Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
1.089
En omdat daar 3/4 actieve Creed leden zaten en een boel die een verleden hadden in Creed , maar ook een overgroot deel zonder emig connectie gaat hij een stam, waarvan meer dan de helft nog nooit van hem gehoord had 'een lesje leren'.
Ahja, logic
 

DeletedUser19123

Guest
Big arrow gestopt? :eek:
Dat kan niet hoor...
Hij heeft nog niet alle bb geedeld en uitgebouwd:(
 

DeletedUser51416

Guest
Op welk account moet die mike spelen dan? Ik ben daar best benieuwd naar eigenlijk, hij heeft op het classic forum al een paar keer gevraagd om veren in zijn reet. Daar heeft hij ze niet gekregen, ben benieuwd of hij ze hier wel kan krijgen. Maar aangezien hij zo stil is hier, zal het wel weer tegen vallen.
 
Reactiescore
1.089
Ik denk dat ie op big gaat spelen, men gaf de hoop op op dat acc, en nu word daar opeens weer wat gedaan, paar easy treintjes toen gesloopt
Themisses ook.
 
Reactiescore
254
Vrees hebben we zoiezo niet.
Het maak niet uit wie ze op accounts zetten, ze worden toch wel opgegeten.:rolleyes:

Houd jij ook zo van die heerlijke tussendoor snacks ja :D?
 

DeletedUser62454

Guest
had dat maar niet gezegd Jack :eek:
We krijgen wel 20 incommings van TheMisses en wel een met zwaard getagged en een in de nachtbonus. :D
Er zit daar weer een dondersteen, zou het mike zijn?
 
Reactiescore
254
heb ik en wie ben jij eigenlijk als ik vragen mag?

Iemand met een nieuw AF-accountje die interessant wilt doen. Niet teveel aandacht aan besteden. ;)
 

DeletedUser

Guest
Iemand met een nieuw AF-accountje die interessant wilt doen. Niet teveel aandacht aan besteden. ;)

Over dat interessant doen: Maybe.. :mad:

Maar we hebben wel Ashmedai weggespeeld hoooooor :ram::ram:. Of nja, hij liet het ook gewoon gebeuren.
 
Bovenaan