Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
978
Niet zo raar als alle tegenstanders ragekwitten.
 
Reactiescore
1.094
Deze wereld is uiteindelijk helemaal niet zo bijster interessant gebleken heb ik het gevoel.

Grappig om dat uit een Choice /volgstam mond te horen.
Want wiens schuld is dat nou :rolleyes:

Ook gewoon omdat er maar 2 stammen waren die tegen elkaar streden.

5 stammen van rond de 15 leden was veel leuker geweest.

Ook gewoon dikke bs dit.
En Choice heeft zelf allerlei vijanden gemaakt. Niet ons probleem. Jullie hebben het zelf in de hand geworpen, en nu klagen. Erg hypocriet weer.
 
Reactiescore
1.094

Vlemis van SCRT, RELLEN, IR, paar van Guards, nu weer een aantal moraalbrekers van Keuze en Hipster (ex ME) en andere mb stammen.

:rolleyes::rolleyes::eek:

Om maar terug te gaan naar een eerder gegeven argument, toendertijd RELLEN naar string was gegaan, waren de pro-choicer's in het voordeel qua hoeveelheid dorpjes, spelers en punten (ruim 20 mil).

Hand in hand kameraden
Hand in hand voor Feyenoord 0 en ajax 1!
Geen woorden maar daden
Leve Feyenoord 0 en ajax 1!:D

Nog erger, hij was vroeger daadwerkelijk ook nog voor ajax..
Een domme keuze om te switchen is gebleken :D
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Was ook geen aanval op jullie hoor sseg, meer om aan te geven dat iedereen heeft meegeholpen met het rekruteren.
iets wat eigenlijk ook niet meer dan normaal is :p

Choice was duidelijk de mindere, misschien qua individuele skills niet maar organisatorisch en teamwork wel
 

DeletedUser

Guest
Choice was gewoon op elk vlak minder, ook individueel. En iedereen heeft idd meegeholpen, maar Choice/NoId toch wel het meest van al, nogal hypocriet van hem dus om daar nu over te gaan huilen
 
Reactiescore
1.094
Was ook geen aanval op jullie hoor sseg, meer om aan te geven dat iedereen heeft meegeholpen met het rekruteren.
iets wat eigenlijk ook niet meer dan normaal is :p

Choice was duidelijk de mindere, misschien qua individuele skills niet maar organisatorisch en teamwork wel

Het lijkt me niet gek om te volgen na dat bijna elke resterende stam tegen ons op werd gezet.
En oh zeker, Choice was ook qua individuele skills de mindere, het kan best zijn dat ze die kwaliteit hadden, dat hoor je mij niet zeggen. Maar er is niet 1 iemand die dat eruit heeft gebracht.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
Er gaan er steeds meer op barbaar :D
 
Reactiescore
1.094
gelukkig nog wel wat actie wat hopeloze pogingen van themisses wat dom te deffen :D
 
Reactiescore
1.037
Mooie oorlogsverklaring, zeer netjes gedaan (leiding van) Creed!

Even snel me examens wegwerken, dan kom ik die oorlogstats recht trekken :cool:

7psjk.jpg

Die ethiopiër is trouwens wel een topper hoor

stats

dorpjes verliezen aan een PA loos account terwijl hij online was en er geen OFF voor de edels gezet werd

atts

ook weer zo'n pro actie :p

Ja, ik moet jullie plan voor zijn

0662cd42ac1b978ed40187dadcfc2e8f.png

Creed! vs. Vlemis:
Ziezo :D Hopelijk heb ik dan ook per direct een einde gemaakt aan die idiotenverzameling vanavond van wannabe's. En dan doel ik in het bijzondere op die zatte tuinkabouter en over die omhooggevallen prutser van een Empire of Statement. Hopelijk is hierbij duidelijk dat niemand jou hier moet hebben. Dus tenzij je echt geen leven hebt en ergens wilt posten waar niemand je moet: beat it.
^puur voor de prachtige belediging:D
Om een iets beter beeld te krijgen ingame voor iedereen, waar de terreinwinst wordt geboekt op de kaart.

1zgwdnn.png

Omdat we ze allemaal weg gaan bashen? :cool::D


Toch leuk om zo af en toe t topic is terug te lezen:D
 
Reactiescore
1.094

Haha maar die van mijn oude co geldt nog steeds ^^

Bigarrow heeft aan zijn front stacks van 25 deff dorpen staan, medico 10 -18, themisses op sommige plekken idem, die 3 cf's van fluffy staan ook nog stjokvol met 15 deffjes :p

En ik maar het idee krijgen dat choice deff tekort had :p Dat ze daarom de stekker eruit trokken :p

Wel treurig overigens dat dit forum van een van de actiefste tot een van de inactiefste is veranderd in amper een paar maanden tijd
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser72071

Guest
Zullen wij dan eens een oorlogje doen?

Heel Creed op barbaar was het toch? :D
 
Reactiescore
1.037
Ooh man, als ik even op de ranglijst kijk weet ik niet hoe Creed dit moet winnen hoor:(
73d7370848a98ba0285e20577906e8f9.png
 

DeletedUser72457

Guest
Hmmm
Zozo, ik merk dat het weer beter gaat binnen No ID. Van een def tekort, naar een overschot. Poeh, het dat is nog eens wat anders.
 
Bovenaan