Sea VS ImPala

DeletedUser

Guest
Hij wou enkel duidelijk maken, dat het niet om die oorlog is dat we uit de stam zijn ..

1.Wie heeft er hier praatjes, jij bent op dit topic gekomen zonder dat je er iets vanaf wist,:eek:

2.wat wil jij hiermee suggereren?

3.Kom maar op

1. Er is een oorlog tussen Impala en Sea, zo ik weet blijkbaar al het belangrijkste?:D

2. Dat jullie noob zijn, duhh..

3. Ik zou zeggen, groei eerst eens wat, en dan ook nog even in mijn buurt.. anders is het wel erg saai.
 

DeletedUser

Guest
Dacht dat het allemaal te ver weg was?:eek:

En jij was van het account gegooit toch?
hehe :eek:
1. Er is een oorlog tussen Impala en Sea, zo ik weet blijkbaar al het belangrijkste?:D

2. Dat jullie noob zijn, duhh..

3. Ik zou zeggen, groei eerst eens wat, en dan ook nog even in mijn buurt.. anders is het wel erg saai.

1. ja en waarom is er een oorlog? omdat onze leider incomings heeft van Impala :eek: dat is naar mijn inziens geen reden om een oorlog te beginnen

2.waar baseer je je op? volgens mij ben jij hier de grooste noob; wie verloor hier z'n trein op w22 omdat "z'n co niet kan timen" ? dat zou mij nooit overkomen ..

3. als jij eens naar ons zou groeien zou het een stuk makkelijker zijn; jij zou meer edels moeten hebben :ram:
 

DeletedUser55810

Guest
hehe :eek:


1. ja en waarom is er een oorlog? omdat onze leider incomings heeft van Impala :eek: dat is naar mijn inziens geen reden om een oorlog te beginnen

2.waar baseer je je op? volgens mij ben jij hier de grooste noob; wie verloor hier z'n trein op w22 omdat "z'n co niet kan timen" ? dat zou mij nooit overkomen ..

3. als jij eens naar ons zou groeien zou het een stuk makkelijker zijn; jij zou meer edels moeten hebben :ram:

Relax heeft zelf al aangegeven dat deze oorlog vooral voor leuke stats is ;)
ImPala snapt dat blijkbaar beter? En trouwens hij was niet de enige met incomings.

W22 is niet hier..


Jij werd als co van een account gegooid.
Freedom's ligging is WEL intressant ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57854

Guest
Freedom, ga je nog antwoorden bij Rate de speler of geef je de discussie op?
Jij vv'de!

Go Plantj en Pr0sieeb
 

DeletedUser

Guest
Misschien omdat je dan je stam moest ondersteunen, ow wacht.. dat kost je troepen he?;)

Toch jammer dat je voor de rim gekozen hebt, had je graag meer in onze buurt gezien.

En jochie? Raar dat je dat zegt als je mijn leeftijd niet weet.
Je snapt er echt geen ene fuck van he. En je wilt t ook niet snappen. Brainless...
je gaat uit de stam op het moment dat er een oorlog begint, had je dan niet eerder kunnen vertrekken? dit is een zeer lage manier van respect tonen ;) Als je een man was (of vrouw:p) dan bleef je in je stam en zou je ze steunen, jij hebt toch niets te verliezen? je kunt toch heus wel clears en def missen neem ik aan? Nja schijnbaar dacht jij van 'Ow nee, een oorlog.. snel wegwezen hier:eek:'

Wees een echte heer of dame en toon je respect ;) en ga niet op andere lopen zeiken, kijk eerst naar jezelf voor je naar anderen wijst.
Ik heb oorlog, vecht in mn eentje en niemand helpt me ookal vraag ik daar wel om. Mijn leider word aangevallen, en gelijk moet iedereen hem helpen. Daarom hielp ik niet, en heb ik de stam verlaten. ;)
Zwijg, wel irritant dat jullie team veel praatjes hebben maar ondertussen niks waard zijn

Misschien moet je maar Auch joinen voor ze je edelen;)
Gelukkig is Auch bevriend met me, dus wat lul je :eek:
Je praat veel, maar weet niks. Houd dan beter je mond.
15.05.
23:14 Stam Sea. heeft zijn vredesaanbod teruggetrokken.
15.05.
23:14 Sea. heeft de stam vrede aangeboden.
15.05.
22:58 Sea. heeft de stam de oorlog verklaard.

Intressant ;)
Word al gesuggereerd dat er teveel gedronken is gisterenavond binnen Sea.

--Relax-- houdt van stats.
Plantj van troepen.

Ik heb nog nergens last van, en het is nu 3-0 voor ImPala geloof ik.

Succes Sea. (vraag me af of dit zo topicwaardig gaat worden)
Ik hou ook van stats. Daarom is het beter om iemand die volledig word overgenomen te helpen, dan wat ODA en een aantal dorpjes te krijgen. ;)
En inderdaad, ImPala gaat winnen. Sea helpt elkaar niet, kan je net zo goed als een groep individuen zien. :)
Dit is een overroepen topic.

Indien 1 speler wat incomings krijgt kan er nog niet over een stammenoorlog gesproken worden
Dat is weaarom ik de stamleider zo pro vind. :rolleyes:
En jij was van het account gegooit toch?
Waar bemoei jij je mee?
Ik gebruik enkel de woorden van Freedom Fighter ;)

Anyway, Dat Ipodtje uit Sea. is, heeft niets met deze oorlog te maken, eerder alleen met wat er ín Sea. afspeelt.
WOW YOU'RE A GENIUS. Je snapt het. De eerste, in dit topic.
Relax heeft zelf al aangegeven dat deze oorlog vooral voor leuke stats is ;)
ImPala snapt dat blijkbaar beter? En trouwens hij was niet de enige met incomings.

W22 is niet hier..


Jij werd als co van een account gegooid.
Freedom's ligging is WEL intressant ;)
Goed voor de stats, aan beide kanten dorpen verliezen. :eek:
 

DeletedUser55810

Guest
Alles afzeiken wat langskomt is niet op dreef zijn.

Maar de rode draad was vooral, dat Sea. beetje vol met individuen zit.
dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
En ik snap dan ook best dat wanneer het Ipodtje account geen os krijgt wanneer het daarom vraagt en --Relax-- er (volgens plantj) meteen een oorlog van gaat maken dat Ipodtje dan leaved.

Maar dan zeggen we toch allebei hetzelfde?
Aangezien jij ook voor jezelf kiest door te leaven, maar dat deed je omdat je geen steun uit de stam kreeg.
Dus Individuen genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Alles afzeiken wat langskomt is niet op dreef zijn.

Maar de rode draad was vooral, dat Sea. beetje vol met individuen zit.
dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
En ik snap dan ook best dat wanneer het Ipodtje account geen os krijgt wanneer het daarom vraagt en --Relax-- er (volgens plantj) meteen een oorlog van gaat maken dat Ipodtje dan leaved.

Maar dan zeggen we toch allebei hetzelfde?
Aangezien jij ook voor jezelf kiest door te leaven, maar dat deed je omdat je geen steun uit de stam kreeg.
Dus Individuen genoeg.

Leuke nieuwe stam zou dat worden als we al die individuele spelers in een stam proppen:cool:
 

DeletedUser

Guest
Alles afzeiken wat langskomt is niet op dreef zijn.

Maar de rode draad was vooral, dat Sea. beetje vol met individuen zit.
dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
En ik snap dan ook best dat wanneer het Ipodtje account geen os krijgt wanneer het daarom vraagt en --Relax-- er (volgens plantj) meteen een oorlog van gaat maken dat Ipodtje dan leaved.

Maar dan zeggen we toch allebei hetzelfde?
Aangezien jij ook voor jezelf kiest door te leaven, maar dat deed je omdat je geen steun uit de stam kreeg.
Dus Individuen genoeg.
Ik zeek Drokz niet af.
Sorry als ik jou verkeerd opvatte, gimme a hug.
Leuke nieuwe stam zou dat worden als we al die individuele spelers in een stam proppen:cool:
Elite stam noemen ze dat. Ten minste, relax. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zeek Drokz niet af.
Sorry als ik jou verkeerd opvatte, gimme a hug.

Elite stam noemen ze dat. Ten minste, relax. :rolleyes:

FF een vraagje heaj, ik vraag dit maar als lokaal noobje. Want zoveel beteken ik nou niet in deze wereld. Maar dit valt mij op als lokaal noobje.

Jij opent een topic waar je verkondigt dat jou stam (als ik het goed begrijp ImPala? Anders ben ik helemaal verkeerd bezig:eek:) Een oorlog aan het voeren is tegen Sea.
Vervolgens leave je je eigen stam en maak je ze hier zwart, vooral je eigen leider moet eraan geloven.

Sorry hoor, maar ik vind als lokaal noobje dat dat nogal vreemd is. En volgens mij ligt dat niet aan mij;)
Sowieso wat de reden ook is van je vertrek, om dan je oude stamleden zo zwart te maken is van een zeer laag niveau


Mvg,
Een lokaal noobje:)
 

DeletedUser

Guest
Alles afzeiken wat langskomt is niet op dreef zijn.

Maar de rode draad was vooral, dat Sea. beetje vol met individuen zit.
dat geld natuurlijk niet voor iedereen.
En ik snap dan ook best dat wanneer het Ipodtje account geen os krijgt wanneer het daarom vraagt en --Relax-- er (volgens plantj) meteen een oorlog van gaat maken dat Ipodtje dan leaved.

Maar dan zeggen we toch allebei hetzelfde?
Aangezien jij ook voor jezelf kiest door te leaven, maar dat deed je omdat je geen steun uit de stam kreeg.
Dus Individuen genoeg.

Als we jouw beredenering gaan gebruiken, zal men altijd een individu zijn als diegene de stam leavt.
 

DeletedUser55810

Guest
FF een vraagje heaj, ik vraag dit maar als lokaal noobje. Want zoveel beteken ik nou niet in deze wereld. Maar dit valt mij op als lokaal noobje.

Jij opent een topic waar je verkondigt dat jou stam (als ik het goed begrijp ImPala? Anders ben ik helemaal verkeerd bezig:eek:) Een oorlog aan het voeren is tegen Sea.
Vervolgens leave je je eigen stam en maak je ze hier zwart, vooral je eigen leider moet eraan geloven.

Sorry hoor, maar ik vind als lokaal noobje dat dat nogal vreemd is. En volgens mij ligt dat niet aan mij;)
Sowieso wat de reden ook is van je vertrek, om dan je oude stamleden zo zwart te maken is van een zeer laag niveau


Mvg,
Een lokaal noobje:)

Je verhaaltje klopt behalve dat het zich allemaal afspeelt binnen (en nu dus ook buiten) Sea.
 

DeletedUser

Guest
FF een vraagje heaj, ik vraag dit maar als lokaal noobje. Want zoveel beteken ik nou niet in deze wereld. Maar dit valt mij op als lokaal noobje.

Jij opent een topic waar je verkondigt dat jou stam (als ik het goed begrijp ImPala? Anders ben ik helemaal verkeerd bezig:eek:) Een oorlog aan het voeren is tegen Sea.
Vervolgens leave je je eigen stam en maak je ze hier zwart, vooral je eigen leider moet eraan geloven.

Sorry hoor, maar ik vind als lokaal noobje dat dat nogal vreemd is. En volgens mij ligt dat niet aan mij;)
Sowieso wat de reden ook is van je vertrek, om dan je oude stamleden zo zwart te maken is van een zeer laag niveau


Mvg,
Een lokaal noobje:)

Mwa, om het simpel uit te leggen:

Plantj zat in Sea., hij leavt Sea., en legt uit waarom ;) Dat is niet zwartmaken, maar de feiten op tafel leggen ^^ :)
 

DeletedUser

Guest
oopsie, ik dacht dat die Plantj in Impala zat, mijn excuses. Had alleen het topic ff snel doorgebladert aangezien er toch alleen maar gezeik en geen mooie rapportjes of iets in die richting in stond..
Maar alsnog is het behoorlijk zwak van hem, vooral nu Sea het zwaar heeft. (dat is me dan wel weer opgevallen hihi:D)
 

DeletedUser55810

Guest
Als we jouw beredenering gaan gebruiken, zal men altijd een individu zijn als diegene de stam leavt.

Nee, als we dat gebruiken is een stam leaven meestal een keuze die we voor onszelf maken.
Komt zelden voor dat iemand het meent wanneer hij zegt dat hij een stam leaved omdat de stam er ook beter van wordt?
Dat doe je meestal voor JE ZELF.
 

DeletedUser

Guest
Is t eindeijk duidelijk? Laten we t nu over frituurvet hebben. :)
Wat voor merk hebben jullie, en hoe oud is het?
 
Bovenaan