Select Fuseert Met |P|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
255
Ik wilde er niet eens op reageren maar door al die koeien die de zelfde kant op loeien moet ik je zeggen dat ten eerste je zin grammaticaal niet klopt en ten tweede ik het heb over mijn AF-gedrag dat veranderd wordt.. mijn real life-persoon zal echt niet worden aangetast door een spel :)

Ik wilde er niet eens op reageren maar door al die koeien die de zelfde kant op loeien moet ik je zeggen dat ten eerste je zin grammaticaal niet klopt en ten tweede ik het heb over mijn AF-gedrag dat veranderd wordt.. Mijn real life-persoon zal echt niet worden aangetast door een spel. :)

Grappig dat als je over iemand z'n fouten begint wat betreft grammatica je zelf ook fouten in je tekst heb zitten :)
 
Reactiescore
255
OMG you fail!

Vallen over een hoofdletter, sad QQ

Nee, ook 2 puntjes is overbodig ééntje is meer dan voldoende. Tevens vergat je een punt achter je laatste zin.

Grappig dat je nu jezelf fail noemt, aangezien jij de gene bent die over grammatica begint. Zodra ik er wat over zeg noem je me fail?


Jij moet echt ff leren lezen maatje :)

Jij leren antwoorden, wie of wat backstab ik meneer Calimero?
 

DeletedUser

Guest
Ik viel meer over:

Best zielig voor je, dat jou persoonlijkheid word beinvloed door een dom spelletje. Ik heb zeer velemedelijden met jou.

Zet gelijk de spatie even goed anders... :rolleyes:

'vele' kan gewoon een typfoutje zijn. FAILerd
 

DeletedUser

Guest
Nee, ook 2 puntjes is overbodig ééntje is meer dan voldoende. Tevens vergat je een punt achter je laatste zin.

Grappig dat je nu jezelf fail noemt, aangezien jij de gene bent die over grammatica begint. Zodra ik er wat over zeg noem je me fail?




Jij leren antwoorden, wie of wat backstab ik meneer Calimero?

Over grammatica begon.

Ik bepaal zelf hoeveel puntjes ik neerzet.. meer dan 1 duidt meestal op dat ik het nergens op vindt slaan..

Kom niet met grammaticale zooi want dat win je niet als ik er eens goed voor ga zitten.

En waarom je een backstabber bent? Simpel.

Je leaved Select, gaat dan meteen je ex-stam-leden volgooien met beledigingen en bent niet eens meegegaan naar Ace, een stam die je al afkraakte voordat hij uberhaupt stond.

Zet gelijk de spatie even goed anders... :rolleyes:

'vele' kan gewoon een typfoutje zijn. FAILerd

Hadden we het daar niet over? Spelfouten en grammaticale fouten.. :')
 

DeletedUser

Guest
Over grammatica begon.

Ik bepaal zelf hoeveel puntjes ik neerzet.. meer dan 1 duidt meestal op dat ik het nergens op vindtslaan..

Kom niet met grammaticale zooi want dat win je niet als ik er eens goed voor ga zitten.

En waarom je een backstabber bent? Simpel.

Je leaved Select, gaat dan meteen je ex-stam-leden volgooien met beledigingen en bent niet eens meegegaan naar Ace, een stam die je al afkraakte voordat hij uberhaupt stond.

Fail. Als grammaticageilerd maak je wel erg veel foutjes. :eek:

BTW

third-party-facepalm.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser32994

Guest
Ik wilde er niet eens op reageren maar door al die koeien die de zelfde kant op loeien moet ik je zeggen dat ten eerste je zin grammaticaal niet klopt en ten tweede ik het heb over mijn AF-gedrag dat veranderd wordt.. mijn real life-persoon zal echt niet worden aangetast door een spel :)

Het spijt me, echt werkelijkwaar, jonge die de cito toets foutloos maakte :O, ik bedoel tjah.. als je een grammaticale fout maakt of je spelt verkeerd dan ben je echt wel zooo-niet-cool.

Wel leuk dat je er zo'n smilie achter zet, die twee tekentjes zorgen er al voor dat je een stuk minder overtuigend overkomt. Als van "ik kom niet uit mijn woorden dus zet ik er een smilie neer".

Hoe gaat het trouwens met je stam, alle leden moeten jou aanbidden anders kom je de stam niet in...? Wel grappig dat jij ook maar denkt en gelooft dat je een fatsoenlijke stam leidt. Zo zie je maar weer hoe erg een mens op kan gaan in zijn eigen fantasie.
 
Reactiescore
255
Over grammatica begon.

Ik bepaal zelf hoeveel puntjes ik neerzet.. meer dan 1 duidt meestal op dat ik het nergens op vindt slaan..

Kom niet met grammaticale zooi want dat win je niet als ik er eens goed voor ga zitten.

En waarom je een backstabber bent? Simpel.

Je leaved Select, gaat dan meteen je ex-stam-leden volgooien met beledigingen en bent niet eens meegegaan naar Ace, een stam die je al afkraakte voordat hij uberhaupt stond.



Hadden we het daar niet over? Spelfouten en grammaticale fouten.. :')

Nogal logisch dat ik een stam leave die op vallen staat, ik ben gewoon gebleven tot Zaletio een afscheidspost plaatsten hoor.
En daarna gooi ik me ex- stamleden niet vol met beledigingen hoor, voorzover ik weet zat jij toen al lekker in Stamina :)
 

DeletedUser3435

Guest
Zonde dat alle ex-Select leden zo tegenover mekaar staan, Switch, Krepox, Vitalise, TheHidden...
Ehm? ik sta helemaal niet slecht tegenover Vitalise, Bloodski, Viral etc.
Ik jou smeken?!?! in welke wereld leef jij?

Jezus, wat valt me dit van je tegen..

Ik heb je NOOIT gesmeekt.. ik heb je gewezen op het feit dat je o zo anti-|P| was en graag in de stam wilde zitten die er tegen vocht.. en van de 1 op de andere dag kreeg je de kolder in je kop en vroeg ik of je dit wel heel zeker wist.. toen vroeg je mij om de voordelen van Stamina en die heb ik je gegeven..

Als ik zou zeggen: alsjeblieft ik geef je een miljoen gs dan had ik je gesmeekt..

Je brengt het leuk maar dit is natuurlijk bullshit
Je weet goed genoeg wat ik bedoel. :D Ik heb al genoeg stammen geleid, en ik zou nooit zo iemand proberen te recruiten, ik vind dat Stamina geen toekomst heeft, en dat heb ik je wel duidelijk gemaakt denk ik.
 

DeletedUser

Guest
Het spijt me, echt werkelijkwaar, jonge die de cito toets foutloos maakte :O, ik bedoel tjah.. als je een grammaticale fout maakt of je spelt verkeerd dan ben je echt wel zooo-niet-cool.

Wel leuk dat je er zo'n smilie achter zet, die twee tekentjes zorgen er al voor dat je een stuk minder overtuigend overkomt. Als van "ik kom niet uit mijn woorden dus zet ik er een smilie neer".

Hoe gaat het trouwens met je stam, alle leden moeten jou aanbidden anders kom je de stam niet in...? Wel grappig dat jij ook maar denkt en gelooft dat je een fatsoenlijke stam leidt. Zo zie je maar weer hoe erg een mens op kan gaan in zijn eigen fantasie.

Hij zit jou erop te wijzen dat je zin grammaticaal niet klopt, maar dan moet je dit eens zien :

Ik vindt em niet eens grappig O.O

Ik lach altijd om noobs met miljoenen smeekbedes en spellings-fouten.. ze zegt nu alleen dat wanneer je een interview zou willen geven ze em niet wilt :/
 
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
Hij zit jou erop te wijzen dat je zin grammaticaal niet klopt, maar dan moet je dit eens zien :

+1

Nu is het tijd om dit spellingshoofdstuk weer af te sluiten.

Misschien kan dit topic gesloten worden, want iedereen weet inmiddels dat |P| niet met Select fuseert. Dusja dan krijg je vanzelf een bullshit topic.
 

DeletedUser3435

Guest
Ik wil even iets duidelijk maken aangezien krepox me toch voor lul probeert te zetten.

Je hebt nooit gezegd naar Stamina te komen zeg je? :O

We hadden allang plannen om jou, broken en qualitate. te recruteren+ EQ, jullie vol te pompen..

Jij had al helemaal plannen gemaakt dat we dan eerst ff woeste moesten beuken en dat er een periode tussen zou moeten zitten tot jullie joinden.. en op het moment dat jullie joinden dat Stamina zich klaar moest houden voor een aanval op Emperor.. je had dus al concrete plannen en die doe je nu af om je stam niet af te vallen..

Begrijpelijk, maar wel laag.

Ik heb je nooit gesmeekt nogmaals.. wat een grap :')
Hey clown, als je me blijft uitdagen post ik hier zometeen wat dingen die jij niet graag ziet verschijnen. :D Jij had die plannen, ik bleef je vragen stellen wat er met Stamina ging gebeuren omdat ik er geen vertrouwen in had.
Nee ik wou dat jij en Woeste niet zo kinderachtig tegenover elkaar zouden staan en samen zouden werken. Want samen kunnen jullie wel 'iets' tegen Phalanx. ;) Solo helemaal niks.

Die aanval op Emperor, was toch wel echt hele tijd jou idee hoor! :D Nog eens, moet ik de gesprekken hier posten?
 

DeletedUser

Guest
+1

Nu is het tijd om dit spellingshoofdstuk weer af te sluiten.

Misschien kan dit topic gesloten worden, want iedereen weet inmiddels dat |P| niet met Select fuseert. Dusja dan krijg je vanzelf een bullshit topic.

Goed idee... Ach, we zijn toch weer even afgedwaald tot een hoofdstuk waarin mijn co niet wordt vernoemd :D
 

DeletedUser

Guest
Ehm? ik sta helemaal niet slecht tegenover Vitalise, Bloodski, Viral etc.

Je weet goed genoeg wat ik bedoel. :D Ik heb al genoeg stammen geleid, en ik zou nooit zo iemand proberen te recruiten, ik vind dat Stamina geen toekomst heeft, en dat heb ik je wel duidelijk gemaakt denk ik.

Hoe is w22 eigenlijk gelopen ?

Ik hoorde iets dat je in een woede-bui boos bent weg gegaan en nu zit je nog steeds zielig alleen stamloos :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan