Rimoorlogjes

DeletedUser53396

Guest
Oke, sorry voor mijn vorige reacties. Beetje gefrustreerd door school 1ste tot 7de uur op school waarvan maar 2 lesuren :mad: We mochten niet naar huis van onze teamleider omdat ze een activiteit hadden gepland maar die is niet doorgegaan.

Maar laten we over rimoorlogen praten.
Allereerst wat wordt er verstaan onder een rimoorlog wat wordt er bedoelt met rim in dit geval.
Anders is dis vs BWR misschien iets.
 

DeletedUser

Guest
Bij RAF vs Phx is er wel wat actie :p

Zijde 1:
Stammen: RAF
Zijde 2:
Stammen: Phx

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 201
Kant 2: 318
Verschil: 117

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 12
Kant 2: 12
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 881,802
Kant 2: 1,533,541
Verschil: 651,739

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 87,160
Kant 2: 69,452
Verschil: 17,708

chart
 

DeletedUser24056

Guest
Oke, sorry voor mijn vorige reacties. Beetje gefrustreerd door school 1ste tot 7de uur op school waarvan maar 2 lesuren :mad: We mochten niet naar huis van onze teamleider omdat ze een activiteit hadden gepland maar die is niet doorgegaan.

Maar laten we over rimoorlogen praten.
Allereerst wat wordt er verstaan onder een rimoorlog wat wordt er bedoelt met rim in dit geval.
Anders is dis vs BWR misschien iets.

Het is je al vergeven hoor^^

Maar om op je on-topic post te reageren.
Deze oorlog is echt compleet rim, continent 13. Het continent is nog maar voor de helft gevuld, maar het lijkt er niet op dat het komende jaar dit continent nog volloopt. Er melden zich nog maar enkelen aan op deze wereld.

AOB. heeft een kleine 2,5 miljoen punten en doet in mijn ogen prima mee als stam met ongeveer de jongste leden van de wereld. Ho, Ik betrap mezelf erop dat ik m'n eigen stam aan het promoten ben en dat wordt hier (onder andere door mezelf) niet geapprecieerd.
Maargoed, Trust is aanzienlijk kleiner, met 600.000 punten. Kwaliteit van Trust is het bijzonder dichte cluster. (Kaartje)

Hierop is te zien dat AOB toch wel een maatje groter is dan Trust, maar Trust heeft zich tot nu toe redelijk laten gelden. Wat dus resulteert in de stand 13-7. De oorlog is 33 dagen bezig, en dan is die stand toch ineens een stuk minder mooi, omdat er eigenlijk bar weinig is gebeurd.
Maargoed, we lopen nog steeds voor op R2G vs Maori. De eerste slag was voor AOB, daarna een offensief van Trust. Kijken wat de toekomst brengt. De enigszins prille beginfase krijgt toch wat kleur door dit soort oorlogen en oorlogen die kleur geven aan het spel zijn oorlogen die noemenswaardig zijn!
 

DeletedUser

Guest
Saai, als wij in Dis. voor dit soort oorlogjes een topic hadden gemaakt in onze vroege dagen hadden we destijds wel 5 topics geopend...
 

DeletedUser24056

Guest
Saai, als wij in Dis. voor dit soort oorlogjes een topic hadden gemaakt in onze vroege dagen hadden we destijds wel 5 topics geopend...

Dan lees je het niet hè!
Da's nog altijd je eigen keus. Net zoals de keus die jij had om toen 5 topics te openen. Jij koos ervoor om het niet te doen, wij (ik niet eigenlijk maar ben wel voorstander van dit topic) hebben ervoor gekozen om dit topic wel te openen.

Daarnaast, zoals ik al had gezegd, we lopen nog steeds voor op R2G vs. Maori waardoor je geneigd zou kunnen zijn om te zeggen dat wij meer recht hebben op een topic dan zij. Zij hebben wel een topic waarover niet geklaagd wordt en wij wel....

En dan nog iets, het topic is niet alleen voor deze oorlog. Rimoorlogjes heet het topic en in de openingspost is expliciet vermeld dat mensen ook over andere oorlogen mochten praten.
 

DeletedUser

Guest
Maak je niet zo druk ;)
Maar zoals ik al zei is Phx vs RAF ook wel iets.
Niet dat het van hoge kwaliteit is maar dat is het meestal niet aan de RIM.
 

DeletedUser

Guest
Oh neh ik ga het ook zeker niet meer lezen. Wou er alleen even op reageren nadat ik dit stuk al wel gelezen had.
Atjow, ik zeg het AF weer vaarwel de komende weken.
 

DeletedUser52588

Guest
Geen slecht resultaat van Trust als je naar de grootte van de stammen kijkt.
 

DeletedUser

Guest
Leuk topic. In dat geval:
Zijde 1:
Stammen: I.C.F.
Zijde 2:
Stammen: Troy

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 64
Kant 2: 69
Verschil: 5

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13
Kant 2: 17
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 468,092
Kant 2: 392,705
Verschil: 75,387

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 120,354
Kant 2: 144,121
Verschil: 23,767

chart
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zal me ook eens in de discussie mengen als Trust-lid.
Ten eerste; Als mensen zich genoodzaakt voelen dit topic af te schrijven omdat de rim hun noppes uit maakt, doe dat svp ergens anders.
Of post zelf een oorlogje, maar daar ontbreekt het hem nogal aan bovenin. Eigen schuld.

Ten tweede; Het AOB. - Trust. oorlogje wordt meer beleefd dan bevochten eigenlijk. Er werd vanuit beide kanten naartoe geleefd of van afgezien, maar zoals de stats ook aantonen wordt er meer gefaked dan goed zou zijn.

Verder, rukurt, wat was precies nou de reden van uw argwaan naar fbto? Daar was namelijk meer omheen, niet?

Bwr vs. Dis. vind ik ook zeker interessant, laten we zeggen, de slag om het Noord(west)en.

Ik moet trouwens zeggen dat rimoorlogen veel feller, grimmiger en intensiever zijn dan de dorpjestik van de hogeren vd wereld.
Doorgaans omdat in de Rim men vecht met alles wat ze hebben en verliezen de 126 ptn betekent, dus ik volg ze graag.
 

DeletedUser

Guest
Dorpjes tic is dan ook weer een beetje luchthartig hoor, daar gaan ook de dood van soms honderden clears aan vooraf ;). Maar ben het met je eens dat RIMoorlogen erg boeiend kunnen zijn :).
 

DeletedUser

Guest
Dorpjes tic is dan ook weer een beetje luchthartig hoor, daar gaan ook de dood van soms honderden clears aan vooraf ;). Maar ben het met je eens dat RIMoorlogen erg boeiend kunnen zijn :).

Zolang ze goed beschreven worden en duidelijk in beeld gebracht worden (bijvoorbeeld aan de hand van stats, kaartmateriaal,...)

En er natuurlijk enige actie te beleven valt!
 

DeletedUser

Guest
Dorpjestik is inderdaad wat luchthartig. Wat ik wilde zeggen; in de top gebeurt niet bar veel meer;)
 

DeletedUser

Guest
Dorpjestik is inderdaad wat luchthartig. Wat ik wilde zeggen; in de top gebeurt niet bar veel meer;)

Verdediger van de dag
vandaag heb jij als verdediger de meeste eenheden in deze wereld verslagen (187.189 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!

Ben 0 dorpjes kwijt :p Wil niet zeggen dat er niets gebeurt :p. 't is pas 9:56 en nu al bijna 200k :p
 

DeletedUser

Guest
Tja, gezien ik van mn stamcluster aan het eind lig, heb ik mijn eigen persoonlijke oorlogen wel.

Een gouden tip.. onderschat je buurt niet, zie hier de rapportjes eens waar ik NET genoeg kon sturen om te blocken.
(Ik kwam net thuis van mn werk toen ik de aanvallen zag lopen :eek:)

http://nl20.tribalwars.nl/public_report/bd7a404ac29af58b9a3e4d6800972ef2
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/e06a116a250153b97dc42a04f169e4a0
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/3cf504b468452054882ed66a8eee006d
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/2a10f30d76130f812fdd568dac8986ab
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/71bb627d5e0768623e609689e5fa3ac6
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/c394355a2f8569e15e6b1c6f1586d435 --- x4 ;)

De dag erop, voor het werk nog even gauw even wat terugsturen.

http://nl20.tribalwars.nl/public_report/a023d03a0513f7e4e7696152d6bc0640
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/ee2aa1e4f1d16d93ad13484c96f31a08
----
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/dd9323ca1c1ac9f414a251acfe1929af

en wat nog vooraf ging:
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/3f354efc63d10e0fac482073ce4f6e50
----
http://nl20.tribalwars.nl/public_report/296ae8463d4ed9bfc99c48784bda3569


Zijde 1:
Spelers: Mr.Mojito
Zijde 2:
Stammen: ~GPS~

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 6
Kant 2: 15
Verschil: 9

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2
Kant 2: 0
Verschil: 2

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 34,777
Kant 2: 52,421
Verschil: 17,644

chart


Maar in mijn positie op de kaart, spreekt mijn ODD boekdelen ;)......
Het is nu weer een paar dagen rustig gebleven, thank god..
 

DeletedUser24056

Guest
Ik zal me ook eens in de discussie mengen als Trust-lid.
Ten eerste; Als mensen zich genoodzaakt voelen dit topic af te schrijven omdat de rim hun noppes uit maakt, doe dat svp ergens anders.
Of post zelf een oorlogje, maar daar ontbreekt het hem nogal aan bovenin. Eigen schuld.

Ten tweede; Het AOB. - Trust. oorlogje wordt meer beleefd dan bevochten eigenlijk. Er werd vanuit beide kanten naartoe geleefd of van afgezien, maar zoals de stats ook aantonen wordt er meer gefaked dan goed zou zijn.

Verder, rukurt, wat was precies nou de reden van uw argwaan naar fbto? Daar was namelijk meer omheen, niet?

Bwr vs. Dis. vind ik ook zeker interessant, laten we zeggen, de slag om het Noord(west)en.

Ik moet trouwens zeggen dat rimoorlogen veel feller, grimmiger en intensiever zijn dan de dorpjestik van de hogeren vd wereld.
Doorgaans omdat in de Rim men vecht met alles wat ze hebben en verliezen de 126 ptn betekent, dus ik volg ze graag.

Mijn argwaan tov fbto? Ik heb destijds contact met jou gehad, maar achteraf bleek mijn argwaan compleet onterecht. Ik had het gevoel dat hij achter mijn rug om plannen had om mij aan te vallen, wat dus niet waar bleek te zijn.

Wat is Bruza trouwens een gelukszak, hij weet wel waar ik het over heb als hij hoort dat ik dat zeg.....
 

DeletedUser

Guest
Haha, neehoor. Dat is niet Bruza's geluk..;D

Ik weet heel goed waar je het over hebt:)
Verklaart ook waarom dat bb'ke paar dagen terug ineens vol stond met os, dat sterker was dan een standaard farmkillertje;)

Maar ik had door uw argwaan een soort bevestiging van de mijne, wat niet had mogen gebeuren als leider, of course.
Dus dat is zeker een fout van mijn kant.
 

DeletedUser24056

Guest
Haha, neehoor. Dat is niet Bruza's geluk..;D

Ik weet heel goed waar je het over hebt:)
Verklaart ook waarom dat bb'ke paar dagen terug ineens vol stond met os, dat sterker was dan een standaard farmkillertje;)
Ik had er toen al een treintje op gestuurd maar toen bleef de toestemming steken op 2:S

Was het niet Bruza's geluk? Wat dan?
 

DeletedUser

Guest
Onze planning=)
Nee, het is niet enkel geluk, maar zeker een flinke dosis;)

Trust heb weer een dorpje meer, stand is
Trust 9 vs. 13 AOB.
 

DeletedUser

Guest
Leuk topic. In dat geval:
Zijde 1:
Stammen: I.C.F.
Zijde 2:
Stammen: Troy

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 64
Kant 2: 69
Verschil: 5

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 13
Kant 2: 17
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 468,092
Kant 2: 392,705
Verschil: 75,387

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 120,354
Kant 2: 144,121
Verschil: 23,767

chart

GO Troy!:D
Ik had niet verwacht dat zei zoveel dorpen van jullie konden snoepen... Of komt dat enkel van Ahoewa en Rene?

En wat is er trouwens met de BG gebeurt?:p
 
Bovenaan