Rate The Player

DeletedUser

Guest
we kunnen natuurlijk ook gwn trug raten ipv regels bedenken enzo...

dus om de draad op te pakken: Rate me

w20: W. Churchill
 

DeletedUser50700

Guest
Wij zijn nog niet geweest.

Punten: 7/10 Top 200, is oké :D
ODA: 6/10 Wat aan de lage kant, in deze fase zou je al wel eens iemand hebben moeten clearen, tis niet de bedoeling dat iedereen om je heen evenhard meegroeit hè ;)
Reputatie: 6/10 Ik ken je niet eigenlijk :( maar ik geef je een voldoende op de gok :D
Ligging: 8/10 Best goed, niet al te veel sterke spelers om je heen. (Kan ook weer een nadeel zijn ivm edelen)
Stam: 0/10 heb je niet :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Punten: 7/10 Top 200, is oké :D
ODA: 6/10 Wat aan de lage kant, in deze fase zou je al wel eens iemand hebben moeten clearen, tis niet de bedoeling dat iedereen om je heen evenhard meegroeit hè ;)
Reputatie: 6/10 Ik ken je niet eigenlijk :( maar ik geef je een voldoende op de gok :D
Ligging: 8/10 Best goed, niet al te veel sterke spelers om je heen. (Kan ook weer een nadeel zijn ivm edelen)
Stam: 0/10 heb je niet :rolleyes:

Kan me er wel in vinden buiten dit. :) Het verschil tussen de mij en de 2e grootste in mijn 15 x 15 is meer dan 1400 punten. Dus meegroeien doen ze echt niet. ;) Daarnaast moet ik maar 15 speer & zwaard clearen. Daarvan krijg je geen hoge ODA :)
 

DeletedUser45034

Guest
Punten: 5/10. Niet echt goed he xD
ODA: 9/10 Hoge ODA ^^ best ook veel farminkomsten daardoor denk ik.
Reputatie: 6/10 Ken je niet x)
Ligging: 8/10 barbs zijn er genoeg en je hebt ook een mooi edeltarget (als die jou niet eerst edelt :p)
Stam: 6/10 Ik weet jou startdatum en de andere hun startdatum niet. Maar hoe jullie er nu voor staan is niet super :p

RATE ME! :D
 

DeletedUser

Guest
Zie je niet staan > weet je ingame niet :eek:

Ga ik dus maar Woef Miauw raten (ook al is die wss al (meerdere keren) geweest) extra rates maken niet uit :p

Punten: 9/10 (nice offcourse)
ODA: 9,5/10 (ook nice)
Reputatie: 9/10 (denk dat zowat iedereen je op het W20 forum kent
Ligging: 7,5/10 (kan je niks aan doen maar er valt gewoon niks te edelen in je buurt :eek:)
Stam: 9,5/10 (een van de beste en bekendste in korte tijd :D)

Nu ik!

Ingame: PremiumAccount
Info: Rim, 3 dagen erg verkouden geweest (dus weinig online), voor de liefhebbers > ik ben Natures Favorite van W19 ;)
 

DeletedUser

Guest
Goed, als jij dan daarna mij weer rate :p

Rang: 8,5/10
ODA: 9/10 (goed voor je punten aantal)
Reputatie: 8/10 (vrij bekend)
Ligging: 8/10
Stam: 9,5/10

Nu ik!

Ingame: PremiumAccount
Info: Rim, 3 dagen erg verkouden geweest (dus weinig online), voor de liefhebbers > ik ben Natures Favorite van W19 ;)

P.s. 80/90 dorpjes gefarmt - 70k gs - valt weinig te clearen (veel noobs met 5 speer xD)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45034

Guest
Rang: 6.5/10, nja... Je hebt wel weinig punten in vergelijking met andere op je kaartje. Als je verkouden bent, ben je hele dag thuis. Dus moet je net farmen ftw :D
ODA: 7/10 16ODA = goed voor je puntentaantal xD
Reputatie: 7.5/10 Herken je wel van ergens.
Ligging: 7/10 weinig barbs, maar veel edeltargets =D
Stam: 7/10 valt wel mee denk ik :p
 

DeletedUser

Guest
Rang: 6.5/10, nja... Je hebt wel weinig punten in vergelijking met andere op je kaartje. Als je verkouden bent, ben je hele dag thuis. Dus moet je net farmen ftw :D
ODA: 7/10 16ODA = goed voor je puntentaantal xD
Reputatie: 7.5/10 Herken je wel van ergens.
Ligging: 7/10 weinig barbs, maar veel edeltargets =D
Stam: 7/10 valt wel mee denk ik :p

Omdat me neus vol zat had ik barstende kop pijn dus kwam ik alleen 1x per dag online om de volle opslagplaats te legen en dat was dan ook nog maar 5 min achter de pc :eek:
Maar heb nu co en de troepen gaan ons voor de wind ;)

Iemand interesse om mij nog eens te raten (PremiumAccount) xD
 
Bovenaan