Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Beetje jammer dit. Kennen jullie W. nog niet goed genoeg? Denken jullie hem te overtuigen door te zeggen dat hij dit niet kan winnen, de bewijzen te hard zijn? Als die bewijzen te hard zijn moet je juist je bek houden en wachten op het moment dat hij het heeft onderzocht, en de uitslag heeft. W. kennende is hij erg eigenwijs, maar niet gek. Meestal heeft hij gewoon gelijk. Nu kan je gaan zeggen dat ik zijn kont lik, maar hij was mijn leider in Wazaa in w19, en ik heb op w19 vaak met hem in de clinch gelegen. Ik dacht minder na over mijn posts dan hem, en hij kreeg gewoon gelijk.

Mensen moeten beter lezen. Wat hij heeft gezegd is voornamelijk dit: Ik wil het zelf verder onderzoeken door ook revenge zijn kant te horen. Kan hij deze zaak niet weerleggen dan volgt kick. Verder zijn er wat praatjes over hypocriet of niet geweest, maar dat doet er uiteindelijk niet toe. Hij is hoe dan ook niet hypocriet. Die woorden kwamen weg bij het punt dat hij Revenge niet kickte, maar W nam nog geen standpunt in, is er nog mee bezig, dus kick of niet is NU gewoon nog niet aan de orde. Of anderen hypocriet zijn of niet heeft gewoon totaal niks met de discussie te maken. Het is misschien mooie propaganda, maar het is deze zaak niet.

W. , succes met deze zaak.

En als de dokter het zegt, is het waar :).
 

DeletedUser10429

Guest
Beetje jammer dit. Kennen jullie W. nog niet goed genoeg? Denken jullie hem te overtuigen door te zeggen dat hij dit niet kan winnen, de bewijzen te hard zijn? Als die bewijzen te hard zijn moet je juist je bek houden en wachten op het moment dat hij het heeft onderzocht, en de uitslag heeft. W. kennende is hij erg eigenwijs, maar niet gek. Meestal heeft hij gewoon gelijk. Nu kan je gaan zeggen dat ik zijn kont lik, maar hij was mijn leider in Wazaa in w19, en ik heb op w19 vaak met hem in de clinch gelegen. Ik dacht minder na over mijn posts dan hem, en hij kreeg gewoon gelijk.

Mensen moeten beter lezen. Wat hij heeft gezegd is voornamelijk dit: Ik wil het zelf verder onderzoeken door ook revenge zijn kant te horen. Kan hij deze zaak niet weerleggen dan volgt kick. Verder zijn er wat praatjes over hypocriet of niet geweest, maar dat doet er uiteindelijk niet toe. Hij is hoe dan ook niet hypocriet. Die woorden kwamen weg bij het punt dat hij Revenge niet kickte, maar W nam nog geen standpunt in, is er nog mee bezig, dus kick of niet is NU gewoon nog niet aan de orde. Of anderen hypocriet zijn of niet heeft gewoon totaal niks met de discussie te maken. Het is misschien mooie propaganda, maar het is deze zaak niet.

W. , succes met deze zaak.

Meeste mensen reageren hier naar mijn mening ook te impulsief en on doordacht. Je kan het de meesten ook niet kwalijk nemen, want na de vele lange en uitputtende discussies over Gearshift, willen de meesten van Discre nu wel eens zien hoe Wouter zijn standpunt zal gaan verdedigen.
Niet iedereen heeft de gave van de pen, om alles feilloos neer te pennen en te argumenteren. Wat ze wel moet kunnen is even geduld tonen zo dat Wouter zelf eens kan uitzoeken hoe de vork in de steel zit. Hopelijk kunnen we hier morgen allemaal rustig over verder praten en zien hoe Wouter zal optreden.
Bij deze zou ik ook aan mijn stamgenoten willen vragen om even te wachten met het smijten van beschuldigingen.
 

DeletedUser64081

Guest
@Arssus

Ik kan het ergens ook wel begrijpen, maar spelers van een topstam horen hier, lijkt mij, gewoon boven te staan. Verleden of niet. Let op mijn voorspelling: W. onderzoekt de zaak, en komt erachter dat Revenge indd schuldig is, en kickt hem. Ik ken hem een beetje, en de situatie inschattende zal dit indd wss een backstab zijn geweest. Als ik verkeerd had ben ik voor 1 dag de ezel, ok?:p
 

DeletedUser

Guest
Meeste mensen reageren hier naar mijn mening ook te impulsief en on doordacht. Je kan het de meesten ook niet kwalijk nemen, want na de vele lange en uitputtende discussies over Gearshift, willen de meesten van Discre nu wel eens zien hoe Wouter zijn standpunt zal gaan verdedigen.
Niet iedereen heeft de gave van de pen, om alles feilloos neer te pennen en te argumenteren. Wat ze wel moet kunnen is even geduld tonen zo dat Wouter zelf eens kan uitzoeken hoe de vork in de steel zit. Hopelijk kunnen we hier morgen allemaal rustig over verder praten en zien hoe Wouter zal optreden.
Bij deze zou ik ook aan mijn stamgenoten willen vragen om even te wachten met het smijten van beschuldigingen.

Het feit is dat in deze discussie maar 1 partij zich hypocriet gedraagt, en dat zijn de leden van discre (heus niet allemaal).
Zij lieten Gearshift toe na het stabben, wie zijn zij dan om te oordelen wat er met revenge gebeurd na zijn stabacties.

Ik zeg niet dat hij in de stam ga blijven, ik praat het ook zeker niet goed. Ik wil maar even jullie hypocriet gedrag voorleggen.

Bedankt H(Gota) en B(arsuss) Voor jullie post. Wordt gewaardeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het feit is dat in deze discussie maar 1 partij zich hypocriet gedraagt, en dat zijn de leden van discre (heus niet allemaal).
Zij lieten discre toe na het stabben, wie zijn zij dan om te oordelen wat er met revenge gebeurd na zijn stabacties.

Ik zeg niet dat hij in de stam ga blijven, ik praat het ook zeker niet goed. Ik wil maar even jullie hypocriet gedrag voorleggen.

Bedankt H(Gota) en B(arsuss) Voor jullie post. Wordt gewaardeerd.

Gearshift neem ik aan? :)
 

DeletedUser63441

Guest
Nu je eens wat argumenten voorgeschotelt krijgt..
Dacht dat jij diegene was die absoluut niet moest weten van 'backstabben' of vind je dit opeens maar normaal :)

jou mattie backstabt netzo hard...ik verwijs ff naar mijn notities:Notities Clear:
3000 LC
250 Rammen
100 Kata
6500 bijlen

-Clear is klaar!
-Werken naar AH
-Alles in munten en edels stoppen:)


ik zou die fusie met I like it like that doen man ;) kun je zijn troepen super ver weg sturen en kan ik hem edelen?


Ohja heel normaal :rolleye:

Ik vraag hem of hij 3 dagen geleden nog fusie wou hij antwoorde:The boxing sheep op 04.06. om 19:29 uur
Kies maar man voor mij is dat goed ;) maar ben aan het zien wat ik ga doen ivm stam
Revenge is Sweet op 04.06. om 19:27 uur
wil je nog een fusie?

Dag er na schrijft hij een soli naar discre waar hij dus al ff aan werkt met jou...(wederom een backstab naar mij toe) dat hij daar soliciteerd en mij dis laat zitten:
Dit account had een dag vv maar deze jongen deed eigenlijk al een tijdje bazerig en zeer arrogant waardoor we hebben beslist om even alleen door te gaan en een co/dag-vv te zoeken.
= Stukje uit soli...laat hij mij niet ff weten..ik ben pist en steek hem netzo hard in zijn rug terug....

En trouwens...alle dorpen heb IK geedeld...op de laatste na...ik heb gezorgt dat ze zo snel gingen door facking veel te farmen overdag etc...dus hij heeft veel aan mij te danken...en had hij dit gerust ff in een PM naar mij toe kunnen doen!
 

DeletedUser63441

Guest
Fokke jongen... Deze win je niet.. geef het op...

Backstabben valt nie goed te praten... Echter The Boxing Sheep steunen en die f*ggot uit je stam kicken fzo wel ;-)

wel lol dat hij zelf ook backstabt... hoe kent het gezegde ook alweer? oog voor een oog tand voor een tand?
 

DeletedUser

Guest
Backstabben is nooit verantwoord en kan nooit goed gepraat worden. Je verlagen tot zo'n niveau...
En ik spreek in het algemeen.
 

DeletedUser

Guest
Achja wie heeft wat gedaan bij wie?
De bewijzen zijn weg dus het is woord tegen woord.
Ik hoop alleen dat OP niet zelf zoiets heeft uitgestoken...
 

DeletedUser

Guest
Ook leuk dat de 2 spelers die op het account zaten ten tijden van de overname van je dorp, er momenteel niet eens meer op zitten. Dus je kan roepen wat je wilt, maar als je ons een stabber noemt ben jij net zo goed een stabber, omdat jij ook op een account hebt gespeeld die gestabbed heeft voor je er op kwam.

Oh, en je vriendje Bigbenny bleek ook een stabber te zijn (liet iemand niet op het account na te hebben gefuseerd).

bigbenny stabber? hij is niet met iemand gefuseerd?
 

DeletedUser

Guest
Hij zou met crazyegoist fuseren, maar vervolgens kreeg crazy geen toegang tot het account na de overname.

bedankt, hier gaan we het even over hebben, wist hier niets van af:eek:

het is wel 1 dorpje maar alsnog.. het gaat mij om het idee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Achja wie heeft wat gedaan bij wie?
De bewijzen zijn weg dus het is woord tegen woord.
Ik hoop alleen dat OP niet zelf zoiets heeft uitgestoken...

Bewijzen zijn weg? Je ziet toch duidelijk wanneer de vv is gedaan, en wanneer de troepen aankwamen? Aankomsttijd-looptijd viel binnen de vv.
 

DeletedUser

Guest
Bewijzen zijn weg? Je ziet toch duidelijk wanneer de vv is gedaan, en wanneer de troepen aankwamen? Aankomsttijd-looptijd viel binnen de vv.

Klopt, het was een beetje kort door de bocht.
Ik doelde op de mededelingen die verwijdert zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag hem of hij 3 dagen geleden nog fusie wou hij antwoorde:The boxing sheep op 04.06. om 19:29 uur
Kies maar man voor mij is dat goed ;) maar ben aan het zien wat ik ga doen ivm stam
Revenge is Sweet op 04.06. om 19:27 uur
wil je nog een fusie?

Dag er na schrijft hij een soli naar discre waar hij dus al ff aan werkt met jou...(wederom een backstab naar mij toe) dat hij daar soliciteerd en mij dis laat zitten: = Stukje uit soli...laat hij mij niet ff weten..ik ben pist en steek hem netzo hard in zijn rug terug....

En trouwens...alle dorpen heb IK geedeld...op de laatste na...ik heb gezorgt dat ze zo snel gingen door facking veel te farmen overdag etc...dus hij heeft veel aan mij te danken...en had hij dit gerust ff in een PM naar mij toe kunnen doen!

Vreselijk zeg wat een enorme backstab. Hij stuurt een solli naar een stam :rolleyes:

Dan moet jij via vv al zijn troepen wegsturen? Verbreek dan de banden en pak hem lekker terug IG. Troepen wegsturen via vv getuigd van zwakheid en dat daarmee maak jij jezelf tot de categorie laagste tribalwars spelers.

Gefeliciteerd!

is al lang geleden gebeurd voordat die bij medic kwam ;)

Eens een backstabber altijd een backstabber dus succes met zo'n stamgenoot :)
 

DeletedUser

Guest
Vreselijk zeg wat een enorme backstab. Hij stuurt een solli naar een stam :rolleyes:

Dan moet jij via vv al zijn troepen wegsturen? Verbreek dan de banden en pak hem lekker terug IG. Troepen wegsturen via vv getuigd van zwakheid en dat daarmee maak jij jezelf tot de categorie laagste tribalwars spelers.

Gefeliciteerd!



Eens een backstabber altijd een backstabber dus succes met zo'n stamgenoot :)

heb je wel gelijk in ;)

maar wie/hoeveel spelers waarvan je het niet weet hebben het ook gedaan?
 

DeletedUser63441

Guest
Vreselijk zeg wat een enorme backstab. Hij stuurt een solli naar een stam :rolleyes:

Dan moet jij via vv al zijn troepen wegsturen? Verbreek dan de banden en pak hem lekker terug IG. Troepen wegsturen via vv getuigd van zwakheid en dat daarmee maak jij jezelf tot de categorie laagste tribalwars spelers.

Gefeliciteerd!



Eens een backstabber altijd een backstabber dus succes met zo'n stamgenoot :)

het gaat mij om een deel uit de soli wat hij mij niet meededeelt:
Dit account had een dag vv maar deze jongen deed eigenlijk al een tijdje bazerig en zeer arrogant waardoor we hebben beslist om even alleen door te gaan en een co/dag-vv te zoeken.

Hij soliciteerd bij Discre, wat geen probleem is. Maar hierin vermeld hij dat de fusie niet meer doorgaat. Best wel leuk als je fusieparthener dat ook ff weet + op mijn account werd weer niks uitgevoerd, en ik wel altijd goed speelde voor hun account. (2 van de 3 dorpen voor hun geedelt, tips geven wat te doen, farmen als een beest) En als je dan eens vraagt 4 dagen geleden of ze een dorp voor mij willen edelen...wat ik al helemaal klaar had liggen het plan, beloven ze het wel:

The boxing sheep op 02.06. om 12:12 uur
komt in orde man
Revenge is Sweet op 02.06. om 12:11 uur
vnv de trein dus op: 123jns
Misschien doe ik hem zelf maar denk het niet...

Stuur een PM en als hij off is stuur je gewoon lekker de trein:) Succes!

maar doen ze vervolgens niks want:
2012-06-04 09:22:21

Heb ik zelf maar verstuurd van mijn vakantie. Prima als je niks meer wil uitvoeren voor mij, maar zeg dat eerlijk en zeg eerlijk dat je de fusie niet meer wil. En laat mij niet de plannen door op aanpassen en dan vervolgens mij stabben


Eens een backstabber altijd een backstabber?
Das echt pure onzin...als mensen mij dingen beloven om dingen te doen en we een fusie afspraken (al vanaf begin van de wereld) en dan moet ik via de Soli erachter komen dat het niet door gaat...terwijl ik me erop aanpas dan heb je me gewoon genaaid en pak ik je terug.
Had ik in de ochtend een treintje op zijn main gedaan had iedereen ook een van een stab gesproken.

En nog eens dat het pure onzin is, omdat hij mij zelf in backstabs wil praten:
Hijzette dit in mijn notities:
ik zou die fusie met I like it like that doen man ;) kun je zijn troepen super ver weg sturen en kan ik hem edelen?
Als ik altijd een backstabber zou zijn dan had ik dat gedaan...maar ohnee dat heb ik niet ?

en nog iets:
The boxing sheep op 04.06. om 18:34 uur
btw wat ga je doen met de stam man? Die is super hard uit elkaar aan het vallen. Graag zou ik zien dat je call of greatness zou stoppen of zo ;)
Ik ken de spelers van Call en dat zijn gewoon mensen waarmee ik het wel goed mee kan vinden. Die stab ik toch ook niet? waar ik ook easy een trein op zijn main had kunnen doen...om zo flink te profiteren.....
Dus ga niet teveel onzin roepen
 

DeletedUser

Guest
Stabben is niet verantwoord, welk argument je ook gebruikt. Punt
 
Bovenaan