Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Als jij oordeelde over de recruitering van Gearshift, ivm. hij een stabber is. Mogen wij dit toch ook doen over uw, minderwaardige, stammetje? Of meer specifiek over Revinge

Ik vind het toch wel onterecht dat beiden gevallen met elkaar vergeleken worden. Jullie namen namelijk gearshift aan nadat hij gestabt had, bij ons zat Revenge al in de stam. Ik vind niet dat het allemaal De Fokke zijn fout is, hij kon onmogelijk weten dat deze speler ging stabben.
Best wel logisch dat die de andere kant van het verhaal wil horen, maar ik vrees dat deze speler gewoon gestabbed heeft. Dus van mij mag die wel uit de stam, ik ga hier alleen niet over:p
 
Reactiescore
2.303
Dat is geen hypocretie dat jij toont, is gewoon ontwetende post van kneusje van 16 jaar. Bah doe er wat aan.
Ik snap niet waar ik als leider van WaZect in de fout meega door te luisteren naar beide partijen?


Ik doelde ook op jouw...
Wa voor hypocriete zak strond zeide gij eigelijk?
Mag ik als 16jarige geen posts zetten misschien? Ik wist niet dat je hier een bepaalde leeftijd voor moest hebben?

De feiten zijn zwart op wit dat dit een Backstabber is of niet soms ?
Ik zeg nergens dat je dit niet mag aanhoren van beide partijen, maar dat deed jij bij gearshift ook niet?
 
Reactiescore
116
Wat een triestig verhaal. :( Jammer voor The boxing sheep dat ik niet op wereld 27 speel. Anders mocht hij op mijn nr1 account dat nu rond de 450k zouden hebben mogen spelen uit compassie.

Eens een betere post van je! Nu dat laatste nog afleren!
 

DeletedUser

Guest
Ik moet wel toevoegen, als het verhaal effectief klopt en houdt revenge binnen jouw stam, ben je wel hypocriet. Je zou zelf een stam verlaten omdat iemand jouw "backstabbed", maar zou er wel zelf één in jouw stam houden. Dan stopt hier ook wel de eindeloze discussie van de afgelopen maand over Gearshift.

Zoals ik al meermaals zei en je zelf aanhaalde. Ik wil het verhaal van beide kanten horen.

Maar de grote bende hypocrieten is gewoon de mensen(uit discre) dat zeggen dat ik moet kicken of wat dan ook.
Ik heb nog geen standpunt genomen.

Ik doelde ook op jouw...
Wa voor hypocriete zak strond zeide gij eigelijk?
Mag ik als 16jarige geen posts zetten misschien? Ik wist niet dat je hier een bepaalde leeftijd voor moest hebben?

De feiten zijn zwart op wit dat dit een Backstabber is of niet soms ?
Ik zeg nergens dat je dit niet mag aanhoren van beide partijen, maar dat deed jij bij gearshift ook niet?

Leg mij dan eens uit waarom ik een hypocriet ben?

En over gearshift heb ik alles mooi weerlegd, en jij ging gearshift geloven. Maar als ik jouw redenatie volg (zoals bij gearshift) moet ik zeggen, boxing je bent geownt. Want op die kinderlijke manier reageerde gy.

Dus jouw jouw inbreng hier is compleet irrelevant.
Ow ja, je mag nog even vertellen waarom ik hypocriet ben ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het toch wel onterecht dat beiden gevallen met elkaar vergeleken worden. Jullie namen namelijk gearshift aan nadat hij gestabt had, bij ons zat Revenge al in de stam. Ik vind niet dat het allemaal De Fokke zijn fout is, hij kon onmogelijk weten dat deze speler ging stabben.
Best wel logisch dat die de andere kant van het verhaal wil horen, maar ik vrees dat deze speler gewoon gestabbed heeft. Dus van mij mag die wel uit de stam, ik ga hier alleen niet over:p

Als leider weet je toch wel wat er binnen je stam gebeurt? Of is het daar zo erg gesteld met De Fokke als leider?
 

DeletedUser10429

Guest
Zoals ik al meermaals zei en je zelf aanhaalde. Ik wil het verhaal van beide kanten horen.

Maar de grote bende hypocrieten is gewoon de mensen(uit discre) dat zeggen dat ik moet kicken of wat dan ook.
Ik heb nog geen standpunt genomen.

Ik zeg ook niet dat je nu onmiddellijk een beslissing moet nemen, maar ik post het gewoon nu al.
 

DeletedUser

Guest
Ik praat het gewoon goed? Deed jij ook met het gearshift geval, dus ga niet hypocriet doen ;)

Hij hypocriet doen? Ik vind je een prima speler, en op skype ben je zeker tof, maar ik vind dit ronduit belachelijk. Ten eerste geef je gewoon al toe dat er een stab is geweest, terwijl je hierna zegt dat je eerst het verhaal van 2 kanten wil horen. Je praat 'het' goed, waar refereer je het aan? De stab.. Kan niet anders. Verder zeg je dat hij niet hypocriet moet doen, terwijl jij nu ongeveer op het toppunt zit.

Dat N. de stab goedpraatte, praat ik niet goed. Maar dat jij nu precíés hetzelfde doet maakt je zo hypocriet als de t*ring. Verder word je dat alleen maar meer als je nu deze speler in de stam houdt, want het is wel 100% duidelijk dat er een stab is. Als je kijkt naar de tijd van de doodgelopen edel, en de tijd van de vv's, dan ben je gewoon totáál blind als je dit goedkeurt.

Ik ben benieuwd wat je met Revenge Is Sweet gaat doen.
 

DeletedUser

Guest
Zoals ik al meermaals zei en je zelf aanhaalde. Ik wil het verhaal van beide kanten horen.

Maar de grote bende hypocrieten is gewoon de mensen(uit discre) dat zeggen dat ik moet kicken of wat dan ook.
Ik heb nog geen standpunt genomen.



Leg mij dan eens uit waarom ik een hypocriet ben?

En over gearshift heb ik alles mooi weerlegd, en jij ging gearshift geloven. Maar als ik jouw redenatie volg (zoals bij gearshift) moet ik zeggen, boxing je bent geownt. Want op die kinderlijke manier reageerde gy.

Dus jouw jouw inbreng hier is compleet irrelevant.
Ow ja, je mag nog even vertellen waarom ik hypocriet ben ;)

Eigenlijk zit er maar 1 hypocriet op het forum als ik eerlijk mag zijn en dat ben jij want ik moet jou posts zelfs niet lezen en ik weet over wat ze gaan ;) altijd hetzelfde: Discre, Nomi en Gearshift.
 

DeletedUser48980

Guest
De meeste snappen hier niet dat ik op dit moment moet oordelen als een soort "rechter" en juist ja een rechter luistert naar de 2 kanten van het verhaal.
Al die mensen die nu oordelen, wil ik werkelijk nooit als stamleider hebben, blindelings het af gaan volgens, goed bezig jongens. Het kan zijn dat het bezwarende feiten zijn, maar je moet iemand de kans geven om het te weerleggen.

In dit geval ben ik rechter geweest, zoals je kan teruglezen in de eerste post. Ik heb contact gehad met Revenge is Sweet maar ook met The boxing Sheep, dus ik weet ook perfect wat er zich afspeelt :)

Ik ga mij heus niet verlagen tot het zoeken van nuteloze aspecten als er geen waarheid inzit hoor. Tevens ben ik blij dat ik The boxing sheep hiermee nog een laatste plezier heb kunnen doen, tenslotte mag iedereen weten wat voor vlees men in de kuip heeft.

Gearshift binnen Discre heeft genoeg commentaar van jou over zijn nek gekregen, vind het wel zo eerlijk dat eentje van jou hetzelfde overkomt daar het ook de waarheid is. Die backstabbers van tegenwoordig hé Fokke ..
 
Reactiescore
2.303
Leg mij dan eens uit waarom ik een hypocriet ben?

En over gearshift heb ik alles mooi weerlegd, en jij ging gearshift geloven. Maar als ik jouw redenatie volg (zoals bij gearshift) moet ik zeggen, boxing je bent geownt. Want op die kinderlijke manier reageerde gy.

Dus jouw jouw inbreng hier is compleet irrelevant.
Ow ja, je mag nog even vertellen waarom ik hypocriet ben ;)


Jij was toch de oudere en zoveel slimmere persoon?
Jij als volwassene moet toch wel begrijpen waarom je zelf hypocriet bent?

Backstabben bij gearshift, DRAMA DRAMA DRAMA...

Backstabben bij iemand anders, wtf boeit mij da...
 

DeletedUser

Guest
Ik doelde ook op jouw...
Wa voor hypocriete zak strond zeide gij eigelijk?
Mag ik als 16jarige geen posts zetten misschien? Ik wist niet dat je hier een bepaalde leeftijd voor moest hebben?

De feiten zijn zwart op wit dat dit een Backstabber is of niet soms ?
Ik zeg nergens dat je dit niet mag aanhoren van beide partijen, maar dat deed jij bij gearshift ook niet?

Als leider weet je toch wel wat er binnen je stam gebeurt? Of is het daar zo erg gesteld met De Fokke als leider?

Ik zag op het fora nergens staan: Ik ga stabben excuseer

Hij hypocriet doen? Ik vind je een prima speler, en op skype ben je zeker tof, maar ik vind dit ronduit belachelijk. Ten eerste geef je gewoon al toe dat er een stab is geweest, terwijl je hierna zegt dat je eerst het verhaal van 2 kanten wil horen. Je praat 'het' goed, waar refereer je het aan? De stab.. Kan niet anders. Verder zeg je dat hij niet hypocriet moet doen, terwijl jij nu ongeveer op het toppunt zit.

Dat N. de stab goedpraatte, praat ik niet goed. Maar dat jij nu precíés hetzelfde doet maakt je zo hypocriet als de t*ring. Verder word je dat alleen maar meer als je nu deze speler in de stam houdt, want het is wel 100% duidelijk dat er een stab is. Als je kijkt naar de tijd van de doodgelopen edel, en de tijd van de vv's, dan ben je gewoon totáál blind als je dit goedkeurt.

Ik ben benieuwd wat je met Revenge Is Sweet gaat doen.

Volgens mij heb je wel door dat ik dat bedoelde als een troll. Ik ga dit niet goed praten, ik had al eerder verteld dat ik geen standpunt inneem tot ik de andere partij heb gehoord.

En de meeste van discre zijn nu hypocriet aan het doen. Ze waren nl voor de komst van gearshift dus wie zijn zij om te oordelen wat er met revenge gebeurd? Niemand dus.

Ik heb ook gezegd, als revenge dit niet kan weerleggen dat hij uit de stam zal gekickt worden.

Ik denk dat de meeste van jullie gewoon moeten leren lezen voor ze dergelijke oordelen en verwijten richting mijn kant gaan opsturen, 90% zit er gewoon compleet naast.

Jij was toch de oudere en zoveel slimmere persoon?
Jij als volwassene moet toch wel begrijpen waarom je zelf hypocriet bent?

Backstabben bij gearshift, DRAMA DRAMA DRAMA...

Backstabben bij iemand anders, wtf boeit mij da...

Ik vraag aan jouw nogmaals, waarom ben ik hypocriet.

lees hierboven de verdere uitleg.

In dit geval ben ik rechter geweest, zoals je kan teruglezen in de eerste post. Ik heb contact gehad met Revenge is Sweet maar ook met The boxing Sheep, dus ik weet ook perfect wat er zich afspeelt :)
Jouw manier van rechter spelen is irrelvant, zoals we konden zien bij gearshift. Dus tel ik gewoon niet mee

Ik ga mij heus niet verlagen tot het zoeken van nuteloze aspecten als er geen waarheid inzit hoor. Tevens ben ik blij dat ik The boxing sheep hiermee nog een laatste plezier heb kunnen doen, tenslotte mag iedereen weten wat voor vlees men in de kuip heeft.

Ik ben serieus blij dat dit uitkomt hoor, als dit waar is, wil je zo'n speler niet in de stam. Want ja N. backstabbers hoeven we niet ea.
Gearshift binnen Discre heeft genoeg commentaar van jou over zijn nek gekregen, vind het wel zo eerlijk dat eentje van jou hetzelfde overkomt daar het ook de waarheid is. Die backstabbers van tegenwoordig hé Fokke ..

Als deze speler mag blijven, en binnen paar maand goede commentaar krijgt is het allemaal goed gepraat.
Belachlijk N. Echt belachelijk wat je hier nu neerzet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57186

Guest
De enigste redenen waarom hij nu eventueel gekickt zou worden is omdat hij niet top20 staat en om jullie "eer" niet te beschadigen.
 
Reactiescore
2.303
Ik zag op het fora nergens staan: Ik ga stabben excuseer



Volgens mij heb je wel door dat ik dat bedoelde als een troll. Ik ga dit niet goed praten, ik had al eerder verteld dat ik geen standpunt inneem tot ik de andere partij heb gehoord.

En de meeste van discre zijn nu hypocriet aan het doen. Ze waren nl voor de komst van gearshift dus wie zijn zij om te oordelen wat er met revenge gebeurd? Niemand dus.

Ik heb ook gezegd, als revenge dit niet kan weerleggen dat hij uit de stam zal gekickt worden.

Ik denk dat de meeste van jullie gewoon moeten leren lezen voor ze dergelijke oordelen en verwijten richting mijn kant gaan opsturen, 90% zit er gewoon compleet naast.



Ik vraag aan jouw nogmaals, waarom ben ik hypocriet.

lees hierboven de verdere uitleg.

Moet ik der ne woordenboek bij halen ofzo?
Ik zeg nu al 3 posts waarom je ne hypocriete zak bent, maarja ik ben maar 16 e da dringt dan nie zo door...

snap jij zelf wel wat het woord Hypocriet betekent? Boze zij nog dat je het mis gebruikte, ik verdedigde je nog dat je het wist maarja laatmaar...
 

DeletedUser

Guest
En de meeste van discre zijn nu hypocriet aan het doen. Ze waren nl voor de komst van gearshift dus wie zijn zij om te oordelen wat er met revenge gebeurd? Niemand dus.
Wij hebben niet gestemd, dus wij zijn wel degelijk iemand om daarover te oordelen.
Ik heb ook gezegd, als revenge dit niet kan weerleggen dat hij uit de stam zal gekickt worden.
Als je dat doet neem ik mijn bovengenoemde post terug, maar het lijkt me wel 99,999999%
Ik denk dat de meeste van jullie gewoon moeten leren lezen voor ze dergelijke oordelen en verwijten richting mijn kant gaan opsturen, 90% zit er gewoon compleet naast.



Ik vraag aan jouw nogmaals, waarom ben ik hypocriet.

lees hierboven de verdere uitleg.
Nu niet meer, maar kan ik ruiken dat die post sarcastisch was terwijl er geen speur van sarcasme was te vinden?
 

DeletedUser

Guest
Moet ik der ne woordenboek bij halen ofzo?
Ik zeg nu al 3 posts waarom je ne hypocriete zak bent, maarja ik ben maar 16 e da dringt dan nie zo door...

snap jij zelf wel wat het woord Hypocriet betekent? Boze zij nog dat je het mis gebruikte, ik verdedigde je nog dat je het wist maarja laatmaar...

Als ik het ben, heb je geen probleem met het aan te tonen waarom ik het echt ben.

Ik heb meermaals gezegd, ik oordeel niet tot ik de uitleg van revenge gehoord heb. Hoezo zou ik hypocriet zijn?
 
Reactiescore
2.303
Als ik het ben, heb je geen probleem met het aan te tonen waarom ik het echt ben.

Ik heb meermaals gezegd, ik oordeel niet tot ik de uitleg van revenge gehoord heb. Hoezo zou ik hypocriet zijn?

sisko-facepalm1.jpg
 

DeletedUser

Guest
Naja, we kunnen nou direct allemaal wel op De Fokke springen maar Revenge is Sweet heeft stab verricht.

Zoals De Fokke zegt wil hij eerst ander kant van verhaal horen zoals dat hoor dus daar behoort hij ook de kans voor te krijgen.
 
Bovenaan