[Speeltopic] RISK - Het spel & discussietopic.

Reactiescore
1.538
Dacure had het landje voor het begin van deze dag.
Quechua heeft dat landje niet aangevallen en toen jij het aanviel waren al je gebieden al weg.

Klopt, Q heeft inderdaad het landje niet aangevallen, vergissing. Maar wat ik dus dacht was dat de tijd er niet meer toe deed? Maar de nummers? Daarom zijn ook die nummers ingevoerd right? Anders hebben die totaal geen toegevoegde waarde. Of zit ik nou fout?

Als ik gelijk heb ben je echt gruwelijk veel blunders begaan en als ik niet gelijk heb dan heb je het goed gedaan :D.
 

DeletedUser68027

Guest
Dacure had het dorpje, Quechua heeft die niet gepakt en toen jij dat dorpje wou veroveren Speeder, waren al je gebiedjes al weg.
Volgorde van insturen: Dacure, Quechua, Speeder.
Als jij voor Dacure had ingestuurd Speeder, had je nog naar Australie kunnen gaan.

En Energy was als 3e geëindigd.
 

DeletedUser13565

Guest
Volgorde van insturen doen we al twee weken niet meer :D

Vandaar al die fouten omg :D
 

DeletedUser68027

Guest
Oh god o god,.
Ik heb alles door elkaar gehaald ben ik bang.. Pff, jeetje mina ._.
 

DeletedUser35251

Guest
Dacure had het dorpje, Quechua heeft die niet gepakt en toen jij dat dorpje wou veroveren Speeder, waren al je gebiedjes al weg.
Volgorde van insturen: Dacure, Quechua, Speeder.
Als jij voor Dacure had ingestuurd Speeder, had je nog naar Australie kunnen gaan.

En Energy was als 3e geëindigd.

Jeej :cool:
 

DeletedUser68027

Guest
Het spijt mij enorm mensen.

Door wat stressen en dingen omtrent relatie ben ik vergeten de regels juist toe te passen. Erg beschamend als leider van dit spel.
Als ik zo logisch nadenk kom ik tot de conclusie dat niet Energy maar Speeder 3e is geworden.
Echter heb ik nu geen kaart meer om de kaart juist te bewerken.

Ik kan wel door de grond zakken..
 

DeletedUser53396

Guest
Tuurlijk heb je de kaart nog, kun je toch van het forum kopieren?

Ik denk dat Q en ik als enige de nieuwe regels kennen :p
 

DeletedUser35251

Guest
Het spijt mij enorm mensen.

Door wat stressen en dingen omtrent relatie ben ik vergeten de regels juist toe te passen. Erg beschamend als leider van dit spel.
Als ik zo logisch nadenk kom ik tot de conclusie dat niet Energy maar Speeder 3e is geworden.
Echter heb ik nu geen kaart meer om de kaart juist te bewerken.

Ik kan wel door de grond zakken..

Dat weet je niet want je doet het blijkbaar al 2 weken op de verkeerde manier :p
 

DeletedUser68027

Guest
Ik moet er nu echt vandoor mensen, ik ga dit morgen eens heel goed bekijken.
Aub geduld :$

Volgens mij moet dit 'm zijn:

agwu76flfjn.gif



http://www.mupload.nl/img/agwu76flfjn.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser13565

Guest
Toppie, geen probleem hopelijk volgende keer niet zoveel problemen en de regels duidelijk in de beginpost. Open het inschrijftopic maar vast.

Dat weet je niet want je doet het blijkbaar al 2 weken op de verkeerde manier
tongue2.gif

Mwah volgens mij zou je dan zelf wel geklaagd hebben als je ziet dat je landjes niet hebt.
 

DeletedUser68027

Guest
Dankje dat je het zo goed opvat Quechua. Dat doet mij goed.
We zullen denk ik woensdag het inschrijftopic starten, dan zal ik morgen als ik tijd heb (vandaag; dinsdag dus) de spelregels eens updaten.
 

DeletedUser72975

Guest
Is iedereen tevreden met de map zo? Dan maak ik er een gifje/filmpje van :)
Bedankt voor het meedoen allemaal, volgens mij kunnen we terug kijken op een geslaagd spel!
 

DeletedUser68027

Guest
En na het spel is het altijd belangrijk dat je gaat terugblikken.

Dus wat vonden jullie, als spelers van (BETA-versie) RISK goed en wat kon beter?
Als het ware een feed-back. Wees eerlijk, soms snoei-hard, daar hebben wij het meeste aan.

Mvg,
Mathijs.
 

DeletedUser35251

Guest
Toppie, geen probleem hopelijk volgende keer niet zoveel problemen en de regels duidelijk in de beginpost. Open het inschrijftopic maar vast.



Mwah volgens mij zou je dan zelf wel geklaagd hebben als je ziet dat je landjes niet hebt.

Ik heb al vaak zat geklaagd :p

Is iedereen tevreden met de map zo? Dan maak ik er een gifje/filmpje van :)
Bedankt voor het meedoen allemaal, volgens mij kunnen we terug kijken op een geslaagd spel!

Ben weleens benieuwd naar een gifje van heel het proces!

En na het spel is het altijd belangrijk dat je gaat terugblikken.

Dus wat vonden jullie, als spelers van (BETA-versie) RISK goed en wat kon beter?
Als het ware een feed-back. Wees eerlijk, soms snoei-hard, daar hebben wij het meeste aan.

Mvg,
Mathijs.

Het liep niet altijd even soepel, maar daar was het dan ook een BETA- versie voor. Maar de regels hadden voor iedereen duidelijker geweest als jullie de beginpost hadden aangepast. Nu stonden bepaalde regels daar niet in en moest je of steeds pagina's terug lezen of je moest het aan iemand anders vragen die het ook niet altijd evengoed wist.

Maar al bij al was het een leuk spel en namen jullie alle feedback goed mee om het spel te verbeteren, dus mijn complimenten naar jullie :)
 

DeletedUser68027

Guest
Dankje Energy!

Ik denk dat het daarom ook beter is om misschien een 3e spelleider erbij te betrekken.

De spelregels moesten ook goed duidelijk gemaakt worden in de beginpost (wat ik vandaag wou doen).
 
Bovenaan