[Speeltopic] RISK - Het spel & discussietopic.

Reactiescore
1.538
Nee, Energy heeft niks ingezonden maar wordt lachend 4e. Degene die nog harder kan lachen is Benders natuurlijk. :D
 

DeletedUser53396

Guest
In Alaska dat meest linker landje :p

Na volgende ronde zullen we zien wie het verdient 3de te worden
 

DeletedUser68027

Guest
;).
Nog een paar dagen en dan zit het spelletje er alweer op denk ik.
 

DeletedUser73558

Guest
Overigens, ik denk dat de nummer 3 degene is die niet vergeet in te sturen xD
 

DeletedUser68027

Guest
Goed om te horen, eerst maken Worsteman en ik deze ff af :)
We bekijken het daarna pas.
 

DeletedUser68027

Guest
yw4shhaivk8.gif


http://www.mupload.nl/img/yw4shhaivk8.gif

Eindstand:

Quechua: 1126
Dacure: 424
 

DeletedUser53396

Guest
GG Q

Wie was er het laatst uitgeschakeld volgens de nummers?
 
Reactiescore
1.538
Hoe? Vind het vreemd dat Dacure zijn landje in Z-A, die een waterlijn heeft met Australië, heeft weten te behouden aangezien ik weet dat 2 spelers daarop zijn gegaan. Als daar een verklaring voor is dan snap ik echt nog steeds het spel niet ;). En 3 en 4? :)

Gefeliciteerd Chris en Dacure!
 

DeletedUser13565

Guest
Mooi spel bedankt voor het leiden!

Ben benieuwd naar het gifje van het hele spel.

heb het wel meesterlijk uitgespeeld qua strategie en diplomatie al zeg ik het zelf :D
 

DeletedUser68027

Guest
Hoe? Vind het vreemd dat Dacure zijn landje in Z-A, die een waterlijn heeft met Australië, heeft weten te behouden aangezien ik weet dat 2 spelers daarop zijn gegaan. Als daar een verklaring voor is dan snap ik echt nog steeds het spel niet ;). En 3 en 4? :)

Gefeliciteerd Chris en Dacure!

Dacure had het landje voor het begin van deze dag.
Quechua heeft dat landje niet aangevallen en toen jij het aanviel waren al je gebieden al weg.
 

DeletedUser53396

Guest
Hoe? Vind het vreemd dat Dacure zijn landje in Z-A, die een waterlijn heeft met Australië, heeft weten te behouden aangezien ik weet dat 2 spelers daarop zijn gegaan. Als daar een verklaring voor is dan snap ik echt nog steeds het spel niet ;). En 3 en 4? :)

Gefeliciteerd Chris en Dacure!

Ik verwachtte al zoiets maar heb er niks tegen gedaan, misschien hebben jullie elkaars aanvallen gecanceld?
 
Bovenaan