Select Fuseert Met |P|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
255

DeletedUser

Guest
Best zielig voor je, dat jou persoonlijkheid word beinvloed door een dom spelletje. Ik heb zeer vele medelijden met jou.

pwnt-31487.jpg



boxmeer pwnt:ram:
 

DeletedUser

Guest
Die dorpen waren al aangenomen voordat het bekend was welke richting we opgingen. Dat jij dacht dat wij naar stam gingen daar kan ik ook niks aan veranderen, want ik heb helemaal niemand ook maar iets vertelt naar welke stam we gingen. Nogmaals dat we nu in |P| zitten wil niet zeggen dat we over een maand in eens jou account zouden aanvallen. Niet iedereen die verbreekt PBG of hoe je het ook wilt noemen.

Nouja het lijkt me wel dat ze eisen dat stam boven pgb gaat?;)

Maar iig succes verder;)

Owhja ik ben laf omdat ik delete?
Ik heb net uitgelegd Dat de fun ervoor mij af is Door zoiets....;)

En ik geef mijn account niet af vanwege slechte ervaringen in het verleden;)
 
Reactiescore
255
Nouja het lijkt me wel dat ze eisen dat stam boven pgb gaat?;)

Maar iig succes verder;)

Owhja ik ben laf omdat ik delete?
Ik heb net uitgelegd Dat de fun ervoor mij af is Door zoiets....;)

En ik geef mijn account niet af vanwege slechte ervaringen in het verleden;)

Arco <3
 

DeletedUser

Guest
Best zielig voor je, dat jou persoonlijkheid word beinvloed door een dom spelletje. Ik heb zeer vele medelijden met jou.

Ik wilde er niet eens op reageren maar door al die koeien die de zelfde kant op loeien moet ik je zeggen dat ten eerste je zin grammaticaal niet klopt en ten tweede ik het heb over mijn AF-gedrag dat veranderd wordt.. mijn real life-persoon zal echt niet worden aangetast door een spel :)
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde er niet eens op reageren maar door al die koeien die de zelfde kant op loeien moet ik je zeggen dat ten eerste je zin grammaticaal niet klopt en ten tweede ik het heb over mijn AF-gedrag dat veranderd wordt.. mijn real life-persoon zal echt niet worden aangetast door een spel :)

Echt waar... Als je hem niet op de inhoud kan pakken, dan maar op de grammatica. :rolleyes:


third-party-facepalm.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik wilde er niet eens op reageren maar door al die koeien die de zelfde kant op loeien moet ik je zeggen dat ten eerste je zin grammaticaal niet klopt en ten tweede ik het heb over mijn AF-gedrag dat veranderd wordt.. mijn real life-persoon zal echt niet worden aangetast door een spel :)

epicfail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan