Select Fuseert Met |P|

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Leuk zo'n cynisch toontje van een speler die de laatste dagen toch ver in menig achting gedaalt is.

Volgens mij is Yunma nog altijd één van de meest gewaardeerde AF-posters van W18, ik denk dat jij eerder in ieders achting daalt ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik post amper tot niet op het w22 forum?

Ingame forum ik ben er al meerdere keren op aangesproken.

Weer zo'n schoolvoorbeeld van perfecte achterlijkheid. Het gebrek alleen al aan intellect om een goede reactie te formuleren..
Dan ga ik ga niet eens over spelfouten beginnen.

Ik moet toegeven ik ben onder de indruk :rolleyes:

@ Outrospective

image.php


En jij wilt iets over mij zeggen ?? noob, leer eerst eens het spel spelen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ingame forum ik ben er al meerdere keren op aangesproken.



Ik moet toegeven ik ben onder de indruk :rolleyes:

@ Outrospective

image.php


En jij wilt iets over mij zeggen ?? noob, leer eerst eens het spel spelen.

OMG hypocriet. Altijd zeggen dat het AF en het spel los van elkaar staat wanneer krepox je zegt dat je niet moet zeiken omdat je niet in de top 100 staat en nu ga je dit zeggen. Wat sla jij een ENORME flater zeg.

Daarbij zonder Outro erg goed te kennen ben ik er wel van overtuigd dat hij een goede speler is en zeker mee kan met jouw spelniveau
 

DeletedUser

Guest
Ingame forum ik ben er al meerdere keren op aangesproken.



Ik moet toegeven ik ben onder de indruk :rolleyes:

@ Outrospective

image.php


En jij wilt iets over mij zeggen ?? noob, leer eerst eens het spel spelen.

Phaha noobje... Mss heb jij geen leven ofzo, maar ik wil en zit niet om 4u 's nachts aanvallen te versturen ;). Ik heb bijna geen dorpjes verloren wanneer ik er was, de meeste in de nacht. Ik begin me echt te ergeren aan jou. Je staart je steeds blind op mijn stats tegen ~R~A~. Jij bent hier de noob, de stoere bink uithangen op het AF. Als je langs me lag was je nu al kapot.

Ik heb wat dingen over je gehoord en uit die dingen leid ik wel af dat jij hier de noob bent!
 

DeletedUser3435

Guest
Phaha noobje... Mss heb jij geen leven ofzo, maar ik wil en zit niet om 4u 's nachts aanvallen te versturen ;). Ik heb bijna geen dorpjes verloren wanneer ik er was, de meeste in de nacht. Ik begin me echt te ergeren aan jou. Je staart je steeds blind op mijn stats tegen ~R~A~. Jij bent hier de noob, de stoere bink uithangen op het AF. Als je langs me lag was je nu al kapot.

Ik heb wat dingen over je gehoord en uit die dingen leid ik wel af dat jij hier de noob bent!
Mooi gezegd Daan. :)
 

DeletedUser

Guest
phaha noobje... Mss heb jij geen leven ofzo, maar ik wil en zit niet om 4u 's nachts aanvallen te versturen ;). Ik heb bijna geen dorpjes verloren wanneer ik er was, de meeste in de nacht. Ik begin me echt te ergeren aan jou. Je staart je steeds blind op mijn stats tegen ~r~a~. Jij bent hier de noob, de stoere bink uithangen op het af. Als je langs me lag was je nu al kapot.

Ik heb wat dingen over je gehoord en uit die dingen leid ik wel af dat jij hier de noob bent!
+1.
 

DeletedUser

Guest
Ingame forum ik ben er al meerdere keren op aangesproken.



Ik moet toegeven ik ben onder de indruk :rolleyes:

@ Outrospective

image.php


En jij wilt iets over mij zeggen ?? noob, leer eerst eens het spel spelen.

Ik zie een grafiekje van hoe outrospective even wat dorpen kwijtraakt en zich daarna herstelt. Hmm een blitzkrieg actie op hem zo te lezen. Achja hij moet jouw soort spel inderdaad nog leren spelen. Alleen maar internen en bondgenoten zoeken zodat je zeker nooit wordt aangevallen.
Tjah dat Daan dat niet doet is inderdaad niet zo slim van em. Wie wil er nu leren verdedigen (wat hij dus wel degelijk kan) als je gewoon zou kunnen internen? :confused:

Daan toch... :rolleyes:

Of om kort samen te vatten: wat een faal opmerking van je :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik zie een grafiekje van hoe outrospective even wat dorpen kwijtraakt en zich daarna herstelt. Hmm een blitzkrieg actie op hem zo te lezen. Achja hij moet jouw soort spel inderdaad nog leren spelen. Alleen maar internen en bondgenoten zoeken zodat je zeker nooit wordt aangevallen.
Tjah dat Daan dat niet doet is inderdaad niet zo slim van em. Wie wil er nu leren verdedigen (wat hij dus wel degelijk kan) als je gewoon zou kunnen internen? :confused:

Daan toch... :rolleyes:

Of om kort samen te vatten: wat een faal opmerking van je :eek:

De stijging is wel door bb's en kleine spelers :p hij heeft niet terug-geedeld.. ik denk, ik vermeldt dat ff :p
 

DeletedUser

Guest
Jongens, we praten hier alleen maar over Break. Maak daar een nieuw topic voor aan ofzo, want dit topic is is echt totaal inrelevant geworden.

Slotje?
 

DeletedUser

Guest
Jongens, we praten hier alleen maar over Break. Maak daar een nieuw topic voor aan ofzo, want dit topic is is echt totaal inrelevant geworden.

Slotje?

Hoezo? we zijn toch nog steeds gefuseerd:(
Break verdient ook wel eens wat aandacht, altijd goed presteren en geen haan die er naar kraait.
 

DeletedUser

Guest
Hoezo? we zijn toch nog steeds gefuseerd:(
Break verdient ook wel eens wat aandacht, altijd goed presteren en geen haan die er naar kraait.

Het is onzin dat wij zijn gefuseerd. Dusja niet echt een topic waard.

Tuurlijk verdient Break wel aandacht, maar dat kan ook in een nieuw topic of bij Top/Flopstammen.

Voor mij is het wachten voor de oorlogsverklaring van Break richting vooral ~R~A~.
 

DeletedUser

Guest
Het is onzin dat wij zijn gefuseerd. Dusja niet echt een topic waard.

Tuurlijk verdient Break wel aandacht, maar dat kan ook in een nieuw topic of bij Top/Flopstammen.

Voor mij is het wachten voor de oorlogsverklaring van Break richting vooral ~R~A~.

~R~A~ en Guard :D
 

DeletedUser

Guest
Het is onzin dat wij zijn gefuseerd. Dusja niet echt een topic waard.

Tuurlijk verdient Break wel aandacht, maar dat kan ook in een nieuw topic of bij Top/Flopstammen.

Voor mij is het wachten voor de oorlogsverklaring van Break richting vooral ~R~A~.

Ja dat zou wel nice zijn want ik vind die oorlog wel erg boeiend. ~R~A~ verrast nogal met hun successen (hoe bescheiden ook ;))
 

DeletedUser

Guest
~R~A~ en Guard :D

Guard schijnt vrij weinig voor te stellen. Heb zo de verhalen gehoord. Treintjes met ruim 30 seconde ertussen. :eek:

Het is wel opmerkelijk dat .Cliche Guevera en vatos locos nu al zijn gekicked. .Cliche heeft zelfs zware verliezen.
 

DeletedUser

Guest
Guard schijnt vrij weinig voor te stellen. Heb zo de verhalen gehoord. Treintjes met ruim 30 seconde ertussen. :eek:

Het is wel opmerkelijk dat .Cliche Guevera en vatos locos nu al zijn gekicked. .Cliche heeft zelfs zware verliezen.

Ik had verwacht JUIST van .cliche dat hij ass ging kicken, ik ben teleurgesteld :(
 

DeletedUser

Guest
Ik had verwacht JUIST van .cliche dat hij ass ging kicken, ik ben teleurgesteld :(

Misschien is er een goede verklaring voor, wie weet?
Ach Break is natuurlijk gewoon een topstam dus je start altijd als underdog. In dit geval kan de tegenpartij aardig wat tegengas geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan