Sea VS ImPala

DeletedUser37566

Guest
Laten we het voortaan over de oorlog hebben ;)
Daar kan Ipodtje dus over mee praten, hij weet immers veel van 1 van beide stammen.
Hoeven we het hier niet meer over andere dingen te hebben ;)

Welke oorlog??
Het gaat om 1 speler.

En ik weet veel over beide stammen. :cool:
 

DeletedUser55810

Guest
Heeft Sea. trouwens ooit de oorlog verklaard aan NF.?
Die zijn toch wel wat vervelender voor ze toch?

Najaa, iemand nog iets te melden?
 

DeletedUser

Guest
Heeft Sea. trouwens ooit de oorlog verklaard aan NF.?
Die zijn toch wel wat vervelender voor ze toch?

Najaa, iemand nog iets te melden?

Klopt, daar ligt t probleem van de leiding. Ze laten een volledige speler edelen, maar als zij zelf aangevallen worden schreeuwen ze moord en brand.
 

DeletedUser56017

Guest
Plantje, je denkt alles te weten maar ik zou maar zwijgen :)

:D

Zwaai zwaai, ik zelf ben tegen eindeloze discussies en zeker een jochie van 16 zal me zeker de les niet spellen.
 

DeletedUser

Guest
hehe :eek:


1. ja en waarom is er een oorlog? omdat onze leider incomings heeft van Impala :eek: dat is naar mijn inziens geen reden om een oorlog te beginnen

2.waar baseer je je op? volgens mij ben jij hier de grooste noob; wie verloor hier z'n trein op w22 omdat "z'n co niet kan timen" ? dat zou mij nooit overkomen ..

3. als jij eens naar ons zou groeien zou het een stuk makkelijker zijn; jij zou meer edels moeten hebben :ram:

2. Denk is na man, ik ben de grootste noob omdat mijn CO niet kan timen? whaha al kan hij volgensmij beter timen dan jou, het was een 150ms treintje alleen kwam die in het 900-100ms gebied waardoor hij makkelijk te snipen was, echter onderschatte hij hem en ik kwam toen net terug van vakantie dus kon niks tegenhouden. Jou skills wil ik alleen wel is testen.

3. Naar jou toe groeien om een of andere noob te ownen? nee ik blijf lekker bij de mensen die meer weerstand bieden, is leuker.
 

DeletedUser

Guest
Dat jochie boven me heeft echt een groot ego.



:bijl::bijl::bijl:
 

DeletedUser

Guest
Omdat hij denkt dat hij hem kan ownen? Dat lijkt me eerder een feit als een ego? :p
 

DeletedUser

Guest
Dat jochie boven me heeft echt een groot ego.



:bijl::bijl::bijl:

En toen haalde we wikipedia erbij.

Egoïsme (uit het Latijn: 'ego' betekent 'ik'), ook wel ikzucht of zelfzucht genoemd, is een menselijke eigenschap.

Er zijn twee soorten egoïsme.

Egoïsme in morele zin
Dit is egoïsme waarbij een persoon meer aan zijn eigen bevrediging denkt dan aan de bevrediging van anderen. Dit wordt algemeen als een negatieve eigenschap beschouwd.

Egoïsme in andere zin
Dit is het zorgen voor het eigen welzijn. Dit soort egoïsme heeft over het algemeen geen negatieve connotatie, omdat het een vanzelfsprekende zaak is dat organismen op hun eigen welzijn letten.

Blijkbaar weet meneertje nog niet goed wat een ego is. Dit heeft namelijk niks met een ego te maken, arrogantie zou een beter woord zijn.:D;)
 

DeletedUser

Guest
best wel zielig dat plantj de enige vertegenwoordiger van zijn stam is:eek:
 

DeletedUser

Guest
Het gaat ook weer lekker nergens over! Mooie oorlog mensen, alleen =nz= is bezig uit onze stam, voor de rest niets aan de hand. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Lekkere sollicitatie trouwens van --Relax-- bij ons, als vluchtpoging ofzo? Komt binnenkort misschien wel even een post van deze vage actie... :confused:
 

DeletedUser

Guest
Plantje, je denkt alles te weten maar ik zou maar zwijgen :)

:D

Zwaai zwaai, ik zelf ben tegen eindeloze discussies en zeker een jochie van 16 zal me zeker de les niet spellen.

Les niet lezen. Jij zei spellen;) En ik ben 16 en lees je nu de les :)
 
Bovenaan