Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Sangu is opgericht op 18-08-2010.
Dit betekent dat we in 8 maand 1 miljard OD hebben gehaald.:cool:

Weet niet wanneer Apache er was, maar het zal er niet veel van verschillen.

09/10/2009 denk ik, want dat zijn de eerste overnames te vinden op TwStats. Dus ze zijn een dik half jaar oud.
Slordige 180dagen... betekent dat ze bijna 2 dorpen/dag verliezen aan Sangu :)

Nochtans is de OD van Apache wel een héél pak indrukwekkender dan bijvoorbeeld Temp en Credo.
Stammen die al bijna vanaf het begin meedraaien, maar eigelijk niet eens aan de enkels komen van Apache, laat staan Sangu.
2 Credo 671,71 Mio.
3 Apache 501,15 Mio.
4 Templar 460,35 Mio.
Apache staat hier (nog?) niet op 2, maar dit ligt aan de al eerder gemelde leeftijd van de stam + het aantal stamleden
 

DeletedUser

Guest
Idd eddie, wij zijn de stam van de toekomst :D.

Jah kijk kenneth, je weet het niet.... maar er is een complot
We gaan de stam wissen en op 18/08/2010 opnieuw oprichten zonder jou.

Niets persoonlijk hoor, gewoon dat corrupte gedoe hé...
Dus nu zal ik je toch eindelijk eens kunnen backstabben :D
 

DeletedUser10875

Guest
Jah kijk kenneth, je weet het niet.... maar er is een complot
We gaan de stam wissen en op 18/08/2010 opnieuw oprichten zonder jou.

Niets persoonlijk hoor, gewoon dat corrupte gedoe hé...
Dus nu zal ik je toch eindelijk eens kunnen backstabben :D

-.-" Kan je nu nooit een keer je mond houden? Aan jou hebben we ook niets:(
 

DeletedUser

Guest
-.-" Kan je nu nooit een keer je mond houden? Aan jou hebben we ook niets:(

Ik vind het beter dat naamloos het meteen heeft verteld aan Hunter :)p)..
Al dat achterbaks gedoe is (bijna) nergens goed voor. :D
 

DeletedUser18135

Guest
Ik vind het beter dat naamloos het meteen heeft verteld aan Hunter :)p)..
Al dat achterbaks gedoe is (bijna) nergens goed voor. :D

wordt hier echt moe van heren/dames!

alles al verklappen wat er gaat gebeuren!

denk dat ik pukkel aanschrijf of iki in zijn stam mag!
 

DeletedUser

Guest
Boodschap aan al die Apache mannekes die enkel kata aanvallen kunnen sturen:

Enkel noobjes gebruiken katas !!


Ze beseffen waarschijnlijk nog niet dat dit niet zo heel erg is voor het slachtoffer ;).

Jullie zouden toch stilaan beter jullie tijd in wat anders steken hoor, want begin stilaan te denken dat jullie niet meer kunnen :rolleyes:.


De troef van Apache: KATAS :catapult::catapult::catapult::catapult:

De troef van Sangu: :edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:.


Wie zal er nu aan het langste eind trekken :D.
 

DeletedUser

Guest
Boodschap aan al die Apache mannekes die enkel kata aanvallen kunnen sturen:

Enkel noobjes gebruiken katas !!


Ze beseffen waarschijnlijk nog niet dat dit niet zo heel erg is voor het slachtoffer ;).

Jullie zouden toch stilaan beter jullie tijd in wat anders steken hoor, want begin stilaan te denken dat jullie niet meer kunnen :rolleyes:.


De troef van Apache: KATAS :catapult::catapult::catapult::catapult:

De troef van Sangu: :edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:.


Wie zal er nu aan het langste eind trekken :D.

Lol, ik kreeg wel donders veel kata's van jullie anders op Boniels

Tuurlijk is sangu een beter stam. Allemaal ego's bij elkaar. Maar ooit zal de EX uit exsanguinattion zn werk doen hoop ik :):)
 

DeletedUser10875

Guest
Lol, ik kreeg wel donders veel kata's van jullie anders op Boniels

Tuurlijk is sangu een beter stam. Allemaal ego's bij elkaar. Maar ooit zal de EX uit exsanguinattion zn werk doen hoop ik :):)

Ah shit, heb je de naam van de toekomst stam ontdekt:(
 
Reactiescore
35
Lol, ik kreeg wel donders veel kata's van jullie anders op Boniels

Vreemd, aangezien het plan was om al die dorpen op redelijk korte termijn over te nemen :D

Tuurlijk is sangu een beter stam. Allemaal ego's bij elkaar. Maar ooit zal de EX uit exsanguinattion zn werk doen hoop ik :):)

En dit gezegd door dezelfde persoon die eerst leukweg een draad op het ALGEMEEN FORUM maakt over ZIJN "oorlog" om dan zijn account op delete te zetten?
Jij was geen topic waard man, je was gewoon iets dat op de weg lag. Ik geloof dat je op ons intern forum een "hapklare brok" genoemd werd.
Als onze ego's al even groot zijn, wij maken wel iets waar, we voeren wel degelijk aanvallen uit, we slaan wel terug en we blijven er wel voor gaan.

Ik hoop dat Apache beseft dat wanneer we je nieuwe account aanvallen je waarschijnlijk direct opnieuw van account wisselt...
 

DeletedUser33669

Guest
Boodschap aan al die Apache mannekes die enkel kata aanvallen kunnen sturen:

Enkel noobjes gebruiken katas !!


Ze beseffen waarschijnlijk nog niet dat dit niet zo heel erg is voor het slachtoffer ;).

Jullie zouden toch stilaan beter jullie tijd in wat anders steken hoor, want begin stilaan te denken dat jullie niet meer kunnen :rolleyes:.


De troef van Apache: KATAS :catapult::catapult::catapult::catapult:

De troef van Sangu: :edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman::edelman:.


Wie zal er nu aan het langste eind trekken :D.

Beste,

waarom lopen jullie nu al te zeuren over die kata's. Jullie gebruiken ze wel degelijk ook om al die Adelshoeve van collin kapot te maken. Dus stop met zeuren, of zorg dat alle leden van sangu ze niet gebruiken. Anders zijn jullie volgens jouw uitspraak: Enkel noobjes gebruiken katas !!
Noobjes.
 

DeletedUser

Guest
Beste,

waarom lopen jullie nu al te zeuren over die kata's. Jullie gebruiken ze wel degelijk ook om al die Adelshoeve van collin kapot te maken. Dus stop met zeuren, of zorg dat alle leden van sangu ze niet gebruiken. Anders zijn jullie volgens jouw uitspraak: Enkel noobjes gebruiken katas !!
Noobjes.

Bwah je moet dat niet zo nauw nemen hé.

Ik wil maar zeggen dat Apache nieks kan buiten aanvallen met Kata's.

Sangu kan dit ook ja, maar wij houden ons meer bezig met het edelen van noobjes.
Maargoed mensen die meer dan 50 aanvalsdorpen hebben met kata's vind ik behoorlijk noob ja :).
Je zal GEEN enkel vinden in Sangu die dit heeft :cool:.
In apach zit het btw vol ;)
 

DeletedUser

Guest
Bwah je moet dat niet zo nauw nemen hé.

Ik wil maar zeggen dat Apache nieks kan buiten aanvallen met Kata's.

Sangu kan dit ook ja, maar wij houden ons meer bezig met het edelen van noobjes.
Maargoed mensen die meer dan 50 aanvalsdorpen hebben met kata's vind ik behoorlijk noob ja :).
Je zal GEEN enkel vinden in Sangu die dit heeft :cool:.
In apach zit het btw vol ;)

Waarom zou je de dorpjes edelen als je ze ook kan slopen??? :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan