Select Fuseert Met |P|

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey clown, als je me blijft uitdagen post ik hier zometeen wat dingen die jij niet graag ziet verschijnen. :D Jij had die plannen, ik bleef je vragen stellen wat er met Stamina ging gebeuren omdat ik er geen vertrouwen in had.
Nee ik wou dat jij en Woeste niet zo kinderachtig tegenover elkaar zouden staan en samen zouden werken. Want samen kunnen jullie wel 'iets' tegen Phalanx. ;) Solo helemaal niks.

Die aanval op Emperor, was toch wel echt hele tijd jou idee hoor! :D Nog eens, moet ik de gesprekken hier posten?

please toe ? :p
 

DeletedUser3435

Guest
Hoe is w22 eigenlijk gelopen ?

Ik hoorde iets dat je in een woede-bui boos bent weg gegaan en nu zit je nog steeds zielig alleen stamloos :D
Wil je het echt weten? :D Ik speelde voor mijn plezier, soms eens farmpje wegsturen, lc aanklikken. Maar zat in een stam met nogal vrij veel noobs, maar daar kon ik wel met leven aangezien het toch maar tijdverdrijf was.
Blijkt dat ze zo noob waren dat ze gewoon niet wisten dat je 5 dagen moet wachten voor van account te switchen, waardoor de account die ik beheerde ook geblocked werd omdat de speler naar een andere account verhuist was toen hij het account had opgericht.

Nu is de fun er vanaf, en ben ik geleaved en heb ik die kk account op delete gezet! :D Noobs

En bij jou? Jij was te noob heb ik gehoord, zelfs voor die stam.:eek:
 
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
Wil je het echt weten? :D Ik speelde voor mijn plezier, soms eens farmpje wegsturen, lc aanklikken. Maar zat in een stam met nogal vrij veel noobs, maar daar kon ik wel met leven aangezien het toch maar tijdverdrijf was.
Blijkt dat ze zo noob waren dat ze gewoon niet wisten dat je 5 dagen moet wachten voor van account te switchen, waardoor de account die ik beheerde ook geblocked werd omdat de speler naar een andere account verhuist was toen hij het account had opgericht.

Nu is de fun er vanaf, en ben ik geleaved en heb ik die kk account op delete gezet! :D Noobs

En bij jou? Jij was te noob heb ik gehoord, zelfs voor die stam.:eek:

ow het blijft mooi te horen :D en het klinkt nog leuker uit jou mond :cool:

Hij mag er over beginnen hoor, ik leg het graag uit. :D
Zeker aangezien hij te miniem was voor zo'n stam.

No offence hoor Jeremy, want er zitten ook wel degelijk goede spelers in.


Maar sorry knul moet je teleur stellen ik was zelf weg gegaan van w22 niet andersom ;) de kinderachtige manier waarop met mij om gegaan werd beviel me niet dus ben er zelf weg gegaan ;)

ps. Ik kan ook eindelijk T-Timen nu ben ik ook super goed enzo .... :rolleyes:
 

DeletedUser3435

Guest
ow het blijft mooi te horen :D en het klinkt nog leuker uit jou mond :cool:




Maar sorry knul moet je teleur stellen ik was zelf weg gegaan van w22 niet andersom ;) de kinderachtige manier waarop met mij om gegaan werd beviel me niet dus ben er zelf weg gegaan ;)

ps. Ik kan ook eindelijk T-Timen nu ben ik ook super goed enzo .... :rolleyes:
Wat blijft mooi om te horen? Jij vind dus echt dat ik gefaald ben? Omdat ik J. wil helpen en op een account begin, na een paar dagen word die account geblocked door de originele 'noob' speler en dan ben ik gefaald?

Hmm, kwam anders over op hun forum anyway. :D Werd je gepest?
 

DeletedUser

Guest
Neuh zeg niet dat je gefaald hebt vond het gewoon leuk te horen dat je verneukt bent :p

Maar er schijnt idd anders te staan op dat forum daar maar dan hebben ze het goed mis ;)

Maar het ging me meer op de manier waarop (verwijderd) richting mij "communiceerde" maar ok, dat hij kinderachtig er over wilt doen en het op het forum daar neer zet en over mij loopt te huilen ( op een plek waar ik me niet kan verdedigen ) moet hij lekker zelf weten maar ik ga me niet verlagen tot zijn niveau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Neuh zeg niet dat je gefaald hebt vond het gewoon leuk te horen dat je verneukt bent :p

Maar er schijnt idd anders te staan op dat forum daar maar dan hebben ze het goed mis ;)

Maar het ging me meer op de manier waarop jerremey richting mij "communiceerde" maar ok, dat hij kinderachtig er over wilt doen en het op het forum daar neer zet en over mij loopt te huilen ( op een plek waar ik me niet kan verdedigen ) moet hij lekker zelf weten maar ik ga me niet verlagen tot zijn niveau.

Jij en je niveau verlagen:eek:
 

DeletedUser

Guest
En wat is jouw accountje op w22 King? Staat niet in je handtekening :( Is het daar te noob voor om bij je pro w18 account te staan? =$
 

DeletedUser

Guest
Jij en je niveau verlagen:eek:

Leuk zo'n cynisch toontje van een speler die de laatste dagen toch ver in menig achting gedaalt is.

En wat is jouw accountje op w22 King? Staat niet in je handtekening :( Is het daar te noob voor om bij je pro w18 account te staan? =$

WAS ik ben weg gegaan zoals in de tekst stond.

Maar oké jij wilt mij aan spreken over dat er niks in mijn handtekening staat ?? please zeg je zit zelf een beetje anoniem te posten hier :eek:

maar ik ben terug op w22 en wanneer ik er zin in krijg maak ik mezelf wel bekend.
 

DeletedUser3435

Guest
Neuh zeg niet dat je gefaald hebt vond het gewoon leuk te horen dat je verneukt bent :p

Maar er schijnt idd anders te staan op dat forum daar maar dan hebben ze het goed mis ;)

Maar het ging me meer op de manier waarop jerremey richting mij "communiceerde" maar ok, dat hij kinderachtig er over wilt doen en het op het forum daar neer zet en over mij loopt te huilen ( op een plek waar ik me niet kan verdedigen ) moet hij lekker zelf weten maar ik ga me niet verlagen tot zijn niveau.
Ik 'ben' verneukt ja, heb zelfs niks verneukt. :) Verder zoals ik al 1000 keer zei, ook op hun forum, was het voor de fun.
 

DeletedUser

Guest
Ik 'ben' verneukt ja, heb zelfs niks verneukt. :) Verder zoals ik al 1000 keer zei, ook op hun forum, was het voor de fun.

Je hoort me ook niet zeggen dat je zelf iets verneukt hebt.

Maar ik vond het gewoon een leuk verhaal en zit nu nog wat na te genieten :cool:
 
Reactiescore
255
King dit is nog altijd het wereld 18 forum, dus ik ga maar niet meer op je reageren wanneer het over w22 gaat.
Ik dacht dat we het achter ons hadden gelaten, jammer dat je nu jezelf toch weer verlaagd door er over te beginnen.
 

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n cynisch toontje van een speler die de laatste dagen toch ver in menig achting gedaalt is.

Wat maakt mij het uit hoe jij over me denkt. Als je nou enige inhoud had dan had het me misschien iets gedaan.
Op het moment dat je mij ging kleineren was het voor mij al gedaan met je, helaas heeft de mod die reactie verwijderd omdat ik er het woord achterlijk in had gezet:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jij bent begonnen je te verlagen door op jullie forum er over te huilen.

Maar oké door jou huilpost op het w22 forum word ik hier valsbeschuldigt dus ja dan moet ik mij dus hier hier op het w18 forum verdedigen.

Wat maakt mij het uit hoe jij over me denkt. Als je nou enige inhoud had dan had het me misschien iets gedaan.
Op het moment dat je mij ging kleineren was het voor mij al gedaan met je, helaas heeft de mod die reactie verwijderd omdat ik er het woord achterlijk in had gezet:rolleyes:

Boehoehoe. :rolleyes:

Waarom negeer je mijn vraag hmm? !!!:eek::mad:

Ik heb je vraag niet genegeerd.

Ik heb hem zelfs be-antwoord vorige pagina maar jij hebt hem niet gelezen dus stel je niet zo aan en leer eens lezen.
 
Reactiescore
255
Jij bent begonnen je te verlagen door op jullie forum er over te huilen.

Maar oké door jou huilpost op het w22 forum word ik hier valsbeschuldigt dus ja dan moet ik mij dus hier hier op het w18 forum verdedigen.

Ik post amper tot niet op het w22 forum?
 

DeletedUser

Guest
Jij bent begonnen je te verlagen door op jullie forum er over te huilen.

Maar oké door jou huilpost op het w22 forum word ik hier valsbeschuldigt dus ja dan moet ik mij dus hier hier op het w18 forum verdedigen.



Boehoehoe. :rolleyes:

Weer zo'n schoolvoorbeeld van perfecte achterlijkheid. Het gebrek alleen al aan intellect om een goede reactie te formuleren..
Dan ga ik ga niet eens over spelfouten beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan