Resist & Hap! vs. FTNWO

DeletedUser62578

Guest
Omdat hap en resist een sterke bg is.
En omdat beide stammen graag het actieve stukje ex plague wilde wegwerken.

Jammer joh, dacht dat resist wat meer ballen had, maar dit valt me van ze tegen..
Dan is toch mijn mening dat ze het niet alleen aandurven :p
Maakt me verder ook niet uit, wij hebben ook onze oorlog ;)
 

DeletedUser

Guest
Omdat hap en resist een sterke bg is.
En omdat beide stammen graag het actieve stukje ex plague wilde wegwerken.

Jammer joh, dacht dat resist wat meer ballen had, maar dit valt me van ze tegen..
Dan is toch mijn mening dat ze het niet alleen aandurven :p
Maakt me verder ook niet uit, wij hebben ook onze oorlog ;)

En wat moeten wij in de tussen tijd gaan doen dan? Kunnen moeilijk liggen niksen. Hap! heeft inmiddels toch wel de reputatie dat we onze clears willen laten lopen. Pinguins horen inmiddels toch wel bekend te zijn als een waar SLOOPVOLK ;)
 

DeletedUser58227

Guest
Dat waren lawzzz en plague ook..
Maar doet dat er toe dan? Krijg de laatste tijd wel meer van dat soort stomme opmerkingen.

Jullie vallen:" met zijn 4en aan", dat is niet eerlijk. Jullie zijn:" in de meerderheid", echt vals.
Ge-wel-dig gewoon!!

Jou keus is om in een kleine stam te gaan zitten zonder diplomatieke betrekkingen. Dat is jou keus, moet je niet gaan lopen zeiken dat je dan moet vechten tegen meerdere personen cq stammen.

Af en toe ben je echt een geweldige speler, maar soms denk ik ook echt van. Sjeez, lees plz ff vooraleer je begint te janken
 

DeletedUser

Guest
Er kan hoog of laag gesprongen worden.
En iedereen mag denken wat hij wil.
Maar een feit blijft dat dit een mooi stukje propaganda is.

Verder een uitleg over Hap en Resist:
Iedereen zei dat de stam Anti een grote flop is geweest.
Maar de BG tussen Hap en Resist is daardoor wel tot stand gekomen.

Wij van Hap hebben de vorige ronde (tegen Plague) amper mee kunnen doen.
Alleen maar met afstand vegen.
Nu haalt FTNWO ineens leden van Lemon binnen.
Dan kun je verwachten dat wij zeker mee gaan doen in deze oorlog.

Suc6 toegewenst vanaf mijn kant.
Dat deze oorlog langer blijft door gaan dan 1 weekje :D
 

DeletedUser60153

Guest
Fantastische post! Geweldig Papaya, ik kom woorden te kort.

Daarnaast moet er niet zo moeilijk worden gedaan over de oorlog tussen FTNWO en Hap! en Resist. De betrokken partijen zijn al sinds oprichting in oorlog, daarnaast heeft Hap! Lemon weggewerkt en Resist World! weggewerkt, lijkt mij dat daaruit geen angst spreekt.

Dat Resist en Hap! goed konden samenwerken is al een langere tijd bekent, kijk naar bijv Lord pvv. Gecleard door Hap!, geedeld door Resist. Alleen is het nu opeens zielig omdat we met een meerderheid het tegen een kleintje opnemen. Tja, dat krijg je als je daarvoor al oorlog had met Plague en dit eigenlijk gewoon het voortvloeisel is uit Plague. Daarnaast ligt JBO perfect voor Hap! in de groeirichting, dus reageer aub niet zo kortzichtig...

Oh en Fruit, zo hoort een massa aangekondigt te worden :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Ik realiseerde me inderdaad pas later dat ik hen er was vergeten bijzetten :p Maar Hap moet daar uiteraard ook bij staan.

Gaat Resist nu ook al VS .P|R. ? :)
Matthias 750 Incs van Targetsniper, waar slaat dat nu weer op dan?
Moises die de vv van Robin hoodje neemt en SS maakt van het forum. Moet niet gekker worden.

:eek: Gekke situatie :eek::eek: En Moises had inderdaad de vv van Robin Hoodje, net als flopper en Relax. Er bestond dus een goede samenwerking tussen 2 BG's, Resist en PR. Dat iemand gekickt wordt omdat hij zijn vv afgeeft aan een BG is pas lachwekkend :D
 

DeletedUser

Guest
:eek: Gekke situatie :eek::eek: En Moises had inderdaad de vv van Robin Hoodje, net als flopper en Relax. Er bestond dus een goede samenwerking tussen 2 BG's, Resist en PR. Dat iemand gekickt wordt omdat hij zijn vv afgeeft aan een BG is pas lachwekkend :D

Ja inderdaad een gekke situatie een bg sprwekt van te voren namelijk de andere stam aan als ze spelers in hun vaarwater willen binnenslepen. Dat zou getuige zijn van de waardering van de bg. Enige wat resist in mijn ogen gedaan heeft is pr een hak zetten en hun favoriete target ingelijfd in de stam. Dus kan ik de keuze van pr in deze zeker begrijpen ondanks die bg. Verder is er geeneens een aanvtaag aan pr geweest en is die vv direct naar moises gegaan
 

Deleted User - 24028

Guest
Oh en Fruit, zo hoort een massa aangekondigt te worden :D

Het is niet omdat jullie zo een post moeten schrijven om aandacht te krijgen dat wij dat ook moeten doen hee ;) Wij houden de posts simpel en steken onze tijd ingame.
 

DeletedUser58227

Guest
Wie heeft er nu eig gezegt dat het vals & oneerlijk is dat HAP! & Resist in de meerderheid zijn? :confused:
 

DeletedUser60153

Guest
Wij kondigden onze massa niet aan, heidi kwam met een grote bek het forum op wandelen..

Nee klopt daar doen jullie niet aan:

Beste AF-ers,

Vandaag de dag gaat het offensief van Fruit. aan de wandel om en puinhoop te maken in de dorpjes van Heidi. Een massa die behoort tot de grootste van W21 staat gepland en zal aankomen bij de vijand. Zelfs in onze defensieve stellingen weten we winst te behalen dus zal het met een offensief helemaal productief gaan zijn.

user_image.php
VS.
user_image.php


Na lange tijd gezaaid te hebben zal er nu eens goed geoogst gaan worden. Heidi zal met de rug tegen de muur staan en daar niet meer weg komen totdat we met ze klaar zijn.

ligging.png


De statistieken vanaf de start van de oorlog:
statistieken.png



Zoals iedereen kan zien zijn de Tirolervrouwen defensief niet goed ingesteld met een ratio van 1,9 doen ze het zelfs zeer slecht. Tegenover het Fruit. met een ratio van 3,6 staan ze er ruim beter voor. We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.

Vanaf deze kant in ieder geval succes aan Heidi! Maak jullie borst maar nat!

Namens Fruit,
Zoepie.
 

DeletedUser

Guest
Gaat Resist nu ook al VS .P|R. ? :)
Matthias 750 Incs van Targetsniper, waar slaat dat nu weer op dan?
Moises die de vv van Robin hoodje neemt en SS maakt van het forum. Moet niet gekker worden.

Ik kreeg de vv omdat ik rh verdien op basis van afspraken tussen mij en ex bespeler.

Ja inderdaad een gekke situatie een bg sprwekt van te voren namelijk de andere stam aan als ze spelers in hun vaarwater willen binnenslepen. Dat zou getuige zijn van de waardering van de bg. Enige wat resist in mijn ogen gedaan heeft is pr een hak zetten en hun favoriete target ingelijfd in de stam. Dus kan ik de keuze van pr in deze zeker begrijpen ondanks die bg. Verder is er geeneens een aanvtaag aan pr geweest en is die vv direct naar moises gegaan

Ik een favoriet target? Voor wie? Pr heeft mij nog nooit wat kunnen doen, schijnbaar vonden ze het nodig om achter de bg rug afspraken te maken om mij te pakken. Heel sneaky!!

Er staat gewoon een aanvalstopic op forum pr om mij te pakken terwijl er een bg is.

Praat geen poep jack als je de feiten niet kent.
 

DeletedUser62436

Guest
Hahaha xD ik lag me toch ff kapot om die post :p Hij is zeer goed geschreven en erg leuk :)
Veel suc6 resist en hap! hoewel ik jullie offensief tot nu toe nog niet echt geslaagd vind.
 
Bovenaan