Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser42569

Guest
Damned hier wat wat afgezeken door sommige zeg !!

Wat ik onthoud is dat een numero uno stam, DE STAM is met de meeste punten.Ongeacht hun aantal leden.
Dat een numero uno stam niet de stam is met de hoogste algemene ODA rang ,niet de stam die de hoogste Aanval of verdedigings punten heeft.
Niet de stam die zowel de meeste aanvallen afslaat,als de meeste aanval plaatst, als de meeste dorpen inneemt,als ...

Nee de numero Uno stam is die stam die ervoor zorgt dat er altijd wel een lid bijkomt om bovenaan te staan wanneer ze ingehaald worden.

Ja ik ga nog wat leren hoe men dit speelt speelt.

B4ever

niet persoonlijk bedoeld,
maar ik word er een beetje geirriteerd van dat men steeds credo "afzijkt" als nr. 1

en even op jou stukje terug te komen:
Nee, wij nemen geen leden aan om nr. 1 te blijven!

maar goed,
vanaf nu ga ik me niet meer bezig houden met dit soort "discussies"
gewoont tijdsverdrijf voor sommige zo te merken die het steeds maar weer blijven herhalen... (in algemene zin gezegd)
 

DeletedUser

Guest
niet persoonlijk bedoeld,
maar ik word er een beetje geirriteerd van dat men steeds credo "afzijkt" als nr. 1

en even op jou stukje terug te komen:
Nee, wij nemen geen leden aan om nr. 1 te blijven!

maar goed,
vanaf nu ga ik me niet meer bezig houden met dit soort "discussies"
gewoont tijdsverdrijf voor sommige zo te merken die het steeds maar weer blijven herhalen... (in algemene zin gezegd)
De herhaling komt er omdat er niets anders te vertellen valt over Credo...het zou mij eerlijk gezegd ook irriteren maar ik zou er gelijk wat aan doen.

We zeiken niemand af,we sommen gewoon een paar feiten op meer niet :)
 

DeletedUser40180

Guest
Er is nu inderdaad de mogelijkheid voor Credo om het tegendeel te bewijzen.
Maar er wordt inderdaad wel veel herhaald, waarschijnlijk omdat het zo is????????!

Anyway, over een paar weken hebben we een zekerder antwoord! :D
 
Reactiescore
35
en even op jou stukje terug te komen:
Nee, wij nemen geen leden aan om nr. 1 te blijven!
Ik denk dat belgium hier algemeen bezig was over hoe het er in TW dikwijls aan te gaat aangezien die normaal van dit soort "discussies" wegblijft.

Dat gezegd zijnde, het is maar op weinig werelden dat de vechtersbazen effectief op de #1 plek staan aangezien je door gewoon 100 man uit te nodigen die plek wel heel makkelijk kan "veroveren"...
 

DeletedUser

Guest
wat is daar zo speciaal aan?

als je ziet hoeveel dorpjes wij al leeg hebben gemaakt van tomtom, collin, en shadowwar praat je wel anders, dat jij zo blij bent om een gecleard dorpje.

Je vergist je v oorlog Bizkit ;).

Maar wij hebben wel heel Jamalu (meermaals?) leeggehaald.
En Roze Koeks vorige accountje noodgedwongen twee keer.

Is waarschijnlijk één vd eerste keren dat hij :bijl::licht::ram: v Sangu doodt als aanvaller.
 

DeletedUser23580

Guest
Je vergist je v oorlog Bizkit ;).

Maar wij hebben wel heel Jamalu (meermaals?) leeggehaald.
En Roze Koeks vorige accountje noodgedwongen twee keer.

Is waarschijnlijk één vd eerste keren dat hij :bijl::licht::ram: v Sangu doodt als aanvaller.

Hoezo? Apache & Credo zijn toch bg? dan moeten hun elkaar toch helpen?

Oh nee! Befske is te druk met internen :rolleyes:
 
Reactiescore
35

DeletedUser23580

Guest
aangezien hij de meeste dodged, leek m e dat een prima oplossing om de muur even klein te krijgen :)
maarja :p we gaan elkaar niet afdingen op 1 of 2 half gedefde of halve clear dorpen ;):)

Wat probeer je in je eentje te doen? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Jullie om bepaalde tijden ook last van die idioot hoge servertijden??
heb steeds 1000-3000 ofzo, trein op juga was 6 sec en de clear kwam als laatst aan lol door die laggs... ...
of ben ik de enige??
 

DeletedUser

Guest
Jullie om bepaalde tijden ook last van die idioot hoge servertijden??
heb steeds 1000-3000 ofzo, trein op juga was 6 sec en de clear kwam als laatst aan lol door die laggs... ...
of ben ik de enige??

Zal wel aan je timekunsten liggen, vrees ik... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jullie om bepaalde tijden ook last van die idioot hoge servertijden??
heb steeds 1000-3000 ofzo, trein op juga was 6 sec en de clear kwam als laatst aan lol door die laggs... ...
of ben ik de enige??

Ligt niet aan de server, ligt aan jou...
:rolleyes:

al die smoesjes van jou altijd :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan