veel modder gegooid en foute opmerkingen gemaakt. Als ik echt een keuze zou moeten maken zou ik waarschijnlijk iemand van Finity kiezen. Ik kan hier geen momenteel ook geen objectieve blik op geven. Als ik sommige reacties lees en dat diegene dat dan aanschouwt als P&P denk ik net zoals Rob Geus: manmanman.

Bij BaBe vond ik alleen Ruben642 (of hoeveel het ook is) enigszins iets vanuit een neutrale blik te posten. Dit was helaas de laatste maanden ook minder. (no offence ofc)

Wie was de beste leider van 2015?
Robin van BBK.

Welke speler gaf je de meeste motivatie?
Gewoon heel Finity. Wel in het speciaal: Davey (Fietsventiel), Jeremy (SjEiNeN), Niels (.Deathwing), Maick en Jan (Sjondeertrekker). Daan van Lion. noem ik speciaal vanwege zijn komische plaatjes altijd :D.

Wie was dé flopspeler van 2015?
Calvin B. en lord of the Shadows. De eerste was een drama met deffen en de tweede had op het AF een grote bakkus en was weg. Doeidoei zeggen we dan.

Welke gestopte spelers zou jij terugwillen?
Thomas (blond)

Van welke speler verwacht je het meeste in 2016?
Nighthunterz is naar het front gejumped. Ik zeg laat het maar zien in 2016 :). Ik verwacht wel wat van je. En ik verwacht meer van mezelf. Het wordt eens een keer tijd dat ik ga edelen. Dat inactieve gedoe is afgelopen.

Stammen
Wat was dé topstam van 2015?
Topstam wil ik niet per definitie zeggen, maar de stam was wel Finity vind ik zelf. Aangevallen door BBK, Cruise., BaBe, zo'n noordelijke rimstam, ROVI en TFT in het oosten. Alleen Baba is uiteindelijk verloren gegaan. Finity heeft veel meer slachtoffers gemaakt :p.

Welke stam werkte volgens jou het beste samen?
BBK en Finity op Freddy K/Pablo. Cruise. & BaBe op Finity.

Welke stam was aanvallend het beste?
Finity (veel accounts weggespeeld)

Welke stam was defensief het beste?
BaBe. Geen accounts verloren voordat Cruise. erbij kwam volgens mij.

Welke stam is volgens jou de beste bondgenoot geweest in 2015?
BBK

Welke stam is dé flopstam van 2015?
Cruise.

Welke stam was dé vijand van 2015?
BaBe.

Van welke stam verwacht je het meeste in 2016?
Finity. Ik moet wel durven uitspreken dat er van ons wat verwacht mag worden als we de wereld willen winnen. BBK gaat zich ook meer showen in 2016 denk ik. Langzamerhand kunnen ze zich niet meer verstoppen als klein stammetje :X. Er komen steeds minder stammen uiteindelijk :p.

Mooi een lijstje:)

Ben trouwens wel benieuwd op welke accounts je VV tegen mij gedraaid hebt:p
 

DeletedUser75798

Guest
@Dialga, omdat er CF's zijn die achter de ridicule stacks liggen spelen wij het spel smerig? :D
 
Reactiescore
1.167
Omdat je ze via een derde account edelt waarvan jullie mee samenwerken maar niet in daap zit, ja ;)
 

DeletedUser75798

Guest
1 overname gebeurt, dat zet niet de toon voor al de rest van die dorpen. Om te beginnen ligt die speler daar al voor we ook iets van contact hadden.
 
Bovenaan