Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

DeletedUser

Guest
Deel I

De gang van zaken binnen WaZect of een misplaatste recruut?


Beste leden van het AF,

Afgelopen nacht is ons account (The boxing sheep) gebackstabbed door de speler genaamd Revenge is Sweet, die zich in de stam WaZect bevind.


Hoe het allemaal begon..

Wij begonnen dit account met 2 schoolgaande bespelers die eigenlijk klasgenoten zijn. Nadien leerden wij de speler op het account Revenge is Sweet kennen, daar hij zich redelijk dicht in onze buurt bevond en zijn online tijden mooi aansloten op de onze hebben wij overwogen om op termijn een fusie met elkaar aan te gaan. In het begin deed hij zich zeer professioneel voor en was hij echt een gezellige speler, we deden dan ook elkaars VV op de tijden dat we niet aanwezig waren.

Een paar dagen later volgden al meteen de eerste akkefietjes. De bedoeling was dat wij zijn account in de avond zouden verzorgen wat wij het merendeel van de dagen ook precies deden. Daar wij ook eens wat anders te doen hebben in RL werd er ook wel eens een farmronde overgeslagen in de avond, dit kon Revenge is Sweet maar moeilijk appreciëren waardoor hij ons voor de kleinste dingen begon te bekritiseren.


En het ging maar door..

Deze akkefietjes omwille van kleine details bleven gewoon verder gaan, desondanks probeerden wij ondanks nog ons best te doen voor beide accounts.

Tegen de tijd dat we aankwamen bij de edelfase begon de kritiek van Revenge is Sweet als maar te verergeren, wij ergerden ons hier dan ook aan, maar hielden het hoofd koel, het moet namelijk van 2 kanten komen.

Onlangs vertrok Revenge is Sweet voor een weekje op vakantie waardoor wij dachten dat we zijn VV dus voor een weekje hadden, aangezien wij schoolgaande zijn dacht ik om in het weekend lekker door te farmen omdat we er dan het meeste tijd voor hebben. Dit was tegen de zin van Revenge is Sweet in aangezien er in zijn agenda aangegeven stond dat hij zondag al een treintje wou zien lopen. Onze bedoeling was om elke ochtend een treintje uit te sturen en in de avond te farmen omdat we er op die momenten ook meer tijd voor hadden.

Tijdens zijn vakantie kwam hij alsnog dagelijks zijn account controleren of alle agenda punten wel strikt opgevolgd werden. Daar sommige aspecten ons beter uitkwamen op andere momenten en hij wat blijkt nog nooit van het begrip flexibiliteit gehoord heeft, kregen we weer de volle lading over ons heen en begon hij zelfs te twijfelen aan een fusie, als men dit tegenwoordig een bedankje noemt voor het doen van iemands VV.
 

DeletedUser

Guest
Deel II

De essentie..

Sinds gisteren is de bom zo'n beetje ontploft. Het respect naar ons toe van Revenge is Sweet was ver zoek en hij zwoor dan ook dat een fusie geen zin meer had. Dit kan ik jullie niet aan tonen per mededeling daar hij al de onze verwijderd heeft (vast om het bewijsmateriaal een beetje te willen verbergen). Gelukkig heeft StrangeButtrue? wel nog een mededeling om dit aan te kunnen tonen:

Revenge is Sweet op 03.06. om 13:12 uur
yeti schiet niet op met ze...ze luisteren totaal niet naar wat ik zeg echt teleurstellend gewoon...

Ik zeg maak met de GS munten en edels...en trein dat dorp...beide niet gedaan en maken ze opslag terwijl die al super hoog staat...

Heb veel geduld maar die is ook een keer op ...

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

Revenge is Sweet op 03.06. om 13:14 uur
msschien kan jij het duidelijk maken aanze?
Ook stond de kazerne stil terwijl er genoeg GS was voor dorp 2...

Ik geef ze nog 1 keer de VV...morgen vroeg kijk ik of dat dorp binnen is etc zo niet dan gaat op delete en benik der klaar mee....

Benjamin

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

StrangeButtrue? op 03.06. om 14:04 uur
Ik weet er wel het fijne van en je hoeft ze ook niets kwalijk te nemen. Ze doen hun best en moeten op bepaalde vlakken gewoon nog wat meer discretie kweken.

Je moet je leren beheersen als de zaken niet lopen hoe ze op het lijstje staan, je moet flexibeler worden in de omgang en niet meteen de drama-queen uithangen, alles zal op zijn plooi vallen maar je moet zelf ook geduld hebben en respect dat ze je willen helpen doormiddel van VV!

Ik kan je nu al zeggen dat ik de mentaliteit van op 'delete' gaan hier niet nodig heb in [ally]Discre[/ally], dus gedraag je er niet zo naar.

Ze zullen hun best doen, ik zal het hun mededelen maar wees zelf ook respectvol in de omgang als niet alles gelopen is zoals het in de agenda stond. (Shawn heeft gisteren hard zitten farmen op je account waardoor er maar 4k bijl thuis was ipv 6k, hij zei me dan ook dat hij het risico niet wou nemen om daarmee te edelen).

Nomi

Revenge is Sweet op 04.06. om 02:01 uur
heb al 6 keer aangegeven dat hij moet opletten met farmen dat hij moet edelen en nu is het weer niet gedaan ik word het echt beu...ik geef het netjes aan hoe en wat en het gebeurd gewoon niet...de fusie komt er niet meer want ik zie het gewoon niet meer zitten, ik leg alles netjes uit, schrijf lappen tekst en enige wat hun daarmee doen is aan hun schoen lappen!

Als je geen TW kan spelen luister dan gewoon naar mensen die het wel kunnen en als ze dat ook niet doen dan niet....

Ik boek hem er hier uit juuuuuu

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

StrangeButtrue? op 04.06. om 18:48 uur
Deze reacties van jou komen mij ook gewoon bekend voor, net zoals vroeger, even impulsief.

Verder veel succes, voelde de bui al hangen ^^

Nomi

Revenge is Sweet op 04.06. om 18:51 uur
nou dit is niet impulsief?
Kijk hoe dom antwoord ik gewoon terug krijg:
Tis matthias hier en ik dacht eigenlijk dat jij niet on ging komen waardoor ik in het weekend zo veel mogelijk munten wou slaan en in de ochtend tijdens school dan treintjes sturen.

Dat vraag ik toch niet? Dat geef ik toch niet aan om te doen?

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

StrangeButtrue? op 04.06. om 19:05 uur
Als hij op die manier het beste zijn 'drive' kan vinden op jou account, wat is dan het probleem, je bent op vakantie en zit meer met TW bezig..

Zijn bedoeling is om iedere ochtend je trein uit te sturen wanneer hij op school zit, wanneer hij dus niet kan farmen overdag.

En in het weekend kan hij wel vol farmen, waardoor het dan toepasselijk uit komt om muntjes te slaan, dat vind ik persoonlijk wel redelijk logisch.

Je focust je op een planning maar in sommige gevallen is afwijken van je planning gewoon effectiever zeker als je het op die momenten over laat aan een VV, niet ieder persoon heeft op dezelfde momenten tijd om bepaalde acties uit te voeren.

Nomi

Revenge is Sweet op 04.06. om 19:06 uur
omdat hij dan doodloopt dat lijkt mij toch logisch met tijden van 7uur plus?

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

StrangeButtrue? op 04.06. om 19:09 uur
Doodlopen ligt niet aan hem, dat ligt aan de vorderingen die zich voordoen in jou gebied. Of verwacht je dat elk account waar Matthias geen VV op draait wel van een leie dakje loopt x)

Hij doet zijn best, en wilt verder ook zijn best doen, enkel daar hij van jou planning afwijkt is hij ook meteen afgeschreven, dat is jammer.

Zeker ook omdat ik vernomen heb dat je intenties geheel anders liggen dan voordien. Ik zie het wel gebeuren!

Nomi

Revenge is Sweet op 04.06. om 19:15 uur
kerel wees nou eens eerlijk en zet die vrienden bril waar je door heen kijkt eens af...

Een trein die 7 uur loopt...laat je om 7:01 aankomen
en niet om 9:00 versturen dat hij om 16:00 aankomt met stamleden om zich heen.
Dat is gewoon als je dan je clear verliest. Das je eigen schuld (en dit geval matti want die wil niet luisteren)
en anders doe jij je 7 uur + treintjes eens overdag sturen naar top 5 spelers...kijken wat er gebeurd;) Ohnee wacht danloopt je trein dood ...duhhhhhhhhhhh

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

StrangeButtrue? op 04.06. om 19:20 uur
Uiteraard is dat een risico. Maarja je wilt inhoudelijk dus zeggen dat er omstreeks 00:00u geen eentje meer online zal zijn die wat opmerkt.

Treinen is in elk geval een risico, zowel overdag als 's nachts daar je je tegenstander niet kent.

Maar waar gaat het nu eigelijk over, ben je je trein kwijt? Anders zie ik verder geen probleem. Hij doet zijn best, maar het is moeilijk omdat te apprecieeren voor je.

Om toch maar even af te wijken, ik zou je aanraden te genieten van je verdere vakantie dagen , want je loopt er nog gestresster bij dan elders.

Nomi

Revenge is Sweet op 04.06. om 19:23 uur
nou het probleem is dat ik aangeef dat er op mijn account geen gebeouwen gemaakt word, dat mijn trein al 3 dagen geleden de deur uit moest (en nu moest ik hem zelf vanaf mijn vakantie doen)
En dat er munten geslagen werden met de GS en edels gemaakt..alleen dat laatste is ene beetje gedaan;)

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

Revenge is Sweet op 04.06. om 19:27 uur
maar ik ga gewoon de diepe sprong wel aan en fuseer met ze:) als ze dat nog willenXD

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]

StrangeButtrue? op 04.06. om 19:31 uur
Je mening slaat vrij snel weer om. Begrijp het dan ook niet goed ;)

Verduidelijk mij eerst eens waarom je erop eens wel weer positiviteit inziet en waarom je eigelijk gesolliciteerd hebt voor [ally]WaZect[/ally].

Nomi

Revenge is Sweet op 05.06. om 02:04 uur
Wazetech is gewoon voor nu.. Net als mifune toen, doe ik niks ben ik edelvoer voor call etc ....

En positiviteit had ik ff niet nee, want ik geef aan wat er moet gebeuren en dat gebeurd er dan niet, als jijje vv afgeeft en zegt maak daar stal en ze doen ijzermijn omhoog dan word jij ook boos vooral als dat 3 keer op rij gebeurd

StrangeButtrue? op 05.06. om 07:53 uur
Boos worden is voor niets nodig. Uiteindelijk is er niet precies gebeurt wat je gevraagd hebt maar heeft alles op termijn wel zijn voordelen!

Mensen die mijn VV willen doen, daar heb ik juist respect voor. Doe mij een plezier, wees wat vriendelijker van jou kant en ik zorg dat er beterschap in komt :)

Nomi

Revenge is Sweet vandaag om 01:10 uur
komt goed:$

Benjamin | [player]Revenge is Sweet[/player]
 

DeletedUser

Guest
Deel III

Tegen ons zelf had hij die avond ook nog gezegd dat hij de fusie alsnog zag zitten en deze dus ook door zou gaan (hiervan zijn ook de mededelingen door hem verwijderd), daarom gaven wij hem als nog onze VV. Op het moment dat hij dat laatste berichtje in bovenstaande spoiler naar StrangeButtrue? had verzonden had hij ook onze VV aanvaard zoals je hieronder kan zien:

2heljed.png


Zoals je kan zien had hij ook de voorgaande dagen onze VV, dit was het routine systeem dat we dagelijks toepasten.


Wat hield de backstab nu inhoudelijk in?

- Al onze troepen werden in zeer kleine hoeveelheden naar onze vijandige tegenstanders verstuurd in de nachtbonus, met als gevolg 200 rapportjes in deze trend:


- Al onze mededelingen werden verwijderd, waardoor we jullie kleine details niet mee kunnen delen.

- Onze gehele snellijst en onze notities werden verwijderd.

- In elk dorp werden er enkele gebouwlevels afgebroken en stond er ZC in de maak.



Mijn medespeler heeft deze trieste situatie deze ochtend kunnen constateren. Het is jammer dat deze dingen voorvallen en we willen dan ook de resterende spelers op de hoogte stellen van de denkwijze van Revenge is Sweet.

Mijn account op deze wereld is op dit moment dus gewoon waardeloos, het zal waarschijnlijk niet lang duren eer Revenge is Sweet met de eerste edels komt aanzetten.

Desondanks, heb ik mij vermaakt voor de tijd dat ik het account (The boxing sheep) heb kunnen opbouwen in de rim, al is dat nu allemaal tevergeefs geworden.

Verder gaat mijn dank uit naar StrangeButtrue? voor het meewerken aan deze post. Ook de spelers die mij wel konden appreciëren en waarmee ik mijn tijd heb doorgebracht op W27 verdienen een bedankje!

Allen verder veel succes, onthoud dat niet iedereen te vertrouwen is maar er ook vaak 'schone schijn' bij komt kijken.

Groeten,
The Boxing Sheep
 

DeletedUser

Guest
Was jij niet diegene die backstabben ook noob vindt?
 

DeletedUser48980

Guest
Ik zeg niet voor niets dat fuseren voor noobs is.

Nu je eens wat argumenten voorgeschotelt krijgt..
Dacht dat jij diegene was die absoluut niet moest weten van 'backstabben' of vind je dit opeens maar normaal :)
 

DeletedUser

Guest
Nu je eens wat argumenten voorgeschotelt krijgt..
Dacht dat jij diegene was die absoluut niet moest weten van 'backstabben' of vind je dit opeens maar normaal :)

Ik praat het gewoon goed? Deed jij ook met het gearshift geval, dus ga niet hypocriet doen ;)
 
Reactiescore
116
Ik zeg niet voor niets dat fuseren voor noobs is.

Je daalt echt in achting. Je ziet toch duidelijk dat dit een zware backstab is.. of fuseren voor noobs is of niet maakt hier echt geen reet uit.
 

DeletedUser

Guest
Welkom tot Tribalwars... Spijtig genoeg heb je gelijk met dit :
onthoud dat niet iedereen te vertrouwen is maar er ook vaak 'schone schijn' bij komt kijken.
Wel spijtig voor je... :/
 

DeletedUser48980

Guest
Ik praat het gewoon goed? Deed jij ook met het gearshift geval, dus ga niet hypocriet doen ;)

En alweer komen de oude koeien uit de sloot ..
Als het voor jou enkel om het geval 'fuseren' gaat, dan keur je de backstab ook gewoon goed, het staat er nochtans zwart op wit bijgeschreven hoe en wat.. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik snap jullie frustraties,

Maar degene die onder ons een stam geleid hebben moeten weten dat een verhaal altijd van 2 kanten moet horen. Ik heb die betreffende spelers nog niet gesproken, ik zal hen ook deze feiten voorleggen die ze naar kunnen mogen weerleggen. Anders trekken wij gewoon onze conclusie hoor.
 
Reactiescore
2.303
Wa ne kut mongol junge!
ziede de argumentatie De fokke?

Het is gewoon een faal, je vind Interne nuub... hij zit in jouw stam, faal voor jouw...
Backstabben ben jij totaal niet aan, hij zit in jouw stam, faal voor jouw...

En jij vind nomi de slechtste leider?
Jij bent misschien wel een puntegeiler, jij neemt ook alles aan wat punten heeft.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Ik snap jullie frustraties,

Maar degene die onder ons een stam geleid hebben moeten weten dat een verhaal altijd van 2 kanten moet horen. Ik heb die betreffende spelers nog niet gesproken, ik zal hen ook deze feiten voorleggen die ze naar kunnen mogen weerleggen. Anders trekken wij gewoon onze conclusie hoor.

conclusie is dus dat je eigenlijk uitnodigt zonder al te veel te vragen ;)
 
Bovenaan