Rate The Player

DeletedUser50700

Guest
* Punten 6/10: Met reden, je bent 01 sept begonnen en acc heeft 3 dagen stilgelegen zeg je :)
* ODA 4/10: Jij hebt nog niet zo'n oda nodig, dus eigenlijk is 4/10 gewoon goed :D
* Reputatie -/10: Die kan ik niet beoordelen :( Ik ken je niet, dus dat vind ik lullig :p
* Ligging 8/10: Opzich lekkere startersligging. Je weet natuurlijk niet hoe de rest mee gaat groeien, dat is nog afwachten.
* Stam 8/10: Omdat ik het stamplaatje zo geweldig vind :D

*totaal 26/4 = 6,5 Maar je bent nog niet zo lang bezig, dus dat gaat wel omhoog :D
 

DeletedUser

Guest
Wie zal ik raten en wie wil mij raten? :D

Eenmaal andermaal?

Punten: 9/10, mooi puntenaantal bij dit stadia!
ODA: 8/10, te hoog naar mij idee. wel veel trepn blijkbaar!
Reputatie: 7/10, Heb ooit al is van Matrasveer gehoord. niet super bekend.
Ligging: 7/10 Redelijke ligging. Je moet aardig ver edelen voor goede dorpen.
Stam: 9/10, Uistekende stam! Met mooie ligging.
 

DeletedUser

Guest
* Punten 6/10: Met reden, je bent 01 sept begonnen en acc heeft 3 dagen stilgelegen zeg je :)
* ODA 4/10: Jij hebt nog niet zo'n oda nodig, dus eigenlijk is 4/10 gewoon goed :D
* Reputatie -/10: Die kan ik niet beoordelen :( Ik ken je niet, dus dat vind ik lullig :p
* Ligging 8/10: Opzich lekkere startersligging. Je weet natuurlijk niet hoe de rest mee gaat groeien, dat is nog afwachten.
* Stam 8/10: Omdat ik het stamplaatje zo geweldig vind :D

*totaal 26/4 = 6,5 Maar je bent nog niet zo lang bezig, dus dat gaat wel omhoog :D

Thx ! , punten zijn niet super hoog , maar speel ook op men dode gemak hoor , heb veel werk met G.I.B. en heb ook geen zin om 10-tallen farm trips op een dag te sturen , maar we komen er wel :).

Woef Miauw :

* Punten 9/10: rang 7 , wat wil je nog meer ? ^^ enkel ligt het ook zoals bij seba presies even stil ?
image.php
* ODA 10/10: rang 1 , beter kan niet he :D alleen zonde dat je al zoveel hebt moeten clearen
* Reputatie 7.5/10: goed actief op het forum , en het is aangenaam je posts te lezen , voor de rest ken ik je niet.
* Ligging 8/10: voldoende edeltargets , en farms helaas voor je geen mega edeltargets.
* Stam 8/10: lijkt me een stabiele goede stam
*totaal 42.5/5 = 8.5 !
 

DeletedUser50700

Guest

Thx ! , punten zijn niet super hoog , maar speel ook op men dode gemak hoor , heb veel werk met G.I.B. en heb ook geen zin om 10-tallen farm trips op een dag te sturen , maar we komen er wel :).

Woef Miauw :

* Punten 9/10: rang 7 , wat wil je nog meer ? ^^ enkel ligt het ook zoals bij seba presies even stil ?
image.php
* ODA 10/10: rang 1 , beter kan niet he :D alleen zonde dat je al zoveel hebt moeten clearen
* Reputatie 7.5/10: goed actief op het forum , en het is aangenaam je posts te lezen , voor de rest ken ik je niet.
* Ligging 8/10: voldoende edeltargets , en farms helaas voor je geen mega edeltargets.
* Stam 8/10: lijkt me een stabiele goede stam
*totaal 42.5/5 = 8.5 !

Dankjewel :)

Haha, wil je nu mij raten? ;)

Ja, vanavond heb ik wel tijd ;)
 

DeletedUser50700

Guest
Haha, wil je nu mij raten? ;)
* Punten 8/10: Erg netjes, binnenkort wel top 20 verwacht ik :)
* ODA 8/10: Prima, niet te veel niet te weinig. Waarschijnlijk precies wat nodig is.
* Reputatie 8/10: Tot nu toe val je in m'n smaak :D
* Ligging 9/10:Hele mooie ligging, had zo willen ruilen :)
* Stam 8/10: Sterke stam, zitten goede spelers tussen :)
* totaal 8.3 :)
 

DeletedUser

Guest
* Punten 8/10: Erg netjes, binnenkort wel top 20 verwacht ik :)
* ODA 8/10: Prima, niet te veel niet te weinig. Waarschijnlijk precies wat nodig is.
* Reputatie 8/10: Tot nu toe val je in m'n smaak :D
* Ligging 9/10:Hele mooie ligging, had zo willen ruilen :)
* Stam 8/10: Sterke stam, zitten goede spelers tussen :)
* totaal 8.3 :)

Dankje! :D
 

DeletedUser

Guest
rate mij is hieronder staat het wel wie ik ben

* Punten 3/10: Erg laag voor startdatum 25 Augustus.
* ODA 6/10: Gaat nog redelijk maar indien je puntenaantal laag is zou deze hoger moeten liggen om jezelf in een beter daglicht te plaatsen, nu lijk je op alle vlak inactief.
* Reputatie 2/10: Ken je niet..
* Ligging 9/10: Prachtige ligging, veel barbaren om te farmen + nog eens veel edelruimte.. Zou je meer mee moeten doen met zo'n ligging! :eek:
* Stam 5/10: Top 20 maar meer ook niet, geen goede spelers..

* Totaal: 5
 

DeletedUser

Guest
Ik rate onszelf :p

* Punten 6,5/10: Zijn niet super maar zeker ook niet slecht. Vanaf deze week zal daar heel wat verandering in gaan komen.
* ODA 7/10: Is zeker ook niet super maar vanaf deze week zal hier ook heel wat verandering in komen.
* Reputatie 9,5/10: Ik denk dat we bekend genoeg zijn. Zeker met Glenn op ons acc.
* Ligging 9/10: Onze ligging is super ! Veel barbs om te farmen + heel erg mooie edeltrajects.
We liggen ook mooi ten opzichte van de stam.
* Stam 9/10: 1 van de 2 topstammen.

* Totaal: 8 ( naar boven afgerond 8,5 :p )
 

DeletedUser

Guest
Ik rate onszelf :p

* Punten 6,5/10: Zijn niet super maar zeker ook niet slecht. Vanaf deze week zal daar heel wat verandering in gaan komen.
* ODA 7/10: Is zeker ook niet super maar vanaf deze week zal hier ook heel wat verandering in komen.
* Reputatie 9,5/10: Ik denk dat we bekend genoeg zijn. Zeker met Glenn op ons acc.
* Ligging 9/10: Onze ligging is super ! Veel barbs om te farmen + heel erg mooie edeltrajects.
We liggen ook mooi ten opzichte van de stam.
* Stam 9/10: 1 van de 2 topstammen.

* Totaal: 8 ( naar boven afgerond 8,5 :p )

ja dat klopt wel ;) +2 maar het zelfraten +1 in plaats van 2 :p
 

DeletedUser

Guest
* Punten 7,5/10: Behoorlijk goed als je ziet hoe lang je al bezig bent.
* ODA 8/10: Goed voor de tijd die je al bezig bent.
* Reputatie 8,5/10: Je bent bekend genoeg denk ik. Ik zie je vaak posten ook op het Grafisch Forum
* Ligging 7/10: Jammer dat je niet zoveel barbs rond je hebt maar voor de rest kan je daar pas later over oordelen.
* Stam 7,5/10: Ik heb nog niet echt een idee of je stam iets gaat worden maar hij ziet er voor de rim voorlopig best goed uit.

* Totaal: 7,7 -> Een mooie eindscore
 

DeletedUser

Guest
* Punten 7,5/10: Behoorlijk goed als je ziet hoe lang je al bezig bent.
* ODA 8/10: Goed voor de tijd die je al bezig bent.
* Reputatie 8,5/10: Je bent bekend genoeg denk ik. Ik zie je vaak posten ook op het Grafisch Forum
* Ligging 7/10: Jammer dat je niet zoveel barbs rond je hebt maar voor de rest kan je daar pas later over oordelen.
* Stam 7,5/10: Ik heb nog niet echt een idee of je stam iets gaat worden maar hij ziet er voor de rim voorlopig best goed uit.

* Totaal: 7,7 -> Een mooie eindscore

netjes hoor :).
 
Bovenaan