Sangu vs Apache

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Stop dan gewoon met posten op het forum. Want elke keer dat je hier verschijnt, maak je het jezelf nogal moeilijk :)

lol is dat het enige wat je kan qouten :cool::rolleyes:
Ik vraag netjes of jullie ook last hebben van die gekke servertijden en krijg direct allemaal van die dingen over me heen als smoesjes bla bla
Sterker nog: ik noblede het dorp ook nog en het was geen sneue ligging of sneue tijd.

Dus... ... ik vroeg me af of jullie ook zo hard laggde (en daarom miss niet gesniped hadden??)
bij deze: hebben jullie deze afgelopen dagen ook regelmatig last van die idiote laggs??
 

DeletedUser37432

Guest
sangu zijn jullie ziek of zo de oorlog ligt stil

Side 1:
Tribes: Sangu
Players:

Side 2:
Tribes: Apache
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 2
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 17,681
Verschil: 17,681

chart
 

DeletedUser27722

Guest
sangu zijn jullie ziek of zo de oorlog ligt stil

Side 1:
Tribes: Sangu
Players:

Side 2:
Tribes: Apache
Players:

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 2
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 0
Kant 2: 17,681
Verschil: 17,681

chart

Damn inderdaad, ik lig met een snotneus in bed. :(
Who told?? :mad:
 

DeletedUser27722

Guest
ga ik niet zeggen ik ga mijn vriend niet veraden he

Interessant. :rolleyes:

blijf je jezelf en je matties promoten of komt er ook ooit nog een compliment bij jou vandaan?

Tja.. Waarom promoten? Zelfs blinden kunnen zien dat Sangu de enige topstam is, Credo is maar wat gerecruit, stop wat leden samen, stop er genoeg samen en je bent n1?
Phew, die filosofie gebruiken massa-stammen in het begin van elke wereld, W10 is blijkbaar niet geëvolueerd? :eek:

Complimenten moet je verdienen, als er niets te complimenteren valt, dan kan je dat moeilijk verwachten. Lijkt mij logisch. ;)
 

DeletedUser

Guest
Tja.. Waarom promoten? Zelfs blinden kunnen zien dat Sangu de enige topstam is, Credo is maar wat gerecruit, stop wat leden samen, stop er genoeg samen en je bent n1?
Phew, die filosofie gebruiken massa-stammen in het begin van elke wereld, W10 is blijkbaar niet geëvolueerd? :eek:

Tja, dat ze pro zijn heb ik het ook niet over, alleen vraag ik me af hoe je zoveel arrogantie kan kweken als je een online game speelt. Moet je het hier afreageren omdat je in je real altijd de loser bent?
Of heb ik het nu volledig verkeerd.

Complimenten moet je verdienen, als er niets te complimenteren valt, dan kan je dat moeilijk verwachten. Lijkt mij logisch. ;)

Klopt, daarom krijg jij ze ook zoveel =D. Op hoeveel werelden ben je nou al zelf met een account begonnen of bied je jezelf alleen aan voor een breezer als ze al een paar mio hebben?
 

DeletedUser27722

Guest
Tja, dat ze pro zijn heb ik het ook niet over, alleen vraag ik me af hoe je zoveel arrogantie kan kweken als je een online game speelt. Moet je het hier afreageren omdat je in je real altijd de loser bent?
Of heb ik het nu volledig verkeerd.



Klopt, daarom krijg jij ze ook zoveel =D. Op hoeveel werelden ben je nou al zelf met een account begonnen of bied je jezelf alleen aan voor een breezer als ze al een paar mio hebben?

Arrogantie? Kijk, als je een arrogante stam wenst te zien, speel op W8 en kom in contact met VIB dát is arrogant. Dit is pure realiteit en dit kan je moeilijk als arrogantie beschouwen hoor..
Ik moet niets af reageren, je hebt het idd verkeerd, en RL ben ik geen loser, hoeft dat om hier te posten dan?

Zelf.. hmm 3? 4 werelden gespeeld, 3 begonnen, uitzondering is W10. ;)

Ps: ooit al eens aan de top gestaan? Op eender welke wereld? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
blijf je jezelf en je matties promoten of komt er ook ooit nog een compliment bij jou vandaan?

Ik zeg het ook als het goed is. (onder afbeelding 1)

Of in de W10-Awards (data 16/01/2010)
Slechtste leider: De leider van Apache, een stam met enkele hele goede spelers, maar het doet de vergelijking op van het Nederlands elftal.

Ik vertel niets meer of minder dan de statistieken en gebeurtenissen ons vertellen.
Als daar een compliment bijhoort, gebeurd dit.
Helaas zijn die momenten zelden.
Maar is dat mijn fout?
Elk positief signaal uit Apache wordt in zijn nasleep alleen maar negatief.

En van P&P hebben ze ook nog nooit gehoord.
 

DeletedUser

Guest
Ik zeg het ook als het goed is. (onder afbeelding 1)

Of in de W10-Awards (data 16/01/2010)


Ik vertel niets meer of minder dan de statistieken en gebeurtenissen ons vertellen.
Als daar een compliment bijhoort, gebeurd dit.
Helaas zijn die momenten zelden.
Maar is dat mijn fout?
Elk positief signaal uit Apache wordt in zijn nasleep alleen maar negatief.

En van P&P hebben ze ook nog nooit gehoord.

Ok, ik heb niks gezegt :p, maar het moet in jou ogen wel heel dramatisch zijn als dit je laatste compliment was of nie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan