Sea VS ImPala

DeletedUser

Guest
oopsie, ik dacht dat die Plantj in Impala zat, mijn excuses. Had alleen het topic ff snel doorgebladert aangezien er toch alleen maar gezeik en geen mooie rapportjes of iets in die richting in stond..
Maar alsnog is het behoorlijk zwak van hem, vooral nu Sea het zwaar heeft. (dat is me dan wel weer opgevallen hihi:D)

Waarom is het zwak?

Er werd hier gegist waarom Plantj de stam had geleavt, en deze slechte, niet waar zijnde, gedachtes moeten omgebogen worden naar de echte reden. En Plantj verteld dat. Als de stamleider het er niet mee eens zou zijn, kan diegene zijn kant van het verhaal ook wel laten horen (wat dus niet gebeurt)
 

DeletedUser

Guest
oopsie, ik dacht dat die Plantj in Impala zat, mijn excuses. Had alleen het topic ff snel doorgebladert aangezien er toch alleen maar gezeik en geen mooie rapportjes of iets in die richting in stond..
Maar alsnog is het behoorlijk zwak van hem, vooral nu Sea het zwaar heeft. (dat is me dan wel weer opgevallen hihi:D)

Gezeik is de basis van een goed rapport. Zie het als een stel bonen ( het gezeik ). Alle bonen komen samen in een bonenschotel ( rapport ) en dan komen de eters ( mensen die de topic doorbladeren ) en die kijken snel en geven een reactie. De koks ( reguliere mensen ) leggen de basis voor het gezeik. En het komt er op neer dat de bonen worden gerangschikt in een grote bonenschotel.
 

DeletedUser

Guest
nah, laten we eerst alle feiten is op tafel leggen van deze oorlog.. Daar gaat het ten slotte toch om?;)

Zijde 1:
Stammen: Sea.
Zijde 2:
Stammen: ImPala

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 57
Kant 2: 36
Verschil: 21

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 3
Verschil: 3

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 455,975
Kant 2: 241,273
Verschil: 214,702

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 19,987
Verschil: 19,987

chart


Sea verliest.
 

DeletedUser

Guest
Waarom is het zwak?

Er werd hier gegist waarom Plantj de stam had geleavt, en deze slechte, niet waar zijnde, gedachtes moeten omgebogen worden naar de echte reden. En Plantj verteld dat. Als de stamleider het er niet mee eens zou zijn, kan diegene zijn kant van het verhaal ook wel laten horen (wat dus niet gebeurt)

ik had het erover dat het zwak was/is, dat als je een stam leaved hem dan meteen zwart maakt op het AF. Dat is gewoon mijn mening heaj, je kan het er mee eens zijn of niet:)
Maar vooral om dan een topic te beginnen dat alleen het doel heeft om je eigen (ex) stam te vernederen vind ik dat redelijk zwak ja. Maar het blijft mijn mening heaj;)
 

DeletedUser

Guest
ik had het erover dat het zwak was/is, dat als je een stam leaved hem dan meteen zwart maakt op het AF. Dat is gewoon mijn mening heaj, je kan het er mee eens zijn of niet:)
Maar vooral om dan een topic te beginnen dat alleen het doel heeft om je eigen (ex) stam te vernederen vind ik dat redelijk zwak ja. Maar het blijft mijn mening heaj;)

Zeg, vind jij bonenschotel lekker?
 

DeletedUser

Guest
Haha wat ga jij nu doen dan na Sea.?
Patat bakken. :)
ik had het erover dat het zwak was/is, dat als je een stam leaved hem dan meteen zwart maakt op het AF. Dat is gewoon mijn mening heaj, je kan het er mee eens zijn of niet:)
Maar vooral om dan een topic te beginnen dat alleen het doel heeft om je eigen (ex) stam te vernederen vind ik dat redelijk zwak ja. Maar het blijft mijn mening heaj;)

Je weet niks, dus wat praat je. Ik maakte mn stam al zwart toen ik er nog in zat, eigenijk vanaf t begin al.
 

DeletedUser

Guest
ik had het erover dat het zwak was/is, dat als je een stam leaved hem dan meteen zwart maakt op het AF. Dat is gewoon mijn mening heaj, je kan het er mee eens zijn of niet:)
Maar vooral om dan een topic te beginnen dat alleen het doel heeft om je eigen (ex) stam te vernederen vind ik dat redelijk zwak ja. Maar het blijft mijn mening heaj;)

Daar moet ik je ook wel gelijk in geven :)
 

DeletedUser

Guest
Helemaal gelijk in, ik zal meteen beginnen met eten.


Ontopic: Heeft er iemand wat leuke rapportjes of iets in die richting?:)
 

DeletedUser

Guest
Jij weet niet hoe erg die stam faalt. Net als vele hierboven. Dus houd je mond dan. ;)

een AF is ervoor bedoelt om je mening te geven en erover te discuseren dus ik zie geen reden om mijn mond te houden, ook is je gedrag behoorlijk kinderlijk en slaat het nergens op. Ook heb je geen enkel argument om je stelling te versterken dus heb jij meer reden om je mond te houden als ik.

Voor de rest, naar wat ik hier lees faal jij (ook) hard, dus dan pas je wel goed bij hun als zij ook zo hard ''falen'' als jij zegt.
 

DeletedUser

Guest
een AF is ervoor bedoelt om je mening te geven en erover te discuseren dus ik zie geen reden om mijn mond te houden, ook is je gedrag behoorlijk kinderlijk en slaat het nergens op. Ook heb je geen enkel argument om je stelling te versterken dus heb jij meer reden om je mond te houden als ik.

Voor de rest, naar wat ik hier lees faal jij (ook) hard, dus dan pas je wel goed bij hun als zij ook zo hard ''falen'' als jij zegt.

Jij hebt het recht van spreken niet :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jij hebt het recht van spreken niet :eek:

en weer zie ik geen enkel argument waarom ik 'geen recht van spreken' zou hebben, maar we dwalen af van het echte doel van dit topic en dat is het weergeven van de oorlog tussen Sea en ImPala.
En aangezien jij niet met argumenten komt is deze discussie ook redelijk nutteloos;)
 

DeletedUser55810

Guest
Laten we het voortaan over de oorlog hebben ;)
Daar kan Ipodtje dus over mee praten, hij weet immers veel van 1 van beide stammen.
Hoeven we het hier niet meer over andere dingen te hebben ;)
 

DeletedUser

Guest
Niemand waardeert mijn bonenschotel :(
naja ik kan altijd nog gaan frituren
 

DeletedUser

Guest
Wat een domme opmerkingen, waarom heeft hij dat recht niet? En jij bijvoorbeeld wel?

en weer zie ik geen enkel argument waarom ik 'geen recht van spreken' zou hebben, maar we dwalen af van het echte doel van dit topic en dat is het weergeven van de oorlog tussen Sea en ImPala.
En aangezien jij niet met argumenten komt is deze discussie ook redelijk nutteloos;)
OMFG, PEOPLE ARE SO WAY TO FUCKING SERIOUS THESE DAYS. :eek:
Laten we het voortaan over de oorlog hebben ;)
Daar kan Ipodtje dus over mee praten, hij weet immers veel van 1 van beide stammen.
Hoeven we het hier niet meer over andere dingen te hebben ;)
Vind ik ook lol :p
Niemand waardeert mijn bonenschotel :(
naja ik kan altijd nog gaan frituren
cheeseburger? :)
 
Bovenaan