Sea VS ImPala

DeletedUser56017

Guest
gelukkig weet ik al wie je bent :)

Iedereen zijn eigen manier om iemand de grond in te boren, maar wat jij wilt bereiken heb je totaal niet bereikt. Ik zou me zo kunnen verdedigen, maar ik ga me echt niet verlagen aan jou niveau door wat msn gesprekken te kopieren hier, met enkele woorden in.. Totaal uit de context gehaald enzo..

Tja, spring eens! Next?
 

DeletedUser

Guest
Kzou wel eens weten wie je in w21 bent want blijkbaar weet je niet veel van de situatie af?
Gelukkig ben jij ook geen draaikont ofzo :)
Eerst ga je ze pakken, inclusief heel aanvalsplan. Dan is het slechts voor de stats. Dan is het opeens voor het stammoraal. :rolleyes:
Gewoon? Het is maar wat je gewoon vindt:eek:. Bovendien enige terughoudendheid/bescheidenheid is wel gepast wanneer men pas geleden een stam betreedt, vind je niet? Het lijken mij iig niet zulke fijne jongens in de omgang. :)edelman:voer)
God, wat neem jij mij serieus. -,-
 

DeletedUser

Guest
gelukkig weet ik al wie je bent :)

Iedereen zijn eigen manier om iemand de grond in te boren, maar wat jij wilt bereiken heb je totaal niet bereikt. Ik zou me zo kunnen verdedigen, maar ik ga me echt niet verlagen aan jou niveau door wat msn gesprekken te kopieren hier, met enkele woorden in.. Totaal uit de context gehaald enzo..

Tja, spring eens! Next?

Als je weet wie ik ben moet je ook weten dat het geen enkele meerwaarde voor mij heeft om jou de grond in te boren, laat staan wat ik hiermee wil bereiken:confused: eerder in tegendeels mocht ik er al iets mee willen bereiken . Bovendien is het wel heel makkelijk om iemand anders het in de schoenen te schuiven. Enigste die jou de grond in boord, dat ben je zelf. Ik weerleg het alleen met feiten en dan kom je met slappe hap praat aan... niveau bla bla context bla bla zonder dat je ook maar iets onderbouwd.

Vind het gewoon zwak dat meteen de chatlog verwijderd werd, terwijl het al openbaar was. Face it and explain, dat is zoals het hoort. Wil je dat niet, dan moet je niet hier zielig komen doen als andere mensen het voor jullie invullen. Hou dan gewoon je mondje dicht en blijf rustig in de hoek staan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56017

Guest
Als je weet wie ik ben moet je ook weten dat het geen enkele meerwaarde voor mij heeft om jou de grond in te boren, laat staan wat ik hiermee wil bereiken:confused: eerder in tegendeels . Bovendien is het wel heel makkelijk om iemand anders het in de schoenen te schuiven. Enigste die jou de grond in boord, dat ben je zelf. Ik weerleg het alleen met feiten en dan kom je met slappe hap praat aan... niveau bla bla context bla bla zonder dat je ook maar iets onderbouwd.

Vind het gewoon zwak dat meteen de chatlog verwijderd werd, terwijl het al openbaar was. Face it and explain, dat is zoals het hoort. Wil je dat niet, dan moet je niet hier zielig komen doen als andere mensen het voor jullie invullen. Hou dan gewoon je mondje dicht en blijf rustig in de hoek staan.

het geeft me geen meerwaarde om dit te posten dus ik pas :) En wat je praatjes betreft, lang leve jij! hiervoor krijg je echt respect!
 

DeletedUser

Guest
het geeft me geen meerwaarde om dit te posten dus ik pas :) En wat je praatjes betreft, lang leve jij! hiervoor krijg je echt respect!

Goedzo in de hoek jij :), en nee ik heb geen respect nodig uit praatjes, ik doe het liever ingame met daden. Iets waar jij veel van kan leren en dat is weer een feit ;) Ownee wacht... jimmie heeft nog 300k punten die ik eerst nog moet internen, rustig aan jongens niet zo zeuren :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55810

Guest
Tss, ik ben maar een beetje off topic gegaan met mijn frituur kunsten.En de bonenschotel was als een metafoor:cool:

Haha, maar jou bonenschotel was ook zeker van belang in de oorlog.
De hele tactiek die erachter zat word nogsteeds besproken.

Het gaat mij om de Sea. vs. Ex-Sea. strijd
 

DeletedUser

Guest
Haha, maar jou bonenschotel was ook zeker van belang in de oorlog.
De hele tactiek die erachter zat word nogsteeds besproken.

Het gaat mij om de Sea. vs. Ex-Sea. strijd

Thanks :D

maar die sea- ex sea begrijp ik niet. Deze topic is daar nl ook niet voorgemaakt.
 

DeletedUser

Guest
En dat is dus Offtopic :cool:

Het is meer Ipodtje (Prosieeeb en Plantj) Vs. Sea, Impala is ondertussen gewoon rustig aant verder leven.

Hmm lekker dan. Ik zou graag dan een nieuwe topic willen zien over ipodtje v.s Sea.

En impala met rust laten want ik zie er niets van :cool:

Thnx voor de uitleg
 
Bovenaan