Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
35
image1.jpg


Het heeft een tijdje geduurd, maar er is uiteindelijk een stam verrezen die niet meteen naar de grove middelen ala "Account wissen" of "Stam opheffen" grijpt wanneer ze de Sangu troepen zien aanstormen.

We hebben het hier natuurlijk over Apache, de stam die momenteel #7 #3 staat en een spelersgemiddelde heeft dat dicht bij dat van het eigen Sangu ligt. We waren dan wel al van plan ze aan te vallen, maar de sneaky bastards waren ons voor. De statistieken zijn momenteel dan ook nog (lichtjes) in het voordeel van de indiaantjes:
Side 1: Sangu
Side 2: Apache

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 5
Verschil: 1

image.php

Voor diegenen die daardoor reeds aan Sangu twijfelen, volgende afbeelding om te illustreren hoe het verdere verloop van deze oorlog zal zijn:
image2.jpg


Op dit moment zijn de Sangu troepen richting Jamalu aan het wandelen in de hoop hem een aantal dorpen afhandig te maken. Jamalu bij deze: als je nog niet ingelogd bent sinds de operatie begon, of als je dacht dat we opnieuw enkel een resem random vegen stuurden, het wordt de hoogste tijd om te beginnen taggen!

Jamalu's bezigheden van de laatste weken:
jamalu-dodge-final1.jpg

Zonder verder getalm verklaart Sangu de indianen hierbij vogelvrij!
image3.bmp


Om het met de woorden van onze fusieknuppel te zeggen:
Pief poef paf

Apache we maken u af ;)

Ook andere Sangu-fans hadden reeds hun woordje klaar:
image5.jpg

En dan nog een kaartje opdat iedereen een beeld heeft van de blokjes die het gaan uitvechten:
image4.png


Let the battle begin...
 

DeletedUser33669

Guest
Ik moet zeggen goede fee, mooi gesproken :)

Ik wens beide stammen veel suc6 in de oorlog, mag de beste winnen.
 

DeletedUser

Guest
Eindelijk een leuke oorlogs verklaring :D
Wens jullie beide succes...
(Alleen de een net iets meer dan de ander :p)
 

DeletedUser28687

Guest
Wel grappig dat sangu kiest voor een plaatje van generaal Custer, die helaas dat weten we uit de geschiedenis verslagen is;)
 

DeletedUser

Guest
Wel grappig dat sangu kiest voor een plaatje van generaal Custer, die helaas dat weten we uit de geschiedenis verslagen is;)
En uit diezelfde geschiedenis weten we(spijtig genoeg) ook hoe het uiteindelijk vergaan is met de native americans.
 

DeletedUser28687

Guest
De naam exsanguination heeft zijn naam uit de vleesindustrie, waar dom slachtvee zich naar de slachtbank laten leiden.
Makkelijk een koe vecht niet terug, wij wel Cow boys:)
 

DeletedUser

Guest
mooi openingswoord & succes aan beide partijen ;)
hopelijk word dit een interessante oorlog! :)
 

DeletedUser28687

Guest
En uit diezelfde geschiedenis weten we(spijtig genoeg) ook hoe het uiteindelijk vergaan is met de native americans.

Maar heren zoals ik in mijn vak altijd zeg, behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst :)
 

DeletedUser

Guest
Dan even een antwoord:)
IK lig al 3 volle weken onder vuur:)
Dus die oorlog was al aan de gang:) Heb ik mijn account al gesloten? neen dacht ik. Wat maakt mij dat nu uit dat er duizenden aanvallen binnenkomen....

En als jullie na weken aanvallen met zen allen een "paar" dorpjes gepikt hebben, wel das dan heel flink van jullie:)
Maar niet in mijn ogen:)

Trouwens, in die tussentijd pakte ik tijdens " de oorlog" een paar dorpjes mee van Sangu en speelde lekker verder....

Nu, op 1 speler met een hele stam lekker aanvallen, hoe spannend kan het zijn? :)
Niet?


Trouwens, ik zat de laatste weken minder uren bezig aan verdedigen dan jullie aan het aanvallen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Pfoeh ik voel zo de frustratie in je woorden jamaluuu :D
We zullen jullie zo snel mogelijk proberen te verlossen uit jullie vernederingen hé ;)

Maar inderdaad we moeten kijken hoe het gaat lopen... uit jamalu zijn woorden kunnen we opmaken dat hij de beste is maar dat niet lang meer zal zijn :)
 

DeletedUser

Guest
image1.jpg


Het heeft een tijdje geduurd, maar er is uiteindelijk een stam verrezen die niet meteen naar de grove middelen ala "Account wissen" of "Stam opheffen" grijpt wanneer ze de Sangu troepen zien aanstormen.

We hebben het hier natuurlijk over Apache, de stam die momenteel #7 #3 staat en een spelersgemiddelde heeft dat dicht bij dat van het eigen Sangu ligt. We waren dan wel al van plan ze aan te vallen, maar de sneaky bastards waren ons voor. De statistieken zijn momenteel dan ook nog (lichtjes) in het voordeel van de indiaantjes:
Side 1: Sangu
Side 2: Apache

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4
Kant 2: 5
Verschil: 1

image.php

Voor diegenen die daardoor reeds aan Sangu twijfelen, volgende afbeelding om te illustreren hoe het verdere verloop van deze oorlog zal zijn:
image2.jpg


Op dit moment zijn de Sangu troepen richting Jamalu aan het wandelen in de hoop hem een aantal dorpen afhandig te maken. Jamalu bij deze: als je nog niet ingelogd bent sinds de operatie begon, of als je dacht dat we opnieuw enkel een resem random vegen stuurden, het wordt de hoogste tijd om te beginnen taggen!

Jamalu's bezigheden van de laatste weken:
jamalu-dodge-final1.jpg

Zonder verder getalm verklaart Sangu de indianen hierbij vogelvrij!
image3.bmp


Om het met de woorden van onze fusieknuppel te zeggen:


Ook andere Sangu-fans hadden reeds hun woordje klaar:
image5.jpg

En dan nog een kaartje opdat iedereen een beeld heeft van de blokjes die het gaan uitvechten:
image4.png


Let the battle begin...

Gefeliciteerd, een prachtige beginpost..
Verder nog een vraag, hoe heb je dat kaartje gemaakt, die is geniaal!!
 
Reactiescore
35
Dan even een antwoord:)
IK lig al 3 volle weken onder vuur:)
Dus die oorlog was al aan de gang:) Heb ik mijn account al gesloten? neen dacht ik. Wat maakt mij dat nu uit dat er duizenden aanvallen binnenkomen....

Trouwens, in die tussentijd pakte ik tijdens " de oorlog" een paar dorpjes mee van Sangu en speelde lekker verder....

Nu, op 1 speler met een hele stam lekker aanvallen, hoe spannend kan het zijn? :)
Niet?

En Jamalu komt weer wat mekkeren. Hint: De beste strategie in TribalWars (let op “TribalWars” niet “SpelerWars” zoals djanako ook al aangaf) is de druk op een speler zoveel mogelijk opvoeren door hem met zoveel mogelijk spelers tegelijkertijd aan te vallen. Met hoe meer je iemand edelt, des te sneller zit hij aan de rim. Een speler minder in de vijandelijke stam is 100 keer meer vooruitgang in een oorlog dan 2x zoveel dorpen edelen die verdeeld zijn over al de spelers van die stam.
Uit je reacties kan ik alleen maar opmaken dat jouw carrière in TribalWars niet verder reikt dan als “lonesome cowboy” te spelen. Dit is leuk… In de rim tegen noob stammen met noob spelers. In de core moet je zorgen dat je georganiseerd raakt: Het zoeken van de goede bondgenoten – spelers die niet bang zijn om os in je dorpen te laten sterven, bondgenoten die je vv overnemen als jij aan het werken/studeren/slapen bent, bondgenoten die aanvallen naar jouw tegenstanders willen sturen. Dit is iets dat jij vergeten bent, je dacht dat je het alleen aankon en nu ga je er de prijs voor betalen.

Verder bedankt dat jij je account niet gesloten hebt voordat we de kans hadden om de oorlogsverklaring te posten – we zitten nu met al die spotprenten voor een oorlog tegen Happy waar we niets meer met zijn :) - maar als je denkt dat de oorlog al 3 weken bezig is, vergis je je schromelijk: De oorlog is NU begonnen.

PS: Zou je ook aan je stamgenoten kunnen vragen of ze mij ook 1 voor 1 aanvallen ipv allemaal tegelijk?



En als jullie na weken aanvallen met zen allen een "paar" dorpjes gepikt hebben, wel das dan heel flink van jullie:)
Maar niet in mijn ogen:)

Om mezelf te quoten:
We waren dan wel al van plan ze aan te vallen, maar de sneaky bastards waren ons voor. De statistieken zijn momenteel dan ook nog (lichtjes) in het voordeel van de indiaantjes
 

DeletedUser28687

Guest
noob stammen met noob spelers. In de core moet je zorgen dat je georganiseerd raakt: Het zoeken van de goede bondgenoten – spelers die niet bang zijn om os in je dorpen te laten sterven, bondgenoten die je vv overnemen als jij aan het werken/studeren/slapen bent, bondgenoten die aanvallen naar jouw tegenstanders willen sturen.


en die heeft jamalu voldoende, wij staan als hele stam achter hem.
Met onze off, def en bemanning van zijn account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan