Solowereld

Een solowereld, zou jij dit zien zitten?

  • Ja

    Stemmen: 96 77,4%
  • Neen

    Stemmen: 28 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    124

DeletedUser

Guest
zowel het netwerk waar je opzit als het apparaat wat je gebruikt heeft een ip :)
dacht ik altans :$

Dat klopt, echter heeft je apparaat een IP adres die alleen gebruikt wordt binnen je LAN. Zodra je naar buiten (WAN) gaat communiceren wordt je WAN IP gebruikt (Het NAT systeem). Dat is ook het IP wat innogames binnen ziet komen...

Het idee van dat er per wissel in het Ip-adres een bepaalde tijd moet zitten vind ik wel ok. Zo kunnen studenten ook blijven spelen.

Dan ben je dus genaaid als je ISP je ip adres veranderd, de meeste particuliere verbindingen kunnen veranderd worden vanuit de IPS. Zakelijk verbindingen hebben meestal een statisch IP.

Na 15dagen verdwijnen de bb's? Bij de start zullen er dan al mensen in niemandsland zitten en zo zwaar benadeeld worden. Stoppen die daarom ook dan vergroot dat niemandsland enkel.

En dus bij een account van 5mil dat op delete gegaan is, mag je de bb's nog 15dagen aanvallen? Dan creëer je extra lege zones niemandsland.

De wereld zal snel dood zijn ja, maar niet omdat ze sneller gaat. eerder omdat niemand meer ergens geraakt.

Daar ben ik ook een beetje bang voor bij dat idee :)
verder farm ik graag dus :$

Beetje fantasie gebruiken jongens :p Nulanivelo bedoeld verlaten dorpen, de standaard BB dorpen die automatisch worden geplaatst kunnen eventueel wel blijven.
Uiteraard kan je ook alle BB's weg laten en alleen spelers dorpen toestaan. Dan kan je ook niet farmen wat ook weer scheelt in de benodigde tijd die je in een account moet stoppen. Teams van 4 / 5 man zijn dan ook onnodig.

--

Het lijkt mij vrij lastig om te controleren wie er inlogt op een account en om te controleren of dit daadwerkelijk 1 persoon is. Spelers loggen tegenwoordig vanaf meerdere locaties --> meerdere IP's
Na mijn weten zend je niet meer unieke data mee als je een website bezoekt. Daar in tegen krijgt TW2 een co systeem en is het verboden om met meerdere mensen in te loggen op 1 account. Ik ga er dan ook vanuit dat ze dit kunnen controleren. Die controle kan je dan ook voor zo'n soort wereld gebruiken?
 

DeletedUser61742

Guest
Ja en zo als je kan lezen zegt Poo dat ook met Grepolis.
Dus er is een manier om het te chekken.
ik ben een speller die solo speelt.
Dit omdat ik gewoon niemand vertrouw om mijn WW te hebben want maakt je co een fout dan ben jij de gene die problemen maakt want jouw e-mail address dus jouw account.
Dus het is mogelijk en ik vind het een leuk idee en dan doe ik zeker mee kijken of ik dan meer kans maak dan nu.
 

DeletedUser

Guest
Erg goed idee, al zie ik dat dit al een 20-tal keer 'Nee' heeft gekregen. Ik vrees helaas dat er hier een heleboel bijzitten die denken dat het onmogelijk is om solo werelden te organiseren. Misschien zou er een nieuw thread aangemaakt moeten worden met een expliciete vermelding in de beginpost dat dit een haalbaar idee is en dat het bijvoorbeeld al toegepast wordt op grepolis?
Ik denk dat het dan nog meer JA stemmen zou krijgen en misschien wat minder NEE. :)
 
Reactiescore
111
Ik heb ook nog een leven naast TW. Kan tijdens een massa dus niet 24/7 online zijn wat soms wel nodig is.
In dat geval zijn co's gewoon DE uitkomst ;)
 

DeletedUser3197

Guest
Een solo wereld is een leuk idee. Alleen loop ik al meteen tegen dit probleem aan. Hoe wil je gaan controleren dat het echt maar 1 speler is?

Mensen kunnen op school, werk, thuis, mobiel of bij vrienden inloggen. Lijkt mij niet te controleren dus...

Ik ben het hier compleet mee eens.
Hoe wil je als TW mods gaan controleren waar spelers gaan inloggen? En je kunt niet gelijk alle vrijheid van de spelers wegnemen zodat ze maar op 1 IP-adres mogen spelen.
En trouwens, er zullen altijd spelers blijven die bijna altijd online zijn, dus stel je hebt een solo account, kun je het best zelf bijhouden, als je maar genoeg tijd om handen hebt.

Ik heb hierom nee gestemd.
 

DeletedUser

Guest
ik zou graag op zon solowereld spelen

maar dan zou het niet mogelijk mogen zijn dat

jij uw troepen in een dorp als ondersteuning kunt zetten.
dat je geen grondstoffen kunt ruilen.
en geen vv kunt aanvragen.

en als 2 personen binnen de 24 uur of 12 uur de zelfde speler aanvalt. dan zou de 2de aanvallende speler 24 of 12 uur lang die speler niet meer kunnen aanvallen.

dan lijkt me dat vrij solo :p
 

DeletedUser63648

Guest
Het blijft tribalwars he. van dit spel moet je geen FFA game van maken, dat werkt toch niet namelijk.
 

DeletedUser59685

Guest
Leuk zo'n wereld
maar als het 1 acc per ip is kan ik al niet mee doen aangezien mijn ip hier steeds om de paar dagen veranderd
 
Reactiescore
534
Dat de eend zelf dit idéé goed keurt om bestemd te worden zegt genoeg over dat het mogelijk is lijkt mij. Dus daarover hoeven we ons niet druk te maken.
Natuurlijk vind niet iedereen een solo wereld leuk, maar als je bijvoorbeeld instellingen van W40 of W41 pakt vind ook lang niet iedereen leuk. Je kunt moeilijk iedereen te vreden stellen in 1 wereld.
Overigens hoop ik dat de solo wereld géén classic zal worden. Gewoon een normale wereld.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Ik heb dit idee vaker gezien en ik zie nog steeds niet in hoe dit technisch haalbaar kan zijn.

Mensen met gescheiden ouders?
Studenten (aka twee adressen)?

Om maar even met twee voorbeelden te komen die me zo 1-2-3 binnenvallen..
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.785
Op grepolis is dit standard zo en daar werkt het allemaal prima heb daar op bijna 10 verschillende locaties gelogd dus :p

Dan werkt het systeem dus gewoon niet goed..
 
Reactiescore
1.367
Op grepolis is dit standard zo en daar werkt het allemaal prima heb daar op bijna 10 verschillende locaties gelogd dus :p

op grepolis heb ik ook maanden samengespeeld met 3 gasten, terwijl we aan de andere kant van nederland wonen is er nooit iemand achter gekomen

dus dat systeem faalt gewoon
 

DeletedUser44415

Guest
Lijkt me onmogelijk. Ik ben in de weekdagen via mobiel, de weekend dan bij me ouders voor pc, en soms ook eens bij me vriendin. Dus bij deze zou ik dan met 3 ip-adressen zitten en gebant worden wegens dat. Ook lijkt het me wat onfair. De speler met meeste tijd is gewoon de winnaar.
 
Bovenaan