DeletedUser
Guest
smoesjes?? kez, ga eens een ander standaard woordje gebruiken
Stop dan gewoon met posten op het forum. Want elke keer dat je hier verschijnt, maak je het jezelf nogal moeilijk
smoesjes?? kez, ga eens een ander standaard woordje gebruiken
Stop dan gewoon met posten op het forum. Want elke keer dat je hier verschijnt, maak je het jezelf nogal moeilijk
Voorlopig enkel last van idiote roze koeken die kunnen praten
sangu zijn jullie ziek of zo de oorlog ligt stil
sangu zijn jullie ziek of zo de oorlog ligt stil
Side 1:
Tribes: Sangu
Players:
Side 2:
Tribes: Apache
Players:
Timeframe: Laatste week
Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 0
Kant 2: 2
Verschil: 2
Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 0
Kant 2: 17,681
Verschil: 17,681
De spreekwoordelijke stilte voor de storm
ja dat wel maar apache niet onderschatten he
ga ik niet zeggen ik ga mijn vriend niet veraden he
We hebben een nieuwe nr1 onwaardig
ga ik niet zeggen ik ga mijn vriend niet veraden he
blijf je jezelf en je matties promoten of komt er ook ooit nog een compliment bij jou vandaan?
Tja.. Waarom promoten? Zelfs blinden kunnen zien dat Sangu de enige topstam is, Credo is maar wat gerecruit, stop wat leden samen, stop er genoeg samen en je bent n1?
Phew, die filosofie gebruiken massa-stammen in het begin van elke wereld, W10 is blijkbaar niet geëvolueerd?
Complimenten moet je verdienen, als er niets te complimenteren valt, dan kan je dat moeilijk verwachten. Lijkt mij logisch.
Tja, dat ze pro zijn heb ik het ook niet over, alleen vraag ik me af hoe je zoveel arrogantie kan kweken als je een online game speelt. Moet je het hier afreageren omdat je in je real altijd de loser bent?
Of heb ik het nu volledig verkeerd.
Klopt, daarom krijg jij ze ook zoveel =D. Op hoeveel werelden ben je nou al zelf met een account begonnen of bied je jezelf alleen aan voor een breezer als ze al een paar mio hebben?
blijf je jezelf en je matties promoten of komt er ook ooit nog een compliment bij jou vandaan?
Slechtste leider: De leider van Apache, een stam met enkele hele goede spelers, maar het doet de vergelijking op van het Nederlands elftal.
Ik zeg het ook als het goed is. (onder afbeelding 1)
Of in de W10-Awards (data 16/01/2010)
Ik vertel niets meer of minder dan de statistieken en gebeurtenissen ons vertellen.
Als daar een compliment bijhoort, gebeurd dit.
Helaas zijn die momenten zelden.
Maar is dat mijn fout?
Elk positief signaal uit Apache wordt in zijn nasleep alleen maar negatief.
En van P&P hebben ze ook nog nooit gehoord.