Rate The Player

DeletedUser48278

Guest

Speler: .Solo

Punten 5/10 weinig punten in vergelijking met de startdatum :$
ODA 6/10 niets bijzonders
Reputatie 7/10 leider van -G- @ w18 :)
Ligging 6/10 niet zo super, naast een stamgenoot
Stam 7,5/10 ziet er wel netjes uit.

6,3/10


Rate meeee :D
 

DeletedUser50700

Guest
Rate mij eens :)


Punten: 7/10 Ik weet toch wel dat je troepen in orde zijn, dus wat boeien die punten dan:rolleyes:
ODA: 7/10 Rang 25 is prima hoor, niet meer clearen dan nodig is zeg ik altijd maar :)
Reputatie: 9/10 Ja, een goede reputatie heb je :D
Ligging: 8/10 Opzich best lekker om te beginnen naast een bonusdorpje, ik weet niet of die bb's eerst spelers waren:p
Stam: 9/10 Ziet er goed uit. Toch gaat een fusie tussen onze stammen nog niet werken denk ik:rolleyes:
 

DeletedUser46863

Guest
* Punten 9/10
* ODA 8/10
* Reputatie 7/10
* Ligging 7/10
* Stam 6/10
 

DeletedUser

Guest
over wie gaat dit?
rate me :D

weenie, ik heb niet zoveel punten, dus niet over mij iig

* Punten 6/10 - 1k, top 500
* ODA 6/10 - veel kleintjes gecleard, maar de grote laat je blijkbaar liggen
* Reputatie 2/10 - nooit van gehoord :( srry m8
* Ligging x/10 - geen idee van: weinig uitdaging, dus kan mooi farmen, maar ook weer weinig targets
* Stam 3/10 - 3 leden met weinig punten en het profiel gaat nog over (ego) Harde L.
 

DeletedUser

Guest
Rate mij eens :)

Psst, kan je de naam van mijn acc uit je sig halen? :) Je hebt namelijk maar 1-2 weken op m'n acc gespeeld en niet echt veel gedaan dus vindt niet echt dat je moet gaan zeggen dat je op mijn acc "gespeeld" hebt. ;)

Zei jij toen btw ook niet dat je helemaal ging stoppen met TW? :p

En voor de mensen die gaan zeiken, nee, ik speel niet op W20. Verveelde me gewoon, kwam hier kijken of er grappige IGM's waren en zag toevallig die sig van glenn en besloot dat het niet echt correct was vanwege de bovenvernoemde redenen.
 

DeletedUser40402

Guest
Psst, kan je de naam van mijn acc uit je sig halen? :) Je hebt namelijk maar 1-2 weken op m'n acc gespeeld en niet echt veel gedaan dus vindt niet echt dat je moet gaan zeggen dat je op mijn acc "gespeeld" hebt. ;)

Zei jij toen btw ook niet dat je helemaal ging stoppen met TW? :p

En voor de mensen die gaan zeiken, nee, ik speel niet op W20. Verveelde me gewoon, kwam hier kijken of er grappige IGM's waren en zag toevallig die sig van glenn en besloot dat het niet echt correct was vanwege de bovenvernoemde redenen.

Het waren zeker 6 weken ;) Accountjes van 1 à 2 weken ga ik idd niet in mijn sig zetten hoor. En euhm ik heb genoeg de massarecruit in gang gestoken en muntjes geslagen. Maar jij bent eigenlijk een speler die gewoon geen co nodig heeft :p je zit er zelf te veel op ;)
De keren dat je me vroeg iets te doen is dit ook gebeurd dus dat account blijft er lekker staan.
 

DeletedUser47947

Guest
Ikkeh :)
Godly onderhond:
Punten 8/10 Mooi dat je als eerste je 2e dorp hebt maar of je dorpsopbouw er dan ook zo goed uit ziet... Dus vandaar geen 9 of 10
ODA 9/10 prachtig
Reputatie 7,5/10 ik kende je niet niet, maar je bent vrij aactief op't AF
Ligging 8/10 Prima met je stam op ongeveer de juiste afstand (heb het niet heel erg bestudeerd eig.)
Stam 9/10 Goede stam, lijkt een beetje op /Dome dus vandaar het hoge cijfer :)


Rate me please?
 

DeletedUser50540

Guest
Ikkeh :)
Godly onderhond:
Punten 8/10 Mooi dat je als eerste je 2e dorp hebt maar of je dorpsopbouw er dan ook zo goed uit ziet... Dus vandaar geen 9 of 10
ODA 9/10 prachtig
Reputatie 7,5/10 ik kende je niet niet, maar je bent vrij aactief op't AF
Ligging 8/10 Prima met je stam op ongeveer de juiste afstand (heb het niet heel erg bestudeerd eig.)
Stam 9/10 Goede stam, lijkt een beetje op /Dome dus vandaar het hoge cijfer :)


Rate me please?

Dankje ;)
ik doe mij best :D

TheFlodfather:
Punten 7/10 Netjes je Groeit goed door
ODA 8/10 Ook niets om op aan te merken
Reputatie 7,5/10 Ik kan je niet maar heb je naam al vaak genoeg in de top gezien(w20)
Ligging 6,5/10 Weinig BB-dorpjes maar wel een mooie Edeldorp in Kerkradar als ik me niet vergis
Stam 9/10 Goede stam gaat het later zeker ver schoppen ^^

Hoop dat je blij bent met mij Rate :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Punten: 9/10 Hoogste van de wereld :D!
ODA: 7/10 Eigenlijk iets te hoog voor je punten aantal. had zuiniger gekunt.
Reputatie: 5/10 Ken je niet.
Ligging: 8/10 Redelijk
Stam: 8/10 Kan het ver schoppen :D!

Rate me
 

DeletedUser

Guest
Het waren zeker 6 weken ;) Accountjes van 1 à 2 weken ga ik idd niet in mijn sig zetten hoor. En euhm ik heb genoeg de massarecruit in gang gestoken en muntjes geslagen. Maar jij bent eigenlijk een speler die gewoon geen co nodig heeft :p je zit er zelf te veel op ;)
De keren dat je me vroeg iets te doen is dit ook gebeurd dus dat account blijft er lekker staan.

Als jij denkt dat dat zeker 6 weken waren dan heb jij toch een probleem met tijdsbesef lijkt me. 2 weken is mss wat kort, maar meer dan 3 weken is het zeker niet geweest. Nu, massarecruit aanzetten en munten slaan duurt mss 5 minuten per dag. Dat noem ik dus niet echt "werken" aan een account. Ow ja, massarecruit zette ik zelf ook dagelijks aan, dus dat was niet eens echt zo hard nodig. :eek:

En nee, als ik iets vroeg deed je het meestal niet. ;) Ik heb je een paar keer gevraagd om GS te schuiven en edels te maken, je zei dat je het zou doen en toen ik on kwam was het niet gebeurd en zei je dat je het vergeten was. Ik heb je een keer gevraagd om clears te sturen, je zei dat je het zou doen, wat ook niet gebeurde. De dag erna vroeg ik het nog eens en gebeurde het ook niet terwijl je weer had gezegd dat je het zou doen. Wat je zegt is dus onzin.

Ach ja, als jij graag gaat pronken met accounts waar je 3 weken op hebt gespeeld en zo goed als niks op hebt gedaan.. :eek:

PS: Ik zou ook graag m'n 200 PA punten die je geleend had voor je W15 acc terug hebben. :p

10.08.10 18:53 Overdragen -200 311 to: P.I.M.P
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50700

Guest
Punten: 6/10 Begrijpelijk, later begonnen en toch 19e in C34.
ODA: 3/10 Laag, maar waarschijnlijk ook niet nodig geweest. Liever niet dan wel :)
Reputatie: -/10 Ik ken je niet, ik ben er een jaar uitgeweest. dit mag iemand anders voor mij beoordelen :D
Ligging: 5/10 Vervelende ligging, in de bescherming geen direct bb dorpje :( Het zit je wel tegen hè!
Stam: 10/10 Om de zelfde reden als bij valmont, omdat idereen een slaaf nr. heeft :D

Kortom, je hebt een stalen doorzettingsvermogen :D

Rate me :D
 

DeletedUser

Guest
Punten: 9/10 Hoogste van de wereld :D!
ODA: 7/10 Eigenlijk iets te hoog voor je punten aantal. had zuiniger gekunt.
Reputatie: 5/10 Ken je niet.
Ligging: 8/10 Redelijk
Stam: 8/10 Kan het ver schoppen :D!

Rate me

Yorin :)

Ben jij ook Purple Haze @w.19?

Punten: 8/10 top 500, niet slecht :)
ODA: 8/10 niet zo veel, das mooi :)
Reputatie: 8/10 omdat ik je ken :D
Ligging: 8/10 Mooie omgeving, genoeg farmruimte
Stam: 7/10 weer iemand van Artist, zijn er ook mensen die er niet zitten??
 

DeletedUser

Guest
Nee, die op W19 heeft dezelfde naam alleen dan met een - en ik met een . xD.
Thx btw! :D
 
Bovenaan