Resist & Hap! vs. FTNWO

DeletedUser

Guest
Idd, want Plague vs de 4 stammen was niet laf dan natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Achja, als ze nog steeds niet doorhebben dat Resist PR niet stabde, denk ik dat het echt een verloren zaak is.
 

DeletedUser

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Toch wel grappig hoe iedereen en masse één figuur volgt die pretendeert alles te weten, zonder dat men zelf specifiek weet wat er speelde tussen PR-Resist. Nochtans is dit al op het forum uitgelegd.
Maar nog eens: als de leiding van PR via vv's de leiding gedeeltelijk overdraagt aan Resist, wil dat toch wel zeggen dat ze Resist vertrouwen. Waarom zou Resist dan alle info gaan kopiëren? Ze worden bewust bij het reilen en zeilen van PR betrokken. Ik zat trouwens zelf in PR, denk je dat ik dan niet beter weet wat speelde dan jullie?


Dat kan, maar jullie wilden gwn info weten en nu vallen jullie pr ineens aan, gewoon stabben heet zoiets, durven al die resisters met hun grote bek hier niet op te reageren dan?
 

DeletedUser

Guest
Moises reageert?
En waarom spreek je over "jullie" als je mij quote? :confused: Ik behoor nl. niet tot Resist, noch tot PR. Ik schets alleen een beeld van de situatie, die in het voordeel van Resist is. Weet je waarom? Omdat er helemaal niet gestabbed werd :rolleyes: Ga je dat eindelijk in je hoofd krijgen? Of ben je te zeer verblind door jullie non-argumenten?
 

DeletedUser

Guest
Tuurlijk stabt resist niet :rolleyes: targetx valt matthias aan, terwijl jullie gewoon nog een bg hadden, een normaal iemand zou ze 5 dagen geven om alles te stacken en zich voor te bereiden maar resist valt gewoon ineens aan, dat is stabben eendje
 

DeletedUser60153

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Dat kan, maar jullie wilden gwn info weten en nu vallen jullie pr ineens aan, gewoon stabben heet zoiets, durven al die resisters met hun grote bek hier niet op te reageren dan?

Als dit stabben is, okey. Plannen maken om Moises aan te vallen lijken mij dan ook onder dit credo te vallen. Daarnaast heb ik al zeer lange tijd geen contact meer met Bas en leek er sowieso amper sprake meer van een bondgenootschap (wij mochten zelfs geen vv draaien van PR account...)
 

DeletedUser

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Als dit stabben is, okey. Plannen maken om Moises aan te vallen lijken mij dan ook onder dit credo te vallen. Daarnaast heb ik al zeer lange tijd geen contact meer met Bas en leek er sowieso amper sprake meer van een bondgenootschap (wij mochten zelfs geen vv draaien van PR account...)

Dan zeg je gewoon de bg op, en geef je ze 5 dagen om de fronten te stacken voor je gaat aanvallen...
 

DeletedUser

Guest
Hij heeft 5 dagen tijd om de fronten te stacken.

Snap je het niet ofzo? resist valt pr nu ineens aan en ze hebben de bg niet opgezegt. Dan geeft een normale bg een wapenstilstand van 5 dagen zodat men zich kan voorbereiden. Het is niet normaal als je je bg ineens aanvalt.. of dringt dat niet tot je door?
 

DeletedUser58227

Guest
Resist heeft .P¦R. Gestabt en andersom gewoon niet, klaar.
Is gewoon zo ego'tjes, stomme arrogante fout van jullie maar na jullie gedrag op 't af was dat eig ook geen verassing meer.
Zag dit allang aankomen.
 

DeletedUser60153

Guest
Lol.

We hebben ze gestabt omdat iemand met amper front 750 aanvallen op zich krijgt met uren looptijd zonder dat er uberhuapt iets geedelt word?
 

DeletedUser58227

Guest
Uhh jah. Ik zal het eventjes voor je uitleggen waarom jullie .P|R. wel stabben, en .P|R. jullie niet omdat dat nog niet in jullie hoge bol is gestampt waarschijnlijk.

.P|R. Had idd plannen om Moises/Resist aan te vallen, dus? Wil je nu serieus zeggen dat het niet mogelijk is dat een BG plannen maakt om zijn BG in de toekomst aan te vallen? Sjeez, ooit een BG altijd een BG, nooit van die regel gehoord. Een BG hoeft niet ten oneindige te duren
Mits dit netjes wordt opgezegt met een aantal dagen opzegtermijn is dit meer dan normaal.

Daarbij heeft Resist zeker wel onterecht gehandelt. Zo te horen hebben ze informatie gecopy't van het .P|R. forum en zijn daarna direct overgeslagen tot aanvallen. Het smoesje om daarna te zeggen, ja maar de aanvallen lopen wel 5 dagen trekt natuurlijk nergens op. Het feit dat er aangekomen wordt met zulke rotte smoesjes om een stab goed te praten zegt denk ik toch al wel genoeg, en dat jullie stiekem ook wel in de gaten hebben dat dit een vuile actie was, oftwel stabben.
Ten eerste copy je dus geen informatie van een BG.
En ten tweede zeg je de BG netjes op met een opzegtermijn van enkele dagen. Of die aanvallen nu 2 dagen moeten lopen, of 2 weken lang doet er echt niet toe.

Beter kappen jullie dus met jullie stoere, ego gedrag. Jullie mogen dan wel de "o zo pro spelers" van W21 zijn, en altijd de grote bek hebben. Dit keer hebben jullie helaas verkeerd gehandelt, en beter leggen jullie je hier bij neer en wordt er door Resist toegegeven dat het een stomme fout & stab was. Is voor ieder toch wel bekend, daarmee red je hopelijk voor sommige nog wat respect mee ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kunt blijven speculeren Stan, maar je zit er behoorlijk naast. Probeer ingame wat te bereiken, op het AF ben je al gefaald.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees nu al bijna 2 pagina's vol met een welles-nietes spelletje over zaken die ten eerste dit topic niet aangaan. Als jullie zo graag deze 'stab' naar buiten wilden brengen, dan kan je dat in een apart topic doen. Ten tweede heeft .P|R. gewoon domme pech gehad. BG's kunnen soms wel eens je forum lezen. Als daar dan plannen op staan om jouw stam aan te vallen, vind ik het persoonlijk meer dan logisch om meteen toe te slaan. Als dat dan onder de definitie stabben valt, dan zei dat zo. Succes verder met deze discussie.......
 

DeletedUser58227

Guest
Vast niet nee, is ook niet leuk om aan te horen dat je een stabber bent.
Maar ze doen er beter aan dit wel te erkennen ipv ook nog dom te gaan ontkennen dat dit niet het geval is. Terwijl ze hun oud BG gewoon vol naaien, of hun nu iets van plan waren of niet. ;)

(discussie kan verder in 't praattopic nu:p)
 
Bovenaan