Solowereld

Een solowereld, zou jij dit zien zitten?

  • Ja

    Stemmen: 96 77,4%
  • Neen

    Stemmen: 28 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    124

DeletedUser69459

Guest
Nja, ik log vooral in op mijn gsm omdat ik elke avond weg ben voor meerdere uren, dan zou ik dus niet mogen inloggen dan? Of terwijl ik op school zit ook niet? Dan kan ik dus soms niet 1 keer inloggen op tw binnen de 24uur. Lijkt me niet echt een goede oplossing.

Solo deffen kan dan prima. Je vergeet dat je tegenstander ook solo speelt, dus ook niet de hele tijd aan kan vallen. En je hebt nog altijd vv's, als je dan een nachter in de stam hebt kan hij ook waken, en dat gebeurt nu ook, ook op accounts waar twee of meer spelers spelen. Ik speelde op W28 solo. Had een vrij groot front, alleen de wereld was sloom en de afstanden lang. Dan kan je prima deffen, zeker als een vv af en toe bijspringt. Ik had dan nog het geluk dat de meeste tegenstanders ook solo speelden :D

Ik ben het eens met je eens :eek:
 
Reactiescore
60
afgezien van hoe ze het willen of kunnen checken, vind ik het wel een leuk idee. Enige voorwaarde is idd wel dat er een manier komt om dit alles te controleren maar daar kunnen de knappe koppen van deze wereld vast iets op verzinnen :)
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nee maar je moet wel een wereld maken waar iedereen aan mee KAN doen.
Er is een groot verschil tussen niet mee kunnen doen en niet mee willen doen.

Iedereen kan meedoen je hoeft toch ook niet 24/7 erop je hebt ook nog zoiets als vv;)
 

DeletedUser16768

Guest
Iedereen kan meedoen je hoeft toch ook niet 24/7 erop je hebt ook nog zoiets als vv;)

Een vv terwijl je zelf prima kan spelen?
VV voor een hele week bv? Elke dag als je naar school moet? Dat zal je account ten goede gaan.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Een vv terwijl je zelf prima kan spelen?
VV voor een hele week bv? Elke dag als je naar school moet? Dat zal je account ten goede gaan.

Ik denk iets te makkelijk idd.
 

DeletedUser

Guest
Het idee van dat er per wissel in het Ip-adres een bepaalde tijd moet zitten vind ik wel ok. Zo kunnen studenten ook blijven spelen.
 
Reactiescore
1.037
Gewoon de 9292 reisplanner:cool: Moet kunnen denk ik;) Gewoon per minuut oid een aantal meter/kilometers verder een ip-adres kunnen loggen oid lijkt me dan "de oplossing" Worden veel co's in dezelfde stad in dat geval haha
 

DeletedUser63648

Guest
Solo deffen kan dan prima. Je vergeet dat je tegenstander ook solo speelt, dus ook niet de hele tijd aan kan vallen. En je hebt nog altijd vv's, als je dan een nachter in de stam hebt kan hij ook waken, en dat gebeurt nu ook, ook op accounts waar twee of meer spelers spelen. Ik speelde op W28 solo. Had een vrij groot front, alleen de wereld was sloom en de afstanden lang. Dan kan je prima deffen, zeker als een vv af en toe bijspringt. Ik had dan nog het geluk dat de meeste tegenstanders ook solo speelden :D

Ik kan prima in 2 uurtjes iemands hele weekend verprutsen, en als mijn stammaten andere leden van de vijandelijke stam aanpakken weet je ook haast zeker dat er geen vv komt. Je hebt gelijk: Solodeffen kan prima. Maar ik noem dat no-life.
 
Reactiescore
328
Ik kan prima in 2 uurtjes iemands hele weekend verprutsen, en als mijn stammaten andere leden van de vijandelijke stam aanpakken weet je ook haast zeker dat er geen vv komt. Je hebt gelijk: Solodeffen kan prima. Maar ik noem dat no-life.

Ik noem dat een combinatie van skills, voorbereiding, en de juiste tools gebruiken. Dan kan je in weinig tijd heel veel doen.
 

DeletedUser73803

Guest
Heerlijk lijkt me zo'n wereld, als die er komt, doe ik mee!
Maar waarom zou je eigenlijk tegen stemmen?
Als je de wereld niet leuk vind, sla je 'm toch gewoon over :eek:
 

DeletedUser63648

Guest
voorbereiding is idd noodzakelijk om überhaupt nog wat van je weekend over te kunnen houden, evenals tools. Skills is een vanzelfsprekendheid. Maar ik blijf zeggen:1 uurtje op vrijdagmiddag, een 2x 20 minuutjes op zaterdag en nog een keer 20 minuutjes op zondag( Om edels de deur uit te doen) en iemand blijft constant oplettend of er geen nieuwe aanvallen komen. Dan gaan de meeste mensen niet spontaan nog ff zeilen ofzo. Je zorgt dan er dus wel voor dat iemand altijd in de buurt van zijn laptop blijft. En dat noem ik dus ook no-life.
 

DeletedUser17472

Guest
Lijk mij wel super. Ook geen vv instellen. Gewoon op eigen kracht. Kijken wie er dan nog aan de top staan :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben ook wel voorstander van een keer een solowereld. Maar als dat niet haalbaar is dan lijkt me een wereld zonder vv`s ook goede optie.
 
Reactiescore
328
Lijk mij wel super. Ook geen vv instellen. Gewoon op eigen kracht. Kijken wie er dan nog aan de top staan :)

Dan moet je meteen stoppen als je een weekje weg wil :p Tenzij er een soort pauzeknop is.. die je kan instellen voor een tijd, dat alles blijft staan. Maar dat gaan mensen dan natuurlijk ook doen als ze onder aanval liggen..

Een betere oplossing zou zijn om de vv te beperken. Rekruiten, munten, troepen versturen naar eigen dorpen (deffen), maar niet aanvallen, edelen.
 

DeletedUser71860

Guest
Die accounts met , zonder overdrijven, 4/5/6 mensen van tegenwoordig is natuurlijk immens belachelijk. Hoe kan je dan nog goeie en minder goeie spelers onderscheiden. Basically, hele stammen op 1 account. Wat voor tw heel veel nadelen oplevert: minder accounts (iedereen zit op één namelijk :eek:) & spelers die sneller stoppen . Omdat ze niet tegen zo'n belachelijke overmacht willen opboksen.

Tuurlijk is er meer aan de hand met het dalende aantal spelers. Het spel is gewoon lame. Maar je kan het spelletje wel terug wat leuker maken. In de richting beginnen denken van een solowereld zou al een grote stap zijn.

Ik zou zelfs verdergaan en ook de VV indijken. 1 account (stamgenoot) instellen als potentiële vv'er, niet meer.

---

Eén van de grote nadelen is natuurlijk de potentiële grijze zeeën. Lijkt me wel interessant om over een systeem van mettertijd 'verdwijnende barbaren' na te denken. Natuurlijk niet direct, omdat dan de mogelijkheid bestaat dat een account volledig geïsoleerd zou worden, volledig frontloos. Dit zou ook een geheel nieuwe tactische dynamiek geven. Een voorbeeld: Als een speler op delete gaat heb je nog 15 dagen om die (inmiddels grijze) dorpen in te nemen. Na die tijdslimiet zullen ze verdwijnen. Zo speel je meer op actie, en zullen werelden sneller eindigen, en interactiever worden.

Het aantal spelers per account beperken is dus 1 ding. Een tweede luik is een nog verdergaande automatisering van aanvallen en verdedigen. Want al dat geclick is vrij triest tot dieptriest.

MINDER ROUTINE
SNELLERE WERELDEN
MEER ACCOUNTS


Mijn twee cent,

Nulanivelo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Die accounts met , zonder overdrijven, 4/5/6 mensen van tegenwoordig is natuurlijk immens belachelijk. Hoe kan je dan nog goeie en minder goeie spelers onderscheiden. Basically, hele stammen op 1 account. Wat voor tw heel veel nadelen oplevert: minder accounts (iedereen zit op één namelijk :eek:) & spelers die sneller stoppen . Omdat ze niet tegen zo'n belachelijke overmacht willen opboksen.

Tuurlijk is er meer aan de hand met het dalende aantal spelers. Het spel is gewoon lame. Maar je kan het spelletje wel terug wat leuker maken. In de richting beginnen denken van een solowereld zou al een grote stap zijn.

Ik zou zelfs verdergaan en ook de VV indijken. 1 account (stamgenoot) instellen als potentiële vv'er, niet meer.

---

Eén van de grote nadelen is natuurlijk de potentiële grijze zeeën. Lijkt me wel interessant om over een systeem van mettertijd 'verdwijnende barbaren' na te denken. Natuurlijk niet direct, omdat dan de mogelijkheid bestaat dat een account volledig geïsoleerd zou worden, volledig frontloos. Dit zou ook een geheel nieuwe tactische dynamiek geven. Een voorbeeld: Als een speler op delete gaat heb je nog 15 dagen om die (inmiddels grijze) dorpen in te nemen. Na die tijdslimiet zullen ze verdwijnen. Zo speel je meer op actie, en zullen werelden sneller eindigen, en interactiever worden.

Het aantal spelers per account beperken is dus 1 ding. Een tweede luik is een nog verdergaande automatisering van aanvallen en verdedigen. Want al dat geclick is vrij triest tot dieptriest.

MINDER ROUTINE
SNELLERE WERELDEN
MEER ACCOUNTS


Mijn twee cent,

Nulanivelo

Na 15dagen verdwijnen de bb's? Bij de start zullen er dan al mensen in niemandsland zitten en zo zwaar benadeeld worden. Stoppen die daarom ook dan vergroot dat niemandsland enkel.

En dus bij een account van 5mil dat op delete gegaan is, mag je de bb's nog 15dagen aanvallen? Dan creëer je extra lege zones niemandsland.

De wereld zal snel dood zijn ja, maar niet omdat ze sneller gaat. eerder omdat niemand meer ergens geraakt.
 
Bovenaan