Solowereld

Een solowereld, zou jij dit zien zitten?

  • Ja

    Stemmen: 96 77,4%
  • Neen

    Stemmen: 28 22,6%

  • Totaal aantal stemmers
    124

DeletedUser

Guest
Dat Tribalwars nu haast onmogelijk is zonder een team, is me al snel duidelijk gekomen. ik dacht de draad te kunnen oppikken door lang solo te spelen, maar dat zat er niet in. Al snel moest ik overgaan op een fusie, niet dat ik nu met tegenzin zit/ga spelen, ver van eigenlijk. Maar toch dat ik om misschien eens een wereld te laten uitkomen waar er enkel solo spelers mogen spelen. Dus geen team, enkel één speler per account.

Graag jullie meningen.
 
Reactiescore
2.490
Het lijkt mij interessant dat we wel eens kijken in hoeverre spelers hiervoor open staan en ik verplaats deze graag even terug naar Openstaande Ideeën met een poll erbij.

Deze poll is per definitie louter informatief om te kijken hoe groot het draagvlak binnen de community hiervoor is. Op dit topic tellen dus niet de 'normale' ideeënregels van 100 stemmen etc etc etc...
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Lijkt mij wel eens interessant;)
 

DeletedUser30312

Guest
Een solo wereld is een leuk idee. Alleen loop ik al meteen tegen dit probleem aan. Hoe wil je gaan controleren dat het echt maar 1 speler is?

Mensen kunnen op school, werk, thuis, mobiel of bij vrienden inloggen. Lijkt mij niet te controleren dus...
 
Reactiescore
1.367
Tegen, ik kan op andere manieren buiten tribalwars ingame chat om ook wel samen iemand aanvallen.
Tevens haalt dat meteen de helft van het spel weg het "tribal" gedeelte
 
Reactiescore
328
Een solo wereld is een leuk idee. Alleen loop ik al meteen tegen dit probleem aan. Hoe wil je gaan controleren dat het echt maar 1 speler is?

Mensen kunnen op school, werk, thuis, mobiel of bij vrienden inloggen. Lijkt mij niet te controleren dus...

Dat je bijvoorbeeld een aantal ip's aangeeft waarop je mag spelen, bijvoorbeeld. Als een familielid dan meespeelt, dat valt niet echt te controleren gok ik, maar hoevaak is dat het geval?
 

DeletedUser16768

Guest
Dat je bijvoorbeeld een aantal ip's aangeeft waarop je mag spelen, bijvoorbeeld. Als een familielid dan meespeelt, dat valt niet echt te controleren gok ik, maar hoevaak is dat het geval?

Dan geef ik de 2 ip'adressen van mijn vrienden op?
 

DeletedUser16768

Guest
Tja klopt... dan maar uitgaan van de oprechtheid van spelers? Ik laat het liefst ook niemand toe op mijn account.

Dat werkt niet.

Dit idee gaat in mijn ogen sowieso niet werken.
Je blijft met teveel problemen zitten.

Verder is samenwerken onderdeel van het spel.
 
Reactiescore
1.145
gewoon 1 apparaat per speler bijv. een laptop kun je vrij goed mee nemen als je bijvoorbeeld gescheiden ouders hebt.
of op je telefoon maar das wat minder praktisch natuurlijk :p
verder kun je dan instellen dat je van ip kan wisselen maar dat kan maar 1x per week of zo op die manier kun je niet met co's spelen tenzij je om de week wisseld maar dan speelt iig elke co nog steeds solo op dat moment :)
 

DeletedUser16768

Guest
gewoon 1 apparaat per speler bijv. een laptop kun je vrij goed mee nemen als je bijvoorbeeld gescheiden ouders hebt.
of op je telefoon maar das wat minder praktisch natuurlijk :p
verder kun je dan instellen dat je van ip kan wisselen maar dat kan maar 1x per week of zo op die manier kun je niet met co's spelen tenzij je om de week wisseld maar dan speelt iig elke co nog steeds solo op dat moment :)

IP-adres gaat over je verbinding, niet over je apparaat. Dat kan je dus niet controleren.

Verder heb je mensen met gescheiden ouders, hoe wil je dat doen?
 
Reactiescore
1.037
Kheb laatst gehoord dat ik van een stuk of 60 ip's log dus hoe wil je het gaan controleren is idd de grootste vraag:p Verder leuk idee
 
Reactiescore
1.075
gewoon het IP waar je de eerste log mee maakt, als er een ander IP adres is onverbiddelijk bannen.

Kheb laatst gehoord dat ik van een stuk of 60 ip's log dus hoe wil je het gaan controleren is idd de grootste vraag:p Verder leuk idee

mwa dat zijn meestal de laatste cijfers fzo dus dat kan geen probleem geven
 
Bovenaan