Resist & Hap! vs. FTNWO

DeletedUser57071

Guest
Gaat Resist nu ook al VS .P|R. ? :)
Matthias 750 Incs van Targetsniper, waar slaat dat nu weer op dan?
Moises die de vv van Robin hoodje neemt en SS maakt van het forum. Moet niet gekker worden.

deed die ook al in plague ;)
 

DeletedUser62436

Guest
Zodra resist kapot gaat maakt remco daar weer foto's van alles en boekt hem naar de volgende stam. Hij is de grootste struisvogel van deze wereld. Enige wat die kerel kan doen is vluchten :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg de vv omdat ik rh verdien op basis van afspraken tussen mij en ex bespeler.



Ik een favoriet target? Voor wie? Pr heeft mij nog nooit wat kunnen doen, schijnbaar vonden ze het nodig om achter de bg rug afspraken te maken om mij te pakken. Heel sneaky!!

Er staat gewoon een aanvalstopic op forum pr om mij te pakken terwijl er een bg is.

Praat geen poep jack als je de feiten niet kent.

Ik ken de feiten niet?
Kerel jij moet eens na gaan denken met die volwassen bol van je. Ik zit nu in Fruit. en heb nauwe connecties met PR daardoor. Verder moest jij ten tijden dat je nog in Lawzzz zat niet overstappen naar Moises omdat de bespelers daar stopte en het een puinhoop was toen PR erop losging? (even een reminder voor je: http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1842671&type=lose&newtribe=21783&pn=-1

Dus wie praat hier nu poep? Volgens mij moet jij je bekkie eens gaan poetsen.

Plannen kunnen altijd gesmeed worden, maar het uitvoeren is een andere zaak. Zolang ze niet lanceren schenden ze totaal niet de afspraak die er is in een BG. Daarentegen aanvallen zonder een directe melding dat de BG verbroken is zoals Resist nu doet is dat wel.
 

DeletedUser60153

Guest
Kan je wel gewoon om janken, maar als niemand tijd/zin heeft om zo'n stuk te schrijven houd het op. Ik prefereer ook daden boven woorden bij een oorlog :D

Ik maakte een grapje na aanleiding wat ik eerder had gezegt op het Fruit HEIDI forum. En dat iemand er dan dom op reageert... Tja...
 

DeletedUser

Guest
Ik ken de feiten niet?
Kerel jij moet eens na gaan denken met die volwassen bol van je. Ik zit nu in Fruit. en heb nauwe connecties met PR daardoor. Verder moest jij ten tijden dat je nog in Lawzzz zat niet overstappen naar Moises omdat de bespelers daar stopte en het een puinhoop was toen PR erop losging? (even een reminder voor je: http://nl.twstats.com/nl21/index.php?page=player&mode=conquers&id=1842671&type=lose&newtribe=21783&pn=-1

Dus wie praat hier nu poep? Volgens mij moet jij je bekkie eens gaan poetsen.

Plannen kunnen altijd gesmeed worden, maar het uitvoeren is een andere zaak. Zolang ze niet lanceren schenden ze totaal niet de afspraak die er is in een BG. Daarentegen aanvallen zonder een directe melding dat de BG verbroken is zoals Resist nu doet is dat wel.

Idd jack heeft gelijk, Resist stabt Pr wel weer ff. Resist en Pr hadden nog steeds een bg maar resist kon het weer eens niet laten om ze te stabben, gewoon vuil spel anders kunnen ze niet winnen zeker.

Beetje kleuterachtig..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Idd jack heeft gelijk, Resist stabt Pr wel weer ff. Resist en Pr hadden nog steeds een bg maar resist kon het weer eens niet laten om ze te stabben, gewoon vuil spel anders kunnen ze niet winnen zeker.

Beetje kleuterachtig..

En ik hoef er geen woorden voor te verdraaien zoals ze dat bij mij wel moesten doen.
 
Reactiescore
332
Ik maakte een grapje na aanleiding wat ik eerder had gezegt op het Fruit HEIDI forum. En dat iemand er dan dom op reageert... Tja...

Een feit is dat jullie altijd een enorm grote bek hebben, tegen wie dan ook. Iig verwacht ik nu veel van jullie, met je grote bek, en nu ook een enorme meerderheid.

Het moet wel raar lopen wil FTNWO dit winnen :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Ja inderdaad een gekke situatie een bg sprwekt van te voren namelijk de andere stam aan als ze spelers in hun vaarwater willen binnenslepen. Dat zou getuige zijn van de waardering van de bg. Enige wat resist in mijn ogen gedaan heeft is pr een hak zetten en hun favoriete target ingelijfd in de stam. Dus kan ik de keuze van pr in deze zeker begrijpen ondanks die bg. Verder is er geeneens een aanvtaag aan pr geweest en is die vv direct naar moises gegaan

Ten eerste is de vv niet rechtstreeks naar Moises gegaan, maar naar flopper. Daarna is de vv langs enkele spelers gepasseerd. En ik zie je al aankomen dat wij Resist de opportuniteit gaven om PR's forum te lezen, dus ik zal dat al meteen ontkrachten: neen, het was gewoon omdat we weinig tijd hadden. Overigens zou het niet eens een probleem mogen vormen je BG op je forum te laten meekijken, zeker als je geen toegang hebt tot leidersfora e.d.
Ten tweede zie ik het probleem niet. Denk je dat RH gekickt zou worden uit de Alliantie (ten tijde van Plague/LawZzZ) als we, zonder aankondiging, de vv bij jou, warre, jorny, eender wie had geplaatst? Neen, er moet samenwerking bestaan tussen BG's, zeker op vlak van vv draaien. PR heeft in deze een heel slechte beslissing genomen om RH te kicken, zeker als je kijkt naar de reden van de kick.

Het is niet omdat jullie zo een post moeten schrijven om aandacht te krijgen dat wij dat ook moeten doen hee ;) Wij houden de posts simpel en steken onze tijd ingame.

Bij jullie is het dan een blijkbaar een of-of-verhaal. Ofwel een mooie verklaring, ofwel je focussen op ingame. Dat is dan ook het verschil met Hap en Resist. Bij die stammen is het een en-en-verhaal: zowel propaganda op het forum als zich focussen ingame.

Hahaha xD ik lag me toch ff kapot om die post :p Hij is zeer goed geschreven en erg leuk :)
Veel suc6 resist en hap! hoewel ik jullie offensief tot nu toe nog niet echt geslaagd vind.

Als hun offensief (ik neem dan aan dat je het offensief van Hap en Resist op Plague bedoelt) niet geslaagd is, wat moet dan worden gezegd van het defwerk van Plague? ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg de vv omdat ik rh verdien op basis van afspraken tussen mij en ex bespeler.



Ik een favoriet target? Voor wie? Pr heeft mij nog nooit wat kunnen doen, schijnbaar vonden ze het nodig om achter de bg rug afspraken te maken om mij te pakken. Heel sneaky!!

Er staat gewoon een aanvalstopic op forum pr om mij te pakken terwijl er een bg is.

Praat geen poep jack als je de feiten niet kent.

Dat topic is gestart door RH en sorry hoor, maar dat waren nu geen echte aanvalsplannen dat topic was zelfs dood toen jij het te zien kreeg...
En daarbij verwachtten jullie al aanvallen op Moises. Hij is blijkbaar altijd gestackt gebleven. En als wij Moises dan toch zouden aanvallen hadden wij de bg opgeheven en jullie tijd gegeven.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken de feiten niet?
Kerel jij moet eens na gaan denken met die volwassen bol van je. Ik zit nu in Fruit. en heb nauwe connecties met PR daardoor. Verder moest jij ten tijden dat je nog in Lawzzz zat niet overstappen naar Moises omdat de bespelers daar stopte en het een puinhoop was toen PR erop losging? (even een reminder voor je: http://nl.twstats.com/nl21/index.php...be=21783&pn=-1

Ik moest overstappen naar Moises? Ik moest helemaal niks, SLD is/was mijn account maar vond het saai worden daar en zocht spanning zodoende had ik meer verwacht van PR.

Dus idd, je kent de feiten niet.

Dat topic is gestart door RH en sorry hoor, maar dat waren nu geen echte aanvalsplannen dat topic was zelfs dood toen jij het te zien kreeg...
En daarbij verwachtten jullie al aanvallen op Moises. Hij is blijkbaar altijd gestackt gebleven. En als wij Moises dan toch zouden aanvallen hadden wij de bg opgeheven en jullie tijd gegeven.

Vond de opmerkingen richting moises niet echt chique. Ook op het gedeelde forum met fruit kwam ik nog al wat tegen waarvan je een vraagteken erachter kan zetten.


Zodra resist kapot gaat maakt remco daar weer foto's van alles en boekt hem naar de volgende stam. Hij is de grootste struisvogel van deze wereld. Enige wat die kerel kan doen is vluchten


Vluchten? Sinds wanneer vlucht ik?
 

DeletedUser

Guest
Enkele maanden geleden kregen onze vv's zelf leidingsrechten, gewoon zodat we overal van op de hoogte waren in PR, dus vv bij BG's was echt geen pijnpunt. Deze onzin doet pijn aan mijn ogen.
 

DeletedUser

Guest
Een feit is dat jullie altijd een enorm grote bek hebben, tegen wie dan ook. Iig verwacht ik nu veel van jullie, met je grote bek, en nu ook een enorme meerderheid.

Het moet wel raar lopen wil FTNWO dit winnen :rolleyes:

De gene die daar met kop en schouders boven uitsteekt en van alles roept ben jij.

Zodra resist kapot gaat maakt remco daar weer foto's van alles en boekt hem naar de volgende stam. Hij is de grootste struisvogel van deze wereld. Enige wat die kerel kan doen is vluchten :eek:
Inderdaad, hij joint elke week weer een nieuwe stam. Tjee, dat ben jij dramatisch!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
@frozenduck: Ik heb het over de massa van hap! die nu op jbo loopt :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik moest overstappen naar Moises? Ik moest helemaal niks, SLD is/was mijn account maar vond het saai worden daar en zocht spanning zodoende had ik meer verwacht van PR.

Dus idd, je kent de feiten niet.

Vond de opmerkingen richting moises niet echt chique. Ook op het gedeelde forum met fruit kwam ik nog al wat tegen waarvan je een vraagteken erachter kan zetten.

Ach en zijn wel meer dingen waar ik een vraagteken achter kan zetten.., bijvoorbeeld waarom stabt resist pr?

Enkele maanden geleden kregen onze vv's zelf leidingsrechten, gewoon zodat we overal van op de hoogte waren in PR, dus vv bij BG's was echt geen pijnpunt. Deze onzin doet pijn aan mijn ogen.

Kan best zijn, jullie hebben ff alle info gekopieerd natuurlijk en stabben pr nu, das echt laag. Nooit gedacht dat resist zo laag kon doen..
 

DeletedUser63278

Guest
Mooi inleiding !

410 mil pnt VS 185 mil pnt. ...

Beetje flauw wel he :rolleyes:

Krijgt FTNWO nu moraalvoordeel:D
 

DeletedUser

Guest
Re: Resist & Hap! vs. FTNWO

Kan best zijn, jullie hebben ff alle info gekopieerd natuurlijk en stabben pr nu, das echt laag. Nooit gedacht dat resist zo laag kon doen..

Toch wel grappig hoe iedereen en masse één figuur volgt die pretendeert alles te weten, zonder dat men zelf specifiek weet wat er speelde tussen PR-Resist. Nochtans is dit al op het forum uitgelegd.
Maar nog eens: als de leiding van PR via vv's de leiding gedeeltelijk overdraagt aan Resist, wil dat toch wel zeggen dat ze Resist vertrouwen. Waarom zou Resist dan alle info gaan kopiëren? Ze worden bewust bij het reilen en zeilen van PR betrokken. Ik zat trouwens zelf in PR, denk je dat ik dan niet beter weet wat speelde dan jullie?

Mooi inleiding !

410 mil pnt VS 185 mil pnt. ...

Beetje flauw wel he :rolleyes:

Krijgt FTNWO nu moraalvoordeel:D

FTNWO heeft er, net als Plague indertijd, voor gekozen om geen diplomatieke betrekkingen aan te gaan en tegen de hele wereld te strijden. Dat moeten ze er dan ook maar bijnemen.
 

DeletedUser

Guest
Het is inderdaad zeer laf om de oorlog te verklaren aan een stam.
 
Bovenaan