Rimoorlogjes

DeletedUser

Guest
Rimoorlogen. Door velen gedacht als een kleinschalig, saai en zonder spanning. Daarom zie je ze ook nooit op het forum. Daar moet, denk ik, maar eens verandering in komen.

Laat ik maar beginnen met een oorlog tussen mijn stam, Trust. en AOB.
AOB. heeft Trust de oorlog verklaard omdat we (dat neem ik maar aan) hun intenties in C13 in de weg lagen, AOB. is daar namelijk verreweg de grootste stam. Ook zal het wel iets te maken te hebben gehad met fbto11, maar daar ga ik nu niet verder over uitweiden. Het is tot nu toe (vanuit mijn oogpunt) een leuke, sportieve oorlog geweest.

Dan nu de harde cijfers. De oorlog is nu net meer dan een maand bezig en ik zal dus zowel de statistieken van 'deze maand' als van 'voor altijd' hier neerzetten.

Zijde 1:
Stammen: Trust.
Zijde 2:
Stammen: AOB.

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames:

Kant 1: 50
Kant 2: 176
Verschil: 126

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 7
Kant 2: 7
Verschil: 0

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 164,078
Kant 2: 776,977
Verschil: 612,899

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 44,018
Kant 2: 29,936
Verschil: 14,082

chart



Zijde 1:
Stammen: Trust.
Zijde 2:
Stammen: AOB.

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 121
Kant 2: 403
Verschil: 282

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9
Kant 2: 19
Verschil: 10

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 263,615
Kant 2: 1,563,431
Verschil: 1,299,816

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 56,026
Kant 2: 79,640
Verschil: 23,614

chart

Jullie mogen zelf de ODD en ODA van de stammen gaan opzoeken.

ps. AOB. houd niet van uitslapen.
Start op 13.03. om 08:22:39 uur

pps. Dit is mijn eerste post op het AF, dus neem het mij a.u.b. niet kwalijk als het een beetje amateuristisch overkomt.

ppps. Als je zelf in een rimoorlog bent verwikkeld mag je het hier ook posten.
 

DeletedUser24056

Guest
ik geloof dat dit de eerste post ooit is die betrekking heeft op mijn stam, AOB. dus.
Maar toe: weid eens uit over fbto (co-speler van mij op het moment=D)
 

DeletedUser

Guest
Zijde 1:
Spelers: Almost Famous
Zijde 2:
Stammen: RAF

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 78
Kant 2: 1
Verschil: 77

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 605,447
Kant 2: 8,050
Verschil: 597,397

chart
 

DeletedUser53396

Guest
Is het waardeloze-topic-dag ofzo?
Als over iedere oorlog een topic word gemaakt is het helemaal niet bij te houden voor de (ozo actieve) mods.

Succes beide :rolleyes:

PS ik heb nog nooit van een van de twee stammen gehoord
 

DeletedUser

Guest
@ Almost famous: Mooi bezig :p
RAF heeft het ook niet makkelijk.
Ze zijn ongelooflijk dom geweest.
Ze hebben Phx en VL! ook de oorlog verklaard.
Ik neem gewoon dorpjes als het mij goed uitkomt, zoals ervoor dus.
 

DeletedUser

Guest
ik geloof dat dit de eerste post ooit is die betrekking heeft op mijn stam, AOB. dus.
Maar toe: weid eens uit over fbto (co-speler van mij op het moment=D)

De feiten: fbto11 zit bij Trust, werk zich omhoog en word op een gegeven moment leider. Actief op het forum en ervaren. Op een gegeven moment gaat hij vanwege een ruzie of conflict(kan ik me niet heel goed herinneren) weer weg. fuseert dan met rukurt.

Er zijn ook geruchten dat fbto een lidmaatschap bij andere stammen probeerde te 'kopen' terwijl hij nog leider bij Trust was.
 

DeletedUser24056

Guest
De feiten: fbto11 zit bij Trust, werk zich omhoog en word op een gegeven moment leider. Actief op het forum en ervaren. Op een gegeven moment gaat hij vanwege een ruzie of conflict(kan ik me niet heel goed herinneren) weer weg. fuseert dan met rukurt.

Er zijn ook geruchten dat fbto een lidmaatschap bij andere stammen probeerde te 'kopen' terwijl hij nog leider bij Trust was.

In dat laatste heb je compleet ongelijk. Ik heb zijn vv gehad. Toen heb ik uiteraard zijn pm's gelezen, had het idee dat hij mij ook belazerde, maar was dus niets van waar.
Hij vroeg nadat hij Trust verliet een lidmaatschap aan bij NLX (bestaat inmiddels niet meer). Dat contact verliep niet vlekkeloos.
 

DeletedUser

Guest
In dat laatste heb je compleet ongelijk. Ik heb zijn vv gehad. Toen heb ik uiteraard zijn pm's gelezen, had het idee dat hij mij ook belazerde, maar was dus niets van waar.
Hij vroeg nadat hij Trust verliet een lidmaatschap aan bij NLX (bestaat inmiddels niet meer). Dat contact verliep niet vlekkeloos.

Dan is dat ook weer duidelijk.
 

DeletedUser24056

Guest
Dan is dat ook weer duidelijk.

Zeg dat maar in je stam dan. Vreemd genoeg wordt fbto verdacht van allerlei achterbaks spel. Hoewel hij na zijn Trust-periode (hij wilde een oorlog met een stam en de rest van de stam niet) hij het rustig aan deed. Na een tijd pas in contact met mij kwam. Begrijp niet waarom jullie zo'n haat koesteren tov fbto.... :rolleyes:

Overigens aan alle andere forumgangers: ik kan me voorstellen dat dit eeuwig saai is voor jullie, maar voor mij eindelijk eens iets waarover ik mee kan praten:p
 

DeletedUser

Guest
Zeg dat maar in je stam dan. Vreemd genoeg wordt fbto verdacht van allerlei achterbaks spel. Hoewel hij na zijn Trust-periode (hij wilde een oorlog met een stam en de rest van de stam niet) hij het rustig aan deed. Na een tijd pas in contact met mij kwam. Begrijp niet waarom jullie zo'n haat koesteren tov fbto....

Overigens aan alle andere forumgangers: ik kan me voorstellen dat dit eeuwig saai is voor jullie, maar voor mij eindelijk eens iets waarover ik mee kan praten:p

Zal wel iets met zijn plotselinge vertrek te maken hebben gehad, terwijl hij nog leider was.

Maar ondertussen zijn de gelederen wel weer bedaard.
 

DeletedUser53396

Guest
Lol rang 53 stam tegen rang 107.
Sick vs Maori krijgt geen eigen topic maar dit wel :eek:
 

DeletedUser24056

Guest
Lol rang 53 stam tegen rang 107.
Sick vs Maori krijgt geen eigen topic maar dit wel :eek:

Dit gaat nog altijd over iets wat ingame gebeurd, dus ik begrijp niet waarom wij het recht niet zouden hebben om hierover te discussiëren.
Voor ons (oké, ik vind dat wel zo:p) is Sick vs Maori ook niet leuk.

En als dat niet goed genoeg is: gun mij ook eens een pleziertje, zodat ik ergens over mee kan praten:D
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik dit een geslaagd topic, rimoorlogjes zijn altijd leuk om te volgen; daar is er tenminste oorlog. En een toch wel eerlijke oorlog aangezien het meestal tussen kleinere stammen gaat met min of meer evenveel punten.

De oorlog tussen de grootste stammen zal volgens mij nog even uit blijven, toch zeker de 'echte' oorlog. Dus ik hoop dat hier meer komt =)
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt dit ook wel interessant.
Maar dat is misschien omdat ik zelf bijna aan de RIM lig.
 

DeletedUser

Guest
Ok; Dit topic is wel zinvol volgens mij, beetje meer actie
en dan kan ik m'n eigen oorlogen hier ook komen posten :D Als ik nog erop mag
 

DeletedUser

Guest
Ik weet nog niet of dit een leuk topic is. Ik vind het in elk geval niet oninteressant, en het kan zeker een leuk topic worden. Dacure, dat ligt grotendeels aan de bijdragen er in. Niet klagen en afkraken, maar juist zinvolle bijdragen leveren dus! :).
 
Bovenaan