Rimoorlogjes

DeletedUser53396

Guest
(Trust tribe changes)
Speler Actie Datum/Tijd Punten
mrc314 Verlaten 15th July 2011 - 13:13 5,699
ZoBenIk Toegetreden 07th July 2011 - 23:13 94,922
Heintje45 Verlaten 07th July 2011 - 17:12 78,489
black strijder Verlaten 07th July 2011 - 17:12 19,636
The real one 2 Verlaten 29th June 2011 - 18:14 46,285
micha14 Verlaten 29th June 2011 - 16:14 23,098


Waarom zou het dom zijn als het waar is?

Ontslaan jullie om de 8 dagen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Omdat 'ze verloren dorpen' niet de reden is van hun vertrek.

Dan ben ik net als Rukurt heel benieuwd wat de reden dan was.

Micha´s account stond op delete dat weten we maar de rest verloren allemaal dorpen of waren al volledig geveegd.
 

DeletedUser53237

Guest
Mja, misschien heeft Martino wel gelijk. Als dorpen verliezen echt de reden was, zat hij nu zélf al zonder stam. :)
 

DeletedUser

Guest
Mja, misschien heeft Martino wel gelijk. Als dorpen verliezen echt de reden was, zat hij nu zélf al zonder stam. :)



Ik heb geen zin om met iemand die zonder reden je blokkeert in discussie te gaan.





(wat nu lekker wel gaat gebeuren, moehahaha ;) )
 

DeletedUser

Guest
Ik heb geen zin om met iemand die zonder reden je blokkeert in discussie te gaan.





(wat nu lekker wel gaat gebeuren, moehahaha ;) )

Je ontwijkt onze vraag, en je mag wel niet met max in disscusie willen gaan je negeert ons nu ook.

En jullie zijn ondertussen opgehouden met leden kicken omdat jullie anders redelijk weinig overhouden.. :p
 

DeletedUser

Guest
En jullie zijn ondertussen opgehouden met leden kicken omdat jullie anders redelijk weinig overhouden.. :p

Weer fout. Maar omdat jullie het zo lief vragen zal ik maar de redenen voor het vertrek van black, Heintje, Micha, Marco(mrc) en TRO2 geven.

Inactiefheid. vooral heintje zag het gewoon niet meer zitten toen ie ineens een enorme massa over zich heen kreeg. En het is heel makkelijk om dan een houding van 'wat kan het mij toch schelen' op te nemen. Dus word je inactief.

Alleen TRO2 is een uitzondering, die had gewoon geen troepen als je de stats zo ziet.
 

DeletedUser

Guest
Weer fout. Maar omdat jullie het zo lief vragen zal ik maar de redenen voor het vertrek van black, Heintje, Micha, Marco(mrc) en TRO2 geven.

Inactiefheid. vooral heintje zag het gewoon niet meer zitten toen ie ineens een enorme massa over zich heen kreeg. En het is heel makkelijk om dan een houding van 'wat kan het mij toch schelen' op te nemen. Dus word je inactief.

Alleen TRO2 is een uitzondering, die had gewoon geen troepen als je de stats zo ziet.

Dus in het geval van Heintje was het inderdaad omdat wij hem aanvielen en dorpen van hem pakten dus dan hadden we alsnog gelijk of niet?
 

DeletedUser

Guest
Dus in het geval van Heintje was het inderdaad omdat wij hem aanvielen en dorpen van hem pakten dus dan hadden we alsnog gelijk of niet?

Jullie pakken van mij dorpen, word ik meteen gekickt? nee.

Wat was je punt ook alweer?
 

DeletedUser

Guest
Je ontwijkt onze vraag, en je mag wel niet met max in disscusie willen gaan je negeert ons nu ook.

En jullie zijn ondertussen opgehouden met leden kicken omdat jullie anders redelijk weinig overhouden.. :p


Lees alles eerst even door.
 

DeletedUser

Guest
Zucht. Jullie mogen denken wat jullie willen.

Inderdaad, maar dit is eigenlijk een redelijk nutteloze disscusie..

Wat duidelijk is dat wij aan het winnen zijn:


Zijde 1:
Stammen: !Bush!
Zijde 2:
Stammen: Alone!, Trust.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 890
Kant 2: 817
Verschil: 73

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 234
Kant 2: 27
Verschil: 207

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,041,910
Kant 2: 2,979,273
Verschil: 3,062,637

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,792,820
Kant 2: 214,014
Verschil: 1,578,806

chart


En wij veroveren in totaal 890 dorpen met een puntenwaarde van 6m

Jullie veroveren 817 dorpen met een puntenwaarde van onder de 3m..

Ik vraag me af hoeveel van die dorpen barbaren zijn?
 

DeletedUser

Guest
Jullie staan inderdaad op winnen. en er moet bij ons heel wat gebeuren willen we dat omdraaien. ik ben zelf ook wat dorpen kwijt geraakt aan matista, maar ik wist vanaf het begin af aan al dat ik die dorpen niet zou kunnen behouden. Dat is jammer, maar je moet verder. Maarja, een oorlog tegen een stam die 10x zo groot is is ook niet niks natuurlijk ;)
 

DeletedUser53237

Guest
Het is nu niet dat we jullie met de hele stam aanvallen hé. 85% van de dorpen die we van jullie hebben veroverd werden door drie spelers veroverd.
 
Bovenaan