[speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #2 (afgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
De eerste avond:
Heel Wakkerdam is in rep en roer. Het zoontje van de slager is pas geleden vermoord en men zag nog net een schimp van de staart van een weerwolf. Overal klonk geschreeuw: ''Ik verdenk de bakker, hij had echt de pik op die jongen!'' en ''Ik verdenk die ouwe krent op de hoek, daar was laatst nog een ruit ingegooid door de arme ziel!''. Deze zaak moest en zou door de burgers van Wakkerdam tot op de bodem worden uitgezocht, de stadsoudste zou beslissen wat ze zouden doen. Er kwam uiteindelijk uit dat ze elke avond een stem uit zouden brengen op elkaar, die tellen ze op en lynchen de persoon met de meeste stemmen. ''En deze avond dan?!'' riep er iemand. ''Deze avond gaat nog niet meetellen'' sprak de oude man wijs ''denk na over uw stemmen, tijd in overvloed''. Ergens klonk er gegniffel: ''jongens, dit wordt een makkie''.
 

DeletedUser13565

Guest
Ik neem aan dat hier nog geen hint in zit, Raizor?
Of moeten we nu namen gaan zoeken die lijken op slager, bakker of ouwe krent? :D
 

DeletedUser

Guest
De eerste avond:
Heel Wakkerdam is in rep en roer. Het zoontje van de slager is pas geleden vermoord en men zag nog net een schimp van de staart van een weerwolf. Overal klonk geschreeuw: ''Ik verdenk de bakker, hij had echt de pik op die jongen!'' en ''Ik verdenk die ouwe krent op de hoek, daar was laatst nog een ruit ingegooid door de arme ziel!''. Deze zaak moest en zou door de burgers van Wakkerdam tot op de bodem worden uitgezocht, de stadsoudste zou beslissen wat ze zouden doen. Er kwam uiteindelijk uit dat ze elke avond een stem uit zouden brengen op elkaar, die tellen ze op en lynchen de persoon met de meeste stemmen. ''En deze avond dan?!'' riep er iemand. ''Deze avond gaat nog niet meetellen'' sprak de oude man wijs ''denk na over uw stemmen, tijd in overvloed''. Ergens klonk er gegniffel: ''jongens, dit wordt een makkie''.



deze zin lijkt me belangrijk, let goed op de posts
 

DeletedUser

Guest
De eerste avond:
Heel Wakkerdam is in rep en roer. Het zoontje van de slager is pas geleden vermoord en men zag nog net een schimp van de staart van een weerwolf. Overal klonk geschreeuw: ''Ik verdenk de bakker, hij had echt de pik op die jongen!'' en ''Ik verdenk die ouwe krent op de hoek, daar was laatst nog een ruit ingegooid door de arme ziel!''. Deze zaak moest en zou door de burgers van Wakkerdam tot op de bodem worden uitgezocht, de stadsoudste zou beslissen wat ze zouden doen. Er kwam uiteindelijk uit dat ze elke avond een stem uit zouden brengen op elkaar, die tellen ze op en lynchen de persoon met de meeste stemmen. ''En deze avond dan?!'' riep er iemand. ''Deze avond gaat nog niet meetellen'' sprak de oude man wijs ''denk na over uw stemmen, tijd in overvloed''. Ergens klonk er gegniffel: ''jongens, dit wordt een makkie''.

Volgens mij bedoelt hij dat we nu al op de verkeerde ofzo stemmen ?
 

DeletedUser

Guest
Let op elke tekst, ik zeg nooit of er tips in zitten.

Er zullen zat verhaaltjes komen ;). Vind ik wel leuk :p.
 

DeletedUser

Guest
Lord Hommie:
Geeft niet, het gebeurt al zo vaak dat ik het bijna gewend ben :(
 

DeletedUser

Guest
In de verhaaltjes staan vaak belangrijke tips die moeten we vinden! Hoeveel weerwolven zijn er eigenlijk 6 of 7(of 8)?
 

DeletedUser22173

Guest
Ik laat mijn stem op linkelouie vallen, gewoon vanwege de naam: link...zou wel eens erg link kunnen zijn met die gast haha :D
Achnee, ik vind zijn /haar naam gewoon extreem lollig en zou het bijzonder grappig vinden als gasten / vrouwen als linkelouie / bloedpriest bijvoorbeeld WW zouden zijn...

Laat ik maar eens kijken wat voor reacties het uitlokt :D


Hopelijk krijgen we snel wat min of meer duidelijke hintjes, verspreekt iemand zich, doet de ziener deze keer zijn werk goed en laat ook maar snel duidelijk wezen wie de sjamaan is!!

Jager, laat ik die persoonlijk maar niet in zijn kar rijden (oh please LinkeLouie, don't be the hunter!!:p:p)

Verleden heeft geleerd dat de jager gelijk die persoon afschiet die verdacht overkomt en een overduidelijk een naam roept...
Dus uit de buurt van de jager blijven en hopen dat de WW hem opeten :D (en dan toevallig geen pik op mij hebben he ;))

Kmoet ergens beginnen he...

Tot nu toe vind ik geheimelol wel verdacht. Maar moet de post even herlezen om dit te onderbouwen, zal echter voor morgen zijn, zandmannetje heeft eindelijk toegeslagen (hoewel ik nog steeds die appelflap mis hoor!! :mad:) en wie weet hoe aardig ik mislezen heb (dus @ geheimelol, mss verdenk ik jou nu gewoon omdat ik geen appelflap heb gehad! Moet ik je mss daadwerkelijk mijn adres zenden in een PM ofzo???? haha :D Ik waaaaaaaaaacht en die vrouwelijke zandmannetjes zijn ietsje hardnekkiger LOL)
 

DeletedUser

Guest
De laatste zin zou miss idd wel wat kunnen betekenen.
Dat is de enige zin waar echt wat over de weerwolven wordt gezegd, zeg maar.
Wie vond iets makkelijk ofzo?
Misschien dat dat ermee te maken heeft :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan