Revenge is Sweet? Zo te zien wel...

Reactiescore
2.303

DeletedUser

Guest
Naja, we kunnen nou direct allemaal wel op De Fokke springen maar Revenge is Sweet heeft stab verricht.

Zoals De Fokke zegt wil hij eerst ander kant van verhaal horen zoals dat hoor dus daar behoort hij ook de kans voor te krijgen.

Precies. Ik vind wel dat dit onverklaarbaar is, vandaar dat ik ook zeer benieuwd ben wat er met het acc zelf gaat gebeuren.
 

DeletedUser

Guest
Daarom. Over vervolg en eventuele beslissing van De Fokke kunnen we daarna nog een menig over hebben.

Ik vind het belachelijk als leiders of zogenaamde leiders iemand gaan kicken op een AF verhaal. Ik geloof best dat het klopt, maar dat wil niet zeggen dat we van het principe afwijken om de andere kant van het verhaal te horen.

En dan moeten de meeste hier maar eens uitleggen wat daar hypocriet aan is?
 

DeletedUser48980

Guest
Naja, we kunnen nou direct allemaal wel op De Fokke springen maar Revenge is Sweet heeft stab verricht.

Zoals De Fokke zegt wil hij eerst ander kant van verhaal horen zoals dat hoor dus daar behoort hij ook de kans voor te krijgen.

Er is helemaal geen bedoeling bij om de Fokke te bespringen, het was gewoon te verwachten dat het gevalletje Gearshift er weer aan te pas zou komen, met de gevolgen vandien.

Voor mij is alles duidelijk, maar mijn oordeel zal irrelevant zijn zoals je uit de eerste 3 posts van boxing ook wel kunt afleiden.
Geen probleem voor mij om te wachten tot Revenge hier wat gaat schrijven, laat 'm eerst nog maar wat genieten van zijn actie in het buitenland.

Gewoon het feit dat The boxing sheep geen enkele mededeling meer had staan deze ochtend zegt al genoeg dat er geprobeert is om bewijsmateriaal te verbergen ;)

Voor de rest ben ik benieuwd naar je uiteindelijke conclusie's fokke, want dat is natuurlijk wel waar het om gaat op dit moment.
 
Reactiescore
2.303
Jouw hoef ik zelf niet serieus te nemen.

Hoezo mag je mij niet serieus nemen?
Ik heb al aan een aantal mensen gevraagd of ik nu echt scheel kijk dat ik het je nog niet gezegt heb waarom je een hypocriet bent... Iedereen zei dat ik het al gezegt heb, dus misschien zou je me beter wat serieus nemen, want met een argumentatie van jij bent maar 16 jaar zal je niet ver komen.

Is het misschien omdat ik nog niet zoveel bereikt heb in mijn TW carriere als jij?
Er zijn tal van kinderen die meer bereikt hebben die 16-17 jaar zijn.
Maar jij met je kortzichtige blik en jouw zelf ideaal kan je alleen maar zien wat jij goed vind, zero interns, zero backstabs...

Maar jouw lid in een stam wil toch interne en doet dan vervolgens een backstab, vind je dat zelf niet wat?
Meteen vliegen in 2klap, waarom neem je zo een speler dan aan?
Hij had duidelijk al een tijdje intenties om te interne, die backstab zal vast wat later gekomen zijn, het feit is gewoon dat hij bij jouw in de stam zit...

Ik vind het belachlijk dat je overal Gearshift ermoet bij betrekken, want uiteindelijk doet die persoon nu juist hetzelfde, maar dan nog eens een intern erbij :eek:

Ze zullen beiden hun redenen hebben, ik keur Gearshift ook niet goed.
Maar is dat de reden dat je het van je stamgenoot wel moet goedvinden, wij hebben ook de 2kanten van Gearshift bekeken en die vonden we duidelijk beter dan jouw standpunt, wij begrijpen waarom hij backstabde.
Misschien zul je dat ook doen met je stamgenoot, al dan niet je ex stamgenoot...

Kom nou niet af met men leeftijd, dat toonde alleen aan hoe kortzichtig je zelf bent.

Sta je er versteld van dat men post langer is dan 2 zinnen?
 

DeletedUser

Guest
Moeilijk om OT te blijven Fokke? Er is welgeteld 1 reactie van gearshift de voorbije 3 pagina's en ik heb niks anders dan discre en gearshift gelezen. Het gaat hier over Boxing sheep en de stab die op het gedaan is.

Mijn mening: Kut voor boxing sheep wat gebeurd is, de bewijzen zijn hard te noemen tegen Revenge. Stabbers zijn sowieso faalhazen en verdiene in principe IP-ban van TW. (en nee Fokke hier moet je niet reageren want de stabbers die op gearshift zaten zijn weg)
 

DeletedUser57186

Guest
Gearshift geen kick omdat hij top20 stond
Die ene gozer wel kick omdat hij niet top20 staat. :(
 

DeletedUser

Guest
Hoezo mag je mij niet serieus nemen?
Ik heb al aan een aantal mensen gevraagd of ik nu echt scheel kijk dat ik het je nog niet gezegt heb waarom je een hypocriet bent... Iedereen zei dat ik het al gezegt heb, dus misschien zou je me beter wat serieus nemen, want met een argumentatie van jij bent maar 16 jaar zal je niet ver komen.

Is het misschien omdat ik nog niet zoveel bereikt heb in mijn TW carriere als jij?
Er zijn tal van kinderen die meer bereikt hebben die 16-17 jaar zijn.
Maar jij met je kortzichtige blik en jouw zelf ideaal kan je alleen maar zien wat jij goed vind, zero interns, zero backstabs...

Maar jouw lid in een stam wil toch interne en doet dan vervolgens een backstab, vind je dat zelf niet wat?
Meteen vliegen in 2klap, waarom neem je zo een speler dan aan?
Hij had duidelijk al een tijdje intenties om te interne, die backstab zal vast wat later gekomen zijn, het feit is gewoon dat hij bij jouw in de stam zit...

Ik vind het belachlijk dat je overal Gearshift ermoet bij betrekken, want uiteindelijk doet die persoon nu juist hetzelfde, maar dan nog eens een intern erbij :eek:

Ze zullen beiden hun redenen hebben, ik keur Gearshift ook niet goed.
Maar is dat de reden dat je het van je stamgenoot wel moet goedvinden, wij hebben ook de 2kanten van Gearshift bekeken en die vonden we duidelijk beter dan jouw standpunt, wij begrijpen waarom hij backstabde.
Misschien zul je dat ook doen met je stamgenoot, al dan niet je ex stamgenoot...

Kom nou niet af met men leeftijd, dat toonde alleen aan hoe kortzichtig je zelf bent.

Sta je er versteld van dat men post langer is dan 2 zinnen?

- Over je leeftijd had ik inderdaad mijn mond moeten houden.
hypocriet
•iemand die voordoet bepaalde waarden te huldigen, maar zich er zelf niet aan houdt.
Gevonden op http://nl.wiktionary.org/wiki/hypocriet

Met deze kennis mag jij nu een post maken waar in je verklaard dat ik hypocriet bent.(zonder dat ik enigszins een standpunt inneem.)
 

DeletedUser

Guest
Beetje zielig om de stamleider aan te vallen, met heel het AF, en te dwingen dat hij zijn leden gaat kicken. Alsof dat gaat gebeuren, een leiders zal toch beide kanten aan moeten horen en vervolgens pas gaan oordelen.
Hoewel dit natuurlijk een lage actie is en dit niet goed te praten is. Ik neem het niet voor iemand op, heb geen weet van deze situatie, dus oordeel ik Revenge niet.
 

DeletedUser10429

Guest
Zit de speler in kwestie niet op het AF? Zo kan hij voor zichzelf opkomen en moet ook niet al het negatieve commentaar tot Wouter gericht worden.
 

DeletedUser

Guest
Maar Discre ging die speler normaal in de stam nemen...
Toch gelukkig dat dit op tijd is uitgekomen want zo iemand kan je wel missen! :eek:
 

DeletedUser10429

Guest
Maar Discre ging die speler normaal in de stam nemen...
Toch gelukkig dat dit op tijd is uitgekomen want zo iemand kan je wel missen! :eek:

Daar werd over gespeculeerd, maar is niet zo. De toekomst moest dit nog allemaal uitwijzen, maar er was nog niks beslist.
 

DeletedUser

Guest
Daar werd over gespeculeerd, maar is niet zo. De toekomst moest dit nog allemaal uitwijzen, maar er was nog niks beslist.

Oow het leek alsof het al vrij zeker was.
Goed dat je zoiets verduidelijkt :)
 

DeletedUser

Guest
Oow het leek alsof het al vrij zeker was.
Goed dat je zoiets verduidelijkt :)

Het feit was dat wij met The boxing sheep het zeker en vast van plan waren maar het gedrag van Revenge is Sweet Discre een beetje tegenhield voor later ;)
 

DeletedUser64081

Guest
Beetje jammer dit. Kennen jullie W. nog niet goed genoeg? Denken jullie hem te overtuigen door te zeggen dat hij dit niet kan winnen, de bewijzen te hard zijn? Als die bewijzen te hard zijn moet je juist je bek houden en wachten op het moment dat hij het heeft onderzocht, en de uitslag heeft. W. kennende is hij erg eigenwijs, maar niet gek. Meestal heeft hij gewoon gelijk. Nu kan je gaan zeggen dat ik zijn kont lik, maar hij was mijn leider in Wazaa in w19, en ik heb op w19 vaak met hem in de clinch gelegen. Ik dacht minder na over mijn posts dan hem, en hij kreeg gewoon gelijk.

Mensen moeten beter lezen. Wat hij heeft gezegd is voornamelijk dit: Ik wil het zelf verder onderzoeken door ook revenge zijn kant te horen. Kan hij deze zaak niet weerleggen dan volgt kick. Verder zijn er wat praatjes over hypocriet of niet geweest, maar dat doet er uiteindelijk niet toe. Hij is hoe dan ook niet hypocriet. Die woorden kwamen weg bij het punt dat hij Revenge niet kickte, maar W nam nog geen standpunt in, is er nog mee bezig, dus kick of niet is NU gewoon nog niet aan de orde. Of anderen hypocriet zijn of niet heeft gewoon totaal niks met de discussie te maken. Het is misschien mooie propaganda, maar het is deze zaak niet.

W. , succes met deze zaak.
 
Bovenaan