Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
1.094
Hmmm
Zozo, ik merk dat het weer beter gaat binnen No ID. Van een def tekort, naar een overschot. Poeh, het dat is nog eens wat anders.

Ik snap serieus niet waarom igranka niet vol stond hiermee.
Als ik zie hoeveel deff themisses laat mollen, of hoeveel deff er bij bigarrow/medico staat (en dan nog zo erg verliezen, werkelijk te treurig voor woorden :D ) dan vraag ik me echt af waarom er in No ID problemen waren met deff sturen.

Het kan nu opeens, nu het al eigenlijk te laat is klaarblijkelijk wel, en niet zo'n klein beetje ook.
De 3 cf's van fluffybutdangerous, een account dat eigenlijk al weggespeeld is, staan nog vol met tesamen 40 deff dorpen.
Medico loco heeft in zijn 7 dorpen front tegen benny alleen al 90 !!! deff dorpen staan. Dat is bijna 13 deff dorpen per dorp. Laat staan zijn andere dorpen van dat piepkleine clustertje.
Dorpen met stacks van 25 !!!! deff dorpen bij bigarrow, echt niet normaal, die ook niets liever doet dan zijn hele achterland volzetten met deff, zelfs tot 4 deff dorpen diep in zijn safezone.

Als ik in No ID zat, en dit te weten zou zijn gekomen, dan zou ik me echt afvragen wat voor mensen ik uberhaupt heb aangenomen in de stam. Wat een schande.
 

DeletedUser71655

Guest
Ik snap serieus niet waarom igranka niet vol stond hiermee.
Als ik zie hoeveel deff themisses laat mollen, of hoeveel deff er bij bigarrow/medico staat (en dan nog zo erg verliezen, werkelijk te treurig voor woorden :D ) dan vraag ik me echt af waarom er in No ID problemen waren met deff sturen.

Het kan nu opeens, nu het al eigenlijk te laat is klaarblijkelijk wel, en niet zo'n klein beetje ook.
De 3 cf's van fluffybutdangerous, een account dat eigenlijk al weggespeeld is, staan nog vol met tesamen 40 deff dorpen.
Medico loco heeft in zijn 7 dorpen front tegen benny alleen al 90 !!! deff dorpen staan. Dat is bijna 13 deff dorpen per dorp. Laat staan zijn andere dorpen van dat piepkleine clustertje.
Dorpen met stacks van 25 !!!! deff dorpen bij bigarrow, echt niet normaal, die ook niets liever doet dan zijn hele achterland volzetten met deff, zelfs tot 4 deff dorpen diep in zijn safezone.

Als ik in No ID zat, en dit te weten zou zijn gekomen, dan zou ik me echt afvragen wat voor mensen ik uberhaupt heb aangenomen in de stam. Wat een schande.

LOL, Ik heb werkelijk geen idee waar de deff stond destijds, wat ik wel weet is dat er inderdaad toch een aantal mensen zijn aangenomen waar je eigenlijk niks mee kon, egoisten van heb ik jou daar,zo zie je nu ook wel, voor Igranka was er geen deff en nu staan ze zelf enorm hard gestacked.:p

Blij dat ik uit No ID ben.:D
 

DeletedUser72457

Guest
En in zulke hoeveelheden. Ik kreeg 20 targets toegewezen, allemaal gestacked met 200k/200k.
 

DeletedUser19123

Guest
En in zulke hoeveelheden. Ik kreeg 20 targets toegewezen, allemaal gestacked met 200k/200k.

Verdediger: medico loco
Doel: Team Medico (469|299) C24

Aantal: 95874 90995 0 855 0 40066 12 488 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Overlevend: 95874 90995 0 855 0 40066 12 488 0 0
Clears nodig: 83

Dit is ook een mooi voorbeeld:)
 

DeletedUser71655

Guest
No ID <-> Ghosts. :p

Zeker niet:p
Er zitten wel wat spelers bij die ook in Choice zaten, maar dit waren dan ook de spelers die daadwerkelijk iets deden in Choice, maar later stopte oid.

Verder startte ik niet in Choice, en ik start wel in Ghosts, dat maakt het verschil:cool::D (A)
 

DeletedUser72457

Guest
Ik vind het wel een gelijke stam, maar dat zegt nog niets :p. We gaan zien wat Castiel uit de hoed tovert!
 
Reactiescore
1.094
Verdediger: medico loco
Doel: Team Medico (469|299) C24

Aantal: 95874 90995 0 855 0 40066 12 488 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Overlevend: 95874 90995 0 855 0 40066 12 488 0 0
Clears nodig: 83

Dit is ook een mooi voorbeeld:)

Maar die verliezen tellen niet he, want hij is volgens mij weer op vakantie. :eek:
 

DeletedUser19123

Guest
Maar die verliezen tellen niet he, want hij is volgens mij weer op vakantie. :eek:

Ik hoop voor hem dat ie op vakantie is anders kan hij dat beter wel een hele lange vakantie nemen van tw.... Wat een waardeloze speler is hij zeg :O
 

DeletedUser58372

Guest
Dankje Jack, waardeer ik.
Volgens mij heb ik in augustus gezegd dat ik stopte op 34, toch?
 

DeletedUser19123

Guest
Dankje Jack, waardeer ik.
Volgens mij heb ik in augustus gezegd dat ik stopte op 34, toch?

Creatief maar helaas poging mislukt:D
Het zou je sieren om gewoon toe te geven dat je een te grote mond had en dat je eigenlijk niet zo goed ben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Dankje Jack, waardeer ik.
Volgens mij heb ik in augustus gezegd dat ik stopte op 34, toch?

Medico werd opeens weer actief, ging bb dorpen edelen, en stond toen ook opeens weer in je handtekening.

En ik heb volgens mij pm's met jou naam eronder voorbij zien komen. Wel erg toevallig dan allemaal.
 

DeletedUser19123

Guest
Medico werd opeens weer actief, ging bb dorpen edelen, en stond toen ook opeens weer in je handtekening.

En ik heb volgens mij pm's met jou naam eronder voorbij zien komen. Wel erg toevallig dan allemaal.

22-9 heb ik zijn laatste pm gehad (toen wij begonnen met aanvallen)
 

DeletedUser58372

Guest
Medico werd opeens weer actief, ging bb dorpen edelen, en stond toen ook opeens weer in je handtekening.

En ik heb volgens mij pm's met jou naam eronder voorbij zien komen. Wel erg toevallig dan allemaal.

Jullie mogen Patty aanklagen, enige wat ik afgelopen maanden op Medico heb gedaan is PM's lezen. Geloof het of geloof het niet, mij om het even.
 
Reactiescore
1.094
Jullie mogen Patty aanklagen, enige wat ik afgelopen maanden op Medico heb gedaan is PM's lezen. Geloof het of geloof het niet, mij om het even.

Niet dat dat het er beter op maakt.
Ik zou me dan als co niet zo serieus gevonden zien worden.
Als je inlogt zie je toch ook wel die (dikke) verliezen en al die edels etc, dan ga je dom pm's lopen beantwoorden.
Nou lekker..

Ik zie het al helemaal voor me
 
Reactiescore
1.094
Omdat hij wat moeite heeft met zelf het juiste forum vinden

En waaraan hebben we de komst van deze met iets te hoog in zijn achterste geheven speler te danken ?

Deze zogenaamde 'war hero' denkt dat hij een gebroken stam/wereld zo erg op sleeptouw kan nemen in zijn eentje dat hij ons een lesje gaat leren. Ha, veel succes. Wat een ego.. Zo stereotype... Verschijnen 1x, worden weggespeeld en rennen weg, net als de Levi kliek.

Ik zou zeggen bring it on.
 
Bovenaan