[speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #2 (afgelopen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik vind legend hood een goede burgemeester
hij is actief en snapt goed op wie je moet stemmen
 

DeletedUser

Guest
maar linkelouie jij bent aan de kant van de burgers

Stem op Linkelouie dus ;)

maar begint toch pas morge?
 

DeletedUser

Guest
ik stem op alles is voor bassie
omdat hij er op het laatst toch nog bij werd gedaan :p
 

DeletedUser15806

Guest
Leuk laten we Hidan allemaal geen bedanken voor de vorige ronde en hem als eerste wegstemmen..
Ik ga gewoon beetje gokken deze ronde..;)
Maar ik stem de eerste ronde niet op Hidan om hem te bedanken voor de vorige ronden:)
 

DeletedUser1435

Guest
ik vind legend hood een goede burgemeester
hij is actief en snapt goed op wie je moet stemmen

helemaal mee eens!!(alleen met de eerste regel dan) maak hem maar burgemeester:p
niemand anders die je er blij mee maakt behalve hem dus ja,..
 

DeletedUser1435

Guest
Arme hidan, zoveel moeite als spelleider en dan? :rolleyes:

als spelleider moet je neutraal zijn

nu je waffel houden JIJ!!

dus ook hiden niet in bescherming nemen hoe lullig het ook is om als eerste eruit te vliegen
 

DeletedUser22173

Guest
Leuk laten we Hidan allemaal geen bedanken voor de vorige ronde en hem als eerste wegstemmen..
Ik ga gewoon beetje gokken deze ronde..;)
Maar ik stem de eerste ronde niet op Hidan om hem te bedanken voor de vorige ronden:)

Same, met Hidan en Senne o.a. wacht ik op zijn minst 2 tot 3 rondes, tot er wat 'zekerheid' is omtrent hun functie in dit spel.

(Senne: Als dank om Davy te blocken voor zijn irritante gedrag in het eerste geopende toppic voor WvW ronde 2 nvdr, Hidan: voor de geweldig leuke WvW ronde1 te organiseren uiteraard he :))


Eerste keer zal random stem worden...Net zoals de vorige keer.
 

DeletedUser

Guest
Hidan mag er niet uit, hij heeft niks gedaan :D.

Grapje.

Ik zal me niet meer met het spel bemoeien, op tips, verhaaltjes en ophelderingen na.

Was ik een te goede wolf vorig potje knorrige anthrax? :p

Okej; ik ben al stil.
 

DeletedUser

Guest
ik heb met men ogen dicht op een naam op de lijst geklickt dusja ik heb ook vollidig random iemand gekozen aangezien ik niet op hidan stem meteen de eerste ronde want ga dit keer niet achter iedereen aanhuppelen zoals dat vaak gebeurde vorige ronde..
 

DeletedUser

Guest
Kga ook maar eens random stemmen. Zoek er niks achter want ik heb geen theorie :p
 

DeletedUser

Guest
ik gok dat kahvi ook een weerwolf is
raizor had zo'n medelijden met haar
zij werd er snel uitgehaald door de wolfjes en ze kwam hier bijna te laat maar kreeg tog voorrang
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hij = zij...

Ennuh, ik kreeg voorrang omdat het door mij komt dat dit spel hier nu gespeeld wordt en omdat ik nogal laat thuis was.

Dus dat is gewoon een kwestie van eer/gezag/respect :)
 

DeletedUser27153

Guest
Ik heb voor alles is voor bassie gestemd :p
Geen idee waarom :p
 

DeletedUser

Guest
Ik ga voor Kahvi. Ik heb geen idee waarom, maar ik verdenk gewoon dat ze een speciale rol heeft gekregen door middel van haar activiteit. Hierdoor springt ze waarschijnlijk bij vele mensen in het oog (= Ook bij Raizor) en geven ze haar een belangrijkere rol. Ook is het leuker dat een actief iemand een belangrijkere rol speelt in dit spel. Ziezo ^^

Kahvi dus =)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan