Reforming The World: The Final Chapter

Reactiescore
1.094
Thomas was nooit leiding geweest en met een beetje TW inzicht kon je weten dat A) zo snotneus als thomas nooit leider kon zijn B) er duidelijk op het stamforum stond dat AIA/ILE destijds leiding was en niet ene thomas van AA. AA was uberhaupt al eigenlijk geen leidingsaccount alleen James ervan dacht soms een beslissing te mogen nemen.

Nee arnaud, het zou je sieren als je toegaf dat je een fout gemaakt heb op arreat destijds. Daan geen vv geven 'omdat je hem niet mocht' is de reinste kolder die je maar kan bedenken. Probeer het dan op zn minst zelf op te knappen of geef de vv af.

Beetje logisch nadenken en je was een stuk verder gekomen.



Niet ruiken maar wel nagaan zoals ik hierboven zeg. Daarbij wist ik amper van het hele arreat gebeuren af wat ook genoeg zegt.. en nee ik ben niet passief iemand als leiding, daar lag het niet aan.

Sorry hoor,
Maar dit vind ik een beetje absurd. Ik ben niet pro-arnaud. Maar dit is wel een beetje belachelijk.
Arnaud heeft nooit beweerd dat hij een geweldig inzicht had van tw. En als je vind dat stamgenoten zich als een stel mafklappers gedragen moet je dat soort dingen niet aan hen overlaten. Ongeacht of arnaud dat zelf kon uitzoeken of niet.

Dat is echt eigen schuld, dat kan je arnaud niet verwijten. Als er zulke mensen met een een graankorrel als hersens in creed zouden zitten zou die er gelijk uitvliegen.
 
Reactiescore
117
Het is me meer te doen omdat die een account uit Choice gejat heeft destijds maar Oké.

Sorry hoor,
Maar dit vind ik een beetje absurd. Ik ben niet pro-arnaud. Maar dit is wel een beetje belachelijk.
Arnaud heeft nooit beweerd dat hij een geweldig inzicht had van tw. En als je vind dat stamgenoten zich als een stel mafklappers gedragen moet je dat soort dingen niet aan hen overlaten. Ongeacht of arnaud dat zelf kon uitzoeken of niet.

Dat is echt eigen schuld, dat kan je arnaud niet verwijten. Als er zulke mensen met een een graankorrel als hersens in creed zouden zitten zou die er gelijk uitvliegen.

Het is omdat Arnaud ons de schuld geeft, geen vv, geen OS, geen hulp. Terwijl er OS is aangeboden en hij dit vrolijk doorspeelde naar Aus op welke dorpen hij OS vroeg. Ik heb een het begin kortstondig zijn vv gehad. Circa een paar uur na de start van de blitz nergens recaps en vervolgens wordt ik verweten geen of nauwelijks recaps gebruikt te hebben. Tijdens de aanvallen komt hij leuk posts doen op het AF terwijl die dorpen verliest. Sorry hoor maar daarna was het voor mij gedaan met hem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Het is omdat Arnaud ons de schuld geeft, geen vv, geen OS, geen hulp. Terwijl er OS is aangeboden en hij dit vrolijk doorspeelde naar Aus op welke dorpen hij OS vroeg. Ik heb een het begin kortstondig zijn vv gehad. Circa een paar uur na de start van de blitz nergens recaps en vervolgens wordt ik verweten geen of nauwelijks recaps gebruikt te hebben. Tijdens de aanvallen komt hij leuk posts doen op het AF terwijl die dorpen verliest. Sorry hoor maar daarna was het voor mij gedaan met hem.

Ja dat had ik begrepen, maar dat gedoe met thomas lag niet aan arnaud.
 

DeletedUser63804

Guest
Het is me meer te doen omdat die een account uit Choice gejat heeft destijds maar Oké.



Het is omdat Arnaud ons de schuld geeft, geen vv, geen OS, geen hulp. Terwijl er OS is aangeboden en hij dit vrolijk doorspeelde naar Aus op welke dorpen hij OS vroeg. Ik heb een het begin kortstondig zijn vv gehad. Circa een paar uur na de start van de blitz nergens recaps en vervolgens wordt ik verweten geen of nauwelijks recaps gebruikt te hebben. Tijdens de aanvallen komt hij leuk posts doen op het AF terwijl die dorpen verliest. Sorry hoor maar daarna was het voor mij gedaan met hem.

Oke ik was fout toen ik geef het toe ...
Het spijt me dat het zo is moeten lopen, maar ik was/ben ook teleurgesteld in mezelf omdat ik weet dat ik beter kan .
Mijn gedrag was ook fout op Skype , ik stelde me te negatief op .
Maar dat was ook omdat ik zoveel verwachte van choice , ik had namelijk een gewaagde zet gedaan destijds door creed! De rug toe te keren .
Mijn live blog op het AF was ook fout , en dat ik die dingen zei tegen Aus was ook ronduit dom :(
Ik heb er wel zaken uit geleerd , zelfs uit de meest negatieve zaken moet je iets positiefs proberen te halen.
Arreat kreeg echter nog x kansen zonder mij , dus het vallen van dat account is niet enkel mijn schuld .
Dus bij deze aan Jan , Daan en Mark : sorry voor het falen op arreat.
Ik ben er wel zeker van dat ik beter kan en zal doen in de toekomst .
Hopelijk is dit hoofdstuk nu afgesloten ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.094
Klopt, maar hij komt opeens aandragen met Thomas, dat ontkracht ik alleen, ik zeg niet dat hij het had moeten weten ofzo.

Dat word wel geïnsinueerd. Maar goed ik ga me er niet (meer) mee bemoeien ;)
 

DeletedUser

Guest
Oke ik was fout toen ik geef het toe ...
Het spijt me dat het zo is moeten lopen, maar ik was/ben ook teleurgesteld in mezelf omdat ik weet dat ik beter kan .
Mijn gedrag was ook fout op Skype , ik stelde me te negatief op .
Maar dat was ook omdat ik zoveel verwachte van choice , ik had namelijk een gewaagde zet gedaan destijds door creed! De rug toe te keren .
Mijn live blog op het AF was ook fout , en dat ik die dingen zei tegen Aus was ook ronduit dom :(
Ik heb er wel zaken uit geleerd , zelfs uit de meest negatieve zaken moet je iets positiefs proberen te halen.
Arreat kreeg echter nog x kansen zonder mij , dus het vallen van dat account is niet enkel mijn schuld .
Dus bij deze aan Jan , Daan en Mark : sorry voor het falen op arreat.
Ik ben er wel zeker van dat ik beter kan en zal doen in de toekomst .
Hopelijk is dit hoofdstuk nu afgesloten ?

Zoals ik op skype al beaamde, zand erover. Van je fouten kan je alleen maar leren :)
 
Reactiescore
117
Oke ik was fout toen ik geef het toe ...
Het spijt me dat het zo is moeten lopen, maar ik was/ben ook teleurgesteld in mezelf omdat ik weet dat ik beter kan .
Mijn gedrag was ook fout op Skype , ik stelde me te negatief op .
Maar dat was ook omdat ik zoveel verwachte van choice , ik had namelijk een gewaagde zet gedaan destijds door creed! De rug toe te keren .
Mijn live blog op het AF was ook fout , en dat ik die dingen zei tegen Aus was ook ronduit dom :(
Ik heb er wel zaken uit geleerd , zelfs uit de meest negatieve zaken moet je iets positiefs proberen te halen.
Arreat kreeg echter nog x kansen zonder mij , dus het vallen van dat account is niet enkel mijn schuld .
Dus bij deze aan Jan , Daan en Mark : sorry voor het falen op arreat.
Ik ben er wel zeker van dat ik beter kan en zal doen in de toekomst .
Hopelijk is dit hoofdstuk nu afgesloten ?

Dat was het enige wat ik wou horen, oprecht of niet :)
 

DeletedUser

Guest
:mad: mn soapserie 'w34' verliest wel een sterspeler in arnaud nu die discussie niet meer komt
 

DeletedUser63804

Guest
Oprecht hoor Jan , een fout toegeven is iets dat ik niet graag doe ...
Maar ik vond dat het nu wel lang genoeg heeft geduurd ...
 

DeletedUser

Guest
Plots dikke vriendjes... Nou nja dat vind ik er dan ook weer over :mad:

Ik wil nog wel een beetje drama :(
 
Reactiescore
60
Jaja, na het afbreken van zn dorpen heeft AA toch maar weer besloten te gaan uitbouwen. Nieuwe spelers toevaliig?:rolleyes:
 
Bovenaan